Ze hebben zijn apparatuur in de gracht gegooidquote:We hebben gisteren zanger Bas aan boord van onze boot gehad en niet alleen wij, maar heel Amsterdam heeft genoten van Bas! Ga vooral door Bas en laat je niet gek maken door die onzin die andere mensen schrijven. Nogmaals bedankt voor het spetterende feest! (is je apparatuur inmiddels weer in orde?)
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:41 schreef EvoViper7 het volgende:
Ik ook, vraag ik hem offie nummertje headhunterz of blademasterz kan doen.
Dan zal wel knallen worden dan
Dat is hij zelf johquote:Op maandag 23 juni 2008 12:59 schreef bladerdeegroller het volgende:
Mijn god, zelfs Jannes plaatste een reactie in zijn gastenboek..![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
http://www.youtube.com/user/basvermeer7
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
http://www.youtube.com/user/basvermeer7
quote:JDarkooJDarkoo (13 hours ago) Show Hide 0 Marked as spam Reply | Spam
Lekker nummertje Bas, mijn dag is weer gemaakt. Jij zou echt bij de toppers moeten.
Dan kan de pret pas echt beginnen.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:43 schreef fotostarter het volgende:
Laat hem toch.
Straks komt hij hier op het forum, en dan?
WTF ?quote:Wat een topartiest! Echt fenomenaal! Zijn geld dubbel en dwars waard!
Wij hadden lage verwachtingen toen wij deze held boekten, maar hij heeft alles ruimschoots goedgemaakt met zijn spetterende optreden!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, als je niet beter wist zou je denken dat deze vent net zoveel chromosomen heeft als ieder normaal mens! Wat een held mensen!!BOEKEN BOEKEN BOEKEN!!
Tja hij ziet er als een mongool uit dus wel een goede comment van de fokkerquote:Op maandag 23 juni 2008 16:20 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
WTF ?chromosomen als ieder normaal mens
hee jij moet uitklijken anders zing ik niet nooit nie t meer voor jouquote:Op maandag 23 juni 2008 16:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Tja hij ziet er als een mongool uit dus wel een goede comment van de fokker
Ik geloof dat je geluk hebtquote:
ja natuurlijk heb je geluk al s iok voor je zing want dat is de avond van je elven en dan voel je je goed jonge dat an iok je verzekerenquote:
hjea jij moet uitkijken ander s ga jijnaa r ZON of waar dat ook is en dan reken ik wel me t ja fquote:Op maandag 23 juni 2008 17:23 schreef s0ul1991 het volgende:
Moet dit niet naar ONZWat een triest geval zeg
quote:Wat een topartiest! Echt fenomenaal! Zijn geld dubbel en dwars waard!
Wij hadden lage verwachtingen toen wij deze held boekten, maar hij heeft alles ruimschoots goedgemaakt met zijn spetterende optreden!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, als je niet beter wist zou je denken dat deze vent net zoveel chromosomen heeft als ieder normaal mens! Wat een held mensen!! BOEKEN BOEKEN BOEKEN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |