En niet een keer nee gewoon bijna alle reacties in dat gastenboekquote:webside
quote:Anoniem Geplaatst op 20-06-2008
Waardeloze zanger!
Zonde van je Geld! Slechte kwaliteit zang! Alleen als je slecht horend ben, of een krappe portomonee hebt, zou...
Waardeloze zanger!
Zonde van je Geld! Slechte kwaliteit zang! Alleen als je slecht horend ben, of een krappe portomonee hebt, zou ik hem boeken, verder niet!
Niet aanbevolen
Reactie van de adverteerder Geplaatst op 20-06-2008
als je een vent ben of een vrouw bel me dan als je het dan nog durf vind ik het oke wat je schrijf maar als je me niet ken moet je zeker geen slechten dingen over me schrijven afz bas vermeer
Hij typt al die berichten gewoon zelf.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:51 schreef switchboy het volgende:
wtf
[..]
En niet een keer nee gewoon bijna alle reacties in dat gastenboek![]()
Diep triest
Dit is toch wel de klapper van de avondquote:Op zondag 22 juni 2008 18:17 schreef Gierigesloeber het volgende:
Anoniem Contact Geplaatst op 22-06-2008
Als een kwaadaardig kankergezwel zou kunnen zingen, zou het klinken zoals zanger Bas.
Als een kwaadaardig kankergezwel zou kunnen zingen, zou het klinken zoals zanger Bas.
Niet aanbevolen
quote:agenda
20-06-08 optreden besloten bruiloft
28-06-08 bruiloft brielle besloten
02-07-08 optreden besloten
05-07-08 optreden besloten
10-07-08 optreden driebregen besloten
12-07-08 optreden camping dikkenberg
13-07-08 optreden aalten besloten
19-07-08 optreden cafe noordewolde
26-07-08 optreden de keizer
02-08-08 optreden besloten
13-09-08 optreden aalten besloten
08-11-08 optreden besloten
30-11-08 optreden besloten
Dat plaatje daar ook bijquote:Op zondag 22 juni 2008 17:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Inderdaad, 1 of 2 keer kan een willekeurig persoon die fout maken, maar toch echt niet vaker.
Hij schrijft zelf in zijn eigen Gastenboek.
Oja:
10:06 14-04-2008Arie Koedink
Hallo Bas,
Ik ben Arie Koedink en deel namens de Hollandse topartiesten John en Willeke het John en Willeke Keurmerk™ uit. Deze award wordt alleen uitgereikt aan Nederlandse artiesten die succesvol zijn in de muziek. Voorts vinden we dat je een professionele webside hebt en daarom deze eervolle onderscheiding.
*Kutplaatje*
Download bovenstaande plaatje en plaats hem op je website. Zo kunnen we je site linken op de binnenkort te verschijnen Hollandse Topartiesten Site �!
Vriendelijke Groet,
Arie Koedink
namens de John en Willeke Keurmerk™ Stichting �
1 zinquote:hoi ik wil ff laten weten wat hier gebeurt zeker niet waar is want dit is mijn vriend en ik ga altijd met hem mee en overal waar we komen is het een feest en zo met 60 optredens in het jaar kan ik zeggen dat hij goed aan de weg aan het timmeren is hij is bezg met een nieuwe cd singel alleen door zijn drukke schema komt hij er niet aan dus ik wil jullie er toch op attent maken dat dit mensen zijn die het licht in de ogen van zanger bas niet gunnen dus wil je het zelf een keer zien hoe hij zingt kom dan naar cafe de keizer in bennekom daar staat hij 10 x in het jaar en 8 keer in cafe de domme aanleg in aalten en 6 x in noordewolden dus heb je niks te doen kom dan naar 1 van deze cafe's voor meer info wijzen wij u door naar www.zangerbasvermeer.nl
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:14 schreef Toryu het volgende:
Check deze 'side' voor nog meer gangmakers![]()
http://johnenwilleke.nl/artiesten.htm
http://www.10minuten-mail.nl/quote:Op zondag 22 juni 2008 20:12 schreef Gierigesloeber het volgende:
Godver, daar iets posten is nog verdomd moeilijk, als je hier iets serieus wilt posten maak je gewoon een kloon aan.
Wat hij zegtquote:Op zondag 22 juni 2008 21:11 schreef Quir het volgende:
Goed topic trouwens.
Ze hebben zijn apparatuur in de gracht gegooidquote:We hebben gisteren zanger Bas aan boord van onze boot gehad en niet alleen wij, maar heel Amsterdam heeft genoten van Bas! Ga vooral door Bas en laat je niet gek maken door die onzin die andere mensen schrijven. Nogmaals bedankt voor het spetterende feest! (is je apparatuur inmiddels weer in orde?)
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:41 schreef EvoViper7 het volgende:
Ik ook, vraag ik hem offie nummertje headhunterz of blademasterz kan doen.
Dan zal wel knallen worden dan
Dat is hij zelf johquote:Op maandag 23 juni 2008 12:59 schreef bladerdeegroller het volgende:
Mijn god, zelfs Jannes plaatste een reactie in zijn gastenboek..![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
http://www.youtube.com/user/basvermeer7
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
http://www.youtube.com/user/basvermeer7
quote:JDarkooJDarkoo (13 hours ago) Show Hide 0 Marked as spam Reply | Spam
Lekker nummertje Bas, mijn dag is weer gemaakt. Jij zou echt bij de toppers moeten.
Dan kan de pret pas echt beginnen.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:43 schreef fotostarter het volgende:
Laat hem toch.
Straks komt hij hier op het forum, en dan?
WTF ?quote:Wat een topartiest! Echt fenomenaal! Zijn geld dubbel en dwars waard!
Wij hadden lage verwachtingen toen wij deze held boekten, maar hij heeft alles ruimschoots goedgemaakt met zijn spetterende optreden!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, als je niet beter wist zou je denken dat deze vent net zoveel chromosomen heeft als ieder normaal mens! Wat een held mensen!!BOEKEN BOEKEN BOEKEN!!
Tja hij ziet er als een mongool uit dus wel een goede comment van de fokkerquote:Op maandag 23 juni 2008 16:20 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
WTF ?chromosomen als ieder normaal mens
hee jij moet uitklijken anders zing ik niet nooit nie t meer voor jouquote:Op maandag 23 juni 2008 16:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Tja hij ziet er als een mongool uit dus wel een goede comment van de fokker
Ik geloof dat je geluk hebtquote:
ja natuurlijk heb je geluk al s iok voor je zing want dat is de avond van je elven en dan voel je je goed jonge dat an iok je verzekerenquote:
hjea jij moet uitkijken ander s ga jijnaa r ZON of waar dat ook is en dan reken ik wel me t ja fquote:Op maandag 23 juni 2008 17:23 schreef s0ul1991 het volgende:
Moet dit niet naar ONZWat een triest geval zeg
quote:Wat een topartiest! Echt fenomenaal! Zijn geld dubbel en dwars waard!
Wij hadden lage verwachtingen toen wij deze held boekten, maar hij heeft alles ruimschoots goedgemaakt met zijn spetterende optreden!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, als je niet beter wist zou je denken dat deze vent net zoveel chromosomen heeft als ieder normaal mens! Wat een held mensen!! BOEKEN BOEKEN BOEKEN!!
Goed antwoord op de vraag.quote:Is dit uw echte naam of uw artiestennaam? Zanger Bas
quote:Hoe bent u begonnen met zingen? Ja zoals iedereen
Hoe cliché.quote:Doet u naast het zingen nog iets anders wat u leuk vindt? Opbouwen van de kermis
quote:Doet u ook optreden voor een goed doel zoals Kika (Kinderen Kanker Vrij)? Ja ik doe alle goede doelen
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:26 schreef Hpzone het volgende:
Die reacties bij de nieuwe advertentie
[..]
de cencer die wilbert hequote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nu ik zo bij mijzelf denk, heb ik hem wel eens eerder gezien, kan zijn op TV of zo, maar misschien ook wel in het echt. Wajoooow. Ik ga even diep nadenken.
Jij geeft me het antwoord, ik heb hem gezien op verschillende Kermissen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:56 schreef TC03 het volgende:
Hier een mooi interview met deze knaap.![]()
[..]
Goed antwoord op de vraag.
[..]
![]()
[..]
Hoe cliché.
[..]
[..]
Site waar de muziek automatisch word afgespeeld.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef luckass het volgende:
www.danny-zanger.nl
Deze zanger van het hollandse lied is op zijn 17e trotse vader geworden.
Goed gedaan jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |