dat is een oudje van andy. dat kapsel heeft ie niet meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik vind Andy de Witt wel een stukkie erger.
hahahahahahaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:05 schreef TC03 het volgende:
http://www.domenico-davanzo.nl/muziekpagina/mijnmuziek_pagina.htm
Al die nummers beginnen tegelijk met afspelen.
Lol, inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:05 schreef TC03 het volgende:
http://www.domenico-davanzo.nl/muziekpagina/mijnmuziek_pagina.htm
Al die nummers beginnen tegelijk met afspelen.
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:57 schreef afcajos het volgende:
Die dekselse Wilbert![]()
Maare, dat wijf ziet er fapbaar uit?
![]()
quote:Wilbert is begonnen toen hij 10 jaar was en begon toen al met muziek.
hij wou graag gaan zingen en wist wat hij ging doen.
Dat was Rutger!quote:Op woensdag 25 juni 2008 03:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw er was ook nog zo'n andere gozer. Zanger xxx. Die had zo'n clip dat hij met zo'n breezerslet zat te dansen in zijn tuin ofzoEn soms van die scenes dat je feestende mensen op het terras zag
Help me please
Check die moves foutgaan bij 1:23quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:03 schreef Joenes het volgende:
Mr Nightlivehoort hier ook wel thuis. Met een superclip waarvoor schaamteloos zijn dochters(?) worden ingezet. Hij heeft ze gelukkig wel eerst op dansles gestuurd
.
www.misternightlife.nl
Ja, echt meerdere malen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:23 schreef chiren het volgende:
[..]
Check die moves foutgaan bij 1:23!!!111lollers
'Webside'. Is dat nieuw?quote:Hallo Bas,
Ik ben Arie Koedink en deel namens de Hollandse topartiesten John en Willeke het John en Willeke Keurmerk™ uit. Deze award wordt alleen uitgereikt aan Nederlandse artiesten die succesvol zijn in de muziek. Voorts vinden we dat je een professionele webside hebt en daarom deze eervolle onderscheiding.
Download bovenstaande plaatje en plaats hem op je website. Zo kunnen we je site linken op de binnenkort te verschijnen Hollandse Topartiesten Site �!
Vriendelijke Groet,
Arie Koedink
namens de John en Willeke Keurmerk™ Stichting �
Geniaal die gast, met zo'n kop een beetje stoer lopen doen, daar moet je ballen voor hebben.quote:
Mijn god ik dacht dat het niet erger kon dan zijn vorige nummerquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:56 schreef Kriegel het volgende:
Die gast heeft een gave daarvoor man, hij beweegt zo lekker natuurlijk.
En alweer zo'n tekst beneden niveau sinterklaasgedicht, echt, waarom toch altijd? Wat er gezegd wordt lijkt gewoon geen reet uit te maken, als het maar rijmt. Simpel volk.
Godverdomme, raap me op!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:16 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
die comments bij youtube.com ook als het 1 of 2 dagen op fok staat![]()
De meeste videoclips zijn in elkaar gedraaid met Magic Video Maker 2004 en die specials komen dan uit de tutorial![]()
Wat ik me afvraag is of hier nog seriues geld mee te verdienen is lijkt me sterk dat iemand ze bruiloft laat vergallen door Bas Vermeer. Elke amateur DJ kan nog beter plaatjes draaien dan deze droeftoeters op laten draven.
Oke ik geef toe stiekem wil ik een meeting en dan lekker swingen op de reggae met klaagbak users
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het trieste aan programma's als Idool en X Factor. Elke triangeljosti denkt dan dat hij talent heeft om het te maken. En ze proberen het dan ook nog.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:56 schreef Kriegel het volgende:
Die kerel heeft een gave daarvoor man, hij beweegt zo lekker natuurlijk.
En alweer zo'n tekst beneden niveau sinterklaasgedicht, echt, waarom toch altijd? Wat er gezegd wordt lijkt gewoon geen reet uit te maken, als het maar rijmt. Simpel volk.
Godverdomme, raap me op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door AMS_FUE_Reggaeton op 25-06-2008 14:44:52 ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:31 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er wordt zelfs thuis op geplaybackt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whaha koning rutger hoorquote:
dit nummer zong bas vermeer toch ook?quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:03 schreef Joenes het volgende:
Mr Nightlivehoort hier ook wel thuis. Met een superclip waarvoor schaamteloos zijn dochters(?) worden ingezet. Hij heeft ze gelukkig wel eerst op dansles gestuurd
.
www.misternightlife.nl
WE HEBBEN EEN KENNER!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:40 schreef BozoNightmare het volgende:
[..]
dit nummer zong bas vermeer toch ook?
Thanksquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:56 schreef Kriegel het volgende:
Die kerel heeft een gave daarvoor man, hij beweegt zo lekker natuurlijk.
Godverdomme, raap me op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |