Iets minder epileptieveroorzakend mag van mij inderdaad ook welquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:47 schreef BaronPils het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij die zonder Marco maar.
Iedereen dat nummer doodspammen!quote:Telefoon: 0641203063
Naam: bas vermeer
lamequote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:56 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Zanger BOB is een andere weg ingeslagen
Ja jongens, ik vind dit ook NIET normaalquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:10 schreef John_en_Willeke het volgende:
Beste Fokkers,
Wij krijgen van steeds meer artiesten klachten over beledigende commants op youtube en in hun gastenboek. Na enig speurwerk kwamen wij er achter dat de beledigingen mogelijk uit deze hoek komen (Fok! forum)
Wij willen jullie vriendelijk verzoeken hiermee op te houden!
Met vriendelijke groeten,
John@Willeke
Krijgt deze side geen john en willeke keurmerk?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:10 schreef John_en_Willeke het volgende:
Beste Fokkers,
Wij krijgen van steeds meer artiesten klachten over beledigende commants op youtube en in hun gastenboek. Na enig speurwerk kwamen wij er achter dat de beledigingen mogelijk uit deze hoek komen (Fok! forum)
John@Willeke
Wij vinden het een hele mooie website met veel nieuws en rubrieken, het is alleen jammer dat een paar mensen het weer moeten vergallen voor de rest. De spelfout in het Keurmerk was ons ook opgevallen echter hebben wij het nooit veranderd, we vonden het wel iets aparts hebbenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Krijgt deze side geen john en willeke keurmerk?
Jullie hebben groot gelijk John en Willeke, die spelfout heeft zeker wel iets! Ik heb er ook een grote hekel aan dat een klein groepje mensen het zo kan verpesten voor de rest. Ik wens jullie het allerbeste in de toekomst!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:07 schreef John_en_Willeke het volgende:
[..]
Wij vinden het een hele mooie website met veel nieuws en rubrieken, het is alleen jammer dat een paar mensen het weer moeten vergallen voor de rest. De spelfout in het Keurmerk was ons ook opgevallen echter hebben wij het nooit veranderd, we vonden het wel iets aparts hebben
mvg,
kutkloonquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:10 schreef John_en_Willeke het volgende:
Beste Fokkers,
John@Willeke
Kloon ga wegquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:07 schreef John_en_Willeke het volgende:
[..]
Wij vinden het een hele mooie website met veel nieuws en rubrieken, het is alleen jammer dat een paar mensen het weer moeten vergallen voor de rest. De spelfout in het Keurmerk was ons ook opgevallen echter hebben wij het nooit veranderd, we vonden het wel iets aparts hebben
mvg,
kutkloon , janetje gooi hem in de shreddertquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:07 schreef John_en_Willeke het volgende:
[..]
mvg,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |