Niets van meegekregen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:41 schreef PeterNB het volgende:
De rel hebben we gisteren al gehad toen iedereens PM ineens zichtbaar werd !
Waar blijft PC Eend? (sorry, schreef bijna WC Eendquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gooi je het toch eens over een ander boeg. We wachten op een rel, immers.
Ik maak je in 5 minuten blij dat je als jongentje geboren bent !quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben niet van de mannen, nee echt niet.
Ik noem hem Plee-Eend, niks mis meequote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Waar blijft PC Eend? (sorry, schreef bijna WC Eend) Sorry PC Eend, mar misschien heb je je rel hier
Dat kan een mooie vrouw ook en ook nog een stuk sneller.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik maak je in 5 minuten blij dat je als jongentje geboren bent !![]()
![]()
Hej Lobas (en de rest ook natuurlijk)quote:
Nope....ben d'r nog niet aan toe........ofzoquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:44 schreef Lady-night het volgende:
Heb je nog contact gezocht met je ex???
de restquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Lobas (en de rest ook natuurlijk)
Sneller is niet altijd beter..........quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kan een mooie vrouw ook en ook nog een stuk sneller.
Dus!
In jouw ogen of de zijne? Ik ben en was niet zo bekend in de CS. Hoor het trouwens liever van hemquote:
Mijn stelregel is sinds gister : ik wil alles nu, snel en zo veel mogelijk! hoe fout, hoe dan!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sneller is niet altijd beter..........
Ik laaat dat over aan Smash-It... lijkt me de bestequote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kan een mooie vrouw ook en ook nog een stuk sneller.
Dus!
Moet ze wel willen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:49 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik laaat dat over aan Smash-It... lijkt me de beste
YWquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:50 schreef Musje456 het volgende:
Trouwens: TY Bong! Voor de snelle opening
Echt nie. Ik ben VEEEEL beter dan die smash-it.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:49 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik laaat dat over aan Smash-It... lijkt me de beste
Na deze opmerking:quote:
Kan ik begrijpen dat ze niet meer wil, suffie!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:54 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Na deze opmerking:
quote]Op zaterdag 21 juni 2008 01:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mijn stelregel is sinds gister : ik wil alles nu, snel en zo veel mogelijk! hoe fout, hoe dan!
READY!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:50 schreef CarOnline het volgende:
I know I stand in line
Until you think you have the time
To spend an evening with me
And if we go someplace to dance
I know that there's a chance
You won't be leaving with me
Then afterwards we drop into a quiet little place
And have a drink or two
And then I go and spoil it all
By saying something stupid
Like I love you
I can see it in your eyes
That you despise the same old lines
You heard the night before
And though it's just a line to you
For me it's true
And never seemed so right before
I practice every day to find some clever
lines to say
To make the meaning come through
But then I think I'll wait until the evening
gets late
And I'm alone with you
The time is right
Your perfume fills my head
The stars get red
And oh the night's so blue
And then I go and spoil it all
By saying something stupid
Like I love you
I love you...
Dan kan je dat zeggen als ernaar gevraagd wordt... Maak dan je bezwaar (meer dramatisch, misschien later nog een film waard)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Echt nie. Ik ben VEEEEL beter dan die smash-it.
Als Dementor aan het altaar staat behoort dat naast MIJ, niet naast die smash-it !!![]()
Ik heb geen idee. Vandaag ben ik in ieder geval niet op een festival geweest.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat festival om de hoek, waar we toen aan de wandel waren, je weets
Ha je moet ook niet alles zo serieus nemen wat ik zeg!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen dat ze niet meer wil, suffie!
Indian Summerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Vandaag ben ik in ieder geval niet op een festival geweest.
Ik zie niksquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Waar blijft PC Eend? (sorry, schreef bijna WC Eend) Sorry PC Eend, mar misschien heb je je rel hier
Ik zat er meer aan te denken om mij en Dementor in een kooi met webcams op te sluiten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:56 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dan kan je dat zeggen als ernaar gevraagd wordt... Maak dan je bezwaar (meer dramatisch, misschien later nog een film waard)
Dat zou echt too much zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zat er meer aan te denken om mij en Dementor in een kooi met webcams op te sluiten.
Hebben jullie ook weer wat te streamen
Je mag geen users bashenquote:
Alsof je daar nog behoefte aan hebt.....................quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zou echt too much zijn.
Dan laat ik wel dames komen hoor.
Maar tis een Coosnaampjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mag geen users bashen![]()
gert kom er maar in
Vroegah spelde je het toch andersquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kijk dan eens een keer.![]()
http://www.indiansummerfestival.nl/
Volg de adviezen dan eens en ga slapen: Hups, naar bed jij!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:03 schreef Dementor het volgende:
DEMENTOR HET IS NU TIJD OM TE SLAPEN JAAAAAAAAA.
Want ik moet morgen wel een beetje fit zijn.
Okee, sleep tight, don't let mazaru's-buurmans bedbugs bite !!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:03 schreef Dementor het volgende:
"Dementor het is nu tijd om te gaan slapen jaaaaa"
Want ik moet morgen wel een beetje fit zijn.
Dat weekend hebben we hier de St. Hans vieringen. Als het weer mee zit met vureen en muziek de gehele nacht doorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kijk dan eens een keer.![]()
http://www.indiansummerfestival.nl/
Oi, die is leuker... ehm, sorry, want ik schreef echt bijna WC Eendquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Play- Eend, ik deed nu de fonetische uitvoering
Leukquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:07 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dat weekend hebben we hier de St. Hans vieringen. Als het weer mee zit met vureen en muziek de gehele nacht door
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:07 schreef CarOnline het volgende:
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow...
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:09 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Oi, die is leuker... ehm, sorry, want ik schreef echt bijna WC EendMis-smiley want ik moest er zelf wel om lachen... en ik hoop jij ook, reller
![]()
![]()
Ja jou een beetje reller noemen, ik zou het niet pikken hoorquote:
Volgens mij was dat deel voor jouquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja jou een beetje reller noemen, ik zou het niet pikken hoor
I can tell by your eyes that you've prob'bly been cryin' forever,quote:
Geen idee! Blijkbaar een heilige. Het is een heidens feest eigenlijk dat de zonnewende viert (net als met kerst dat gevierd wordt, maar het Christendom er een Christelijk feest van gemaakt heeft). Vuren branden is een deel ervan en voornamelijk in Scandinavie nog een ritueel (waar het elders verdwenen is). Ik denk dat ook Engeland en Schotland nog wel zulke rituelen hebben misschien.quote:
Sorry nar Lobasca, maar jij PC Eend snapte me wel... : olie op het vuurtjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja jou een beetje reller noemen, ik zou het niet pikken hoor
hans is anders sorry alweer offtopicquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:20 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Sorry nar Lobasca, maar jij PC Eend snapte me wel... : olie op het vuurtje
Reden genoeg voor een feestje. Veel plezier!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:18 schreef Musje456 het volgende:
[..]
... De 21e juni keert de zon: de langste dag... vanaf die datum worden de dagen weer korter. Tot 21 september is het hier langer licht dan in Nederland, maar daarna wordt het snel vroeger donkerder. 21 december hebben we hier (en praat nog over het zuiden!) ca 6 uur licht.
Slaap lekker Tipschquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Reden genoeg voor een feestje. Veel plezier!
Ik ga lekker slapen, morgen een lange, hopelijk zonnige dag.![]()
Welterusten Musje456![]()
Ik begin je nu wel leuk te vindenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:20 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Sorry nar Lobasca, maar jij PC Eend snapte me wel... : olie op het vuurtje
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:36 schreef CarOnline het volgende:
Pimmie lieverd, ik ga slapen hoor![]()
Trusten
Who's the goat?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:40 schreef APK het volgende:
Who put the goat in there?
Godverdommequote:
Gut, wat ben je toch een kanjer... waar kwam jij ineens vandaan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:41 schreef markvanrinsum het volgende:
iemand wat drinken ?
Je hebt géén idee.. !!! Weer dat takke nummer in me knar.quote:
Suryquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt géén idee.. !!! Weer dat takke nummer in me knar.
Oh en over zuur gesproken
Liedje voor jequote:
Gewoon effies Hazes opzetten (al zit je zeer waarschijnlijk dan met een ander take nummer in je hoofd...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt géén idee.. !!! Weer dat takke nummer in me knar.
Oh en over zuur gesproken
Goed plan.. BTW tis wel een erg leuke YT. Maar blijft zo hangenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:54 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Gewoon effies Hazes opzetten (al zit je zeer waarschijnlijk dan met een ander take nummer in je hoofd...)
Baggerende SC'er en ex meekijkende hulp moderator van DGKquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
SC, COS of oudje van een van die twee? (sorry, ben nieuwsgierig Musje...)
Zekerquote:
Dank jequote:
Laat verbranden, hij is niet europees.quote:
Ik zal hem elke keer voor je postenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je![]()
Zo mooi, dat we die 2x hebben gedaan vanavond.
Nu ben ik echt weg![]()
Weet je al dat steenuiltje Gijs is uitgevlogen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:58 schreef Musje456 het volgende:
Ga jee pizza eten meid!!! Zonde om die te laten verbranden :S
Je kan luisteren terwijl je eet, weet jePas alleen op dat je toetsenbord niet te vet wordt
Die is echt zwartquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:58 schreef Musje456 het volgende:
Ga jee pizza eten meid!!! Zonde om die te laten verbranden :S
Je kan luisteren terwijl je eet, weet jePas alleen op dat je toetsenbord niet te vet wordt
Welkom terug dan! (slaat andere beleefdsheidfasen over die te officieel zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Baggerende SC'er en ex meekijkende hulp moderator van DGK![]()
[..]
Zeker![]()
Ik ben inderdaad ook erg blij dat de SC hier onderdak heeft willen nemen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Zeker![]()
Ja, wel erg onbeschofte vraag, dat vraag je toch nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:02 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Welkom terug dan! (slaat andere beleefdsheidfasen over die te officieel zijn)
Ik hoop meer van je te zien,
Onbeschofte vraag misschien: waarom nu ineens terug?
(vergeef me, maar ben soms te open..)
Nou ja pech..quote:
Ja, ik was wakker en zag hem zomaar ineens gaan... denk dat ik een van de weinige was die het zag gebeuren... Moest vanmorgen even extra kijken of ik het niet gedroomd had...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Weet je al dat steenuiltje Gijs is uitgevlogen?
Vorige week zaterdag was tijdens het ringen al duidelijk dat Gijs een vrouwtje was.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:07 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ja, ik was wakker en zag hem zomaar ineens gaan... denk dat ik een van de weinige was die het zag gebeuren... Moest vanmorgen even extra kijken of ik het niet gedroomd had...
Ik denk trouwens dat Gijs een dametje is... gevoel. Vandaag was hij/zij even terug met mams....
Ik kwam altijd 's nachts langs in DGKquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:02 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Welkom terug dan! (slaat andere beleefdsheidfasen over die te officieel zijn)
Ik hoop meer van je te zien,
Onbeschofte vraag misschien: waarom nu ineens terug?
(vergeef me, maar ben soms te open..)
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, wel erg onbeschofte vraag, dat vraag je toch niet
Ja tof hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ook erg blij dat de SC hier onderdak heeft willen nemen.
Jammer, ik heb je nooit gezien... leuk om kennis te maken trouwensquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kwam altijd 's nachts langs in DGKAls het altijd lekker gezellig was.
En je mag om 3 uur in de nacht ook wel open zijn
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Zeker![]()
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:12 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Jammer, ik heb je nooit gezien... leuk om kennis te maken trouwens
Wat een onbechofte opmerking.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:09 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Laat de vraagsteller er op antwoorden, jah?! Ik vroeg het toch niet aan jou, dame
![]()
![]()
![]()
Als ik onbechoft naar jou wil zijn, dan vraag ik wel naar je leeftijd en sexgewoontes![]()
![]()
Wel met mate he, we zitten in SHOquote:
Yep erg gezellig vaakquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kwam altijd 's nachts langs in DGKAls het altijd lekker gezellig was.
En je mag om 3 uur in de nacht ook wel open zijn
![]()
Gijsje werd pas op het laatst in het log als een zij beschreven, als je het eht leest. Ze hebben het nooit echt duidelijk gezegd. En ja: Gompie... God, hoe ik heb zitten janken (nog, als ik terug denk). De natuur is soms zo hardquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag was tijdens het ringen al duidelijk dat Gijs een vrouwtje was.
Jammer dat Gompie het niet gered heeft.
Moet een mooi moment geweest zijn, ik heb het nog even nagekeken op de site.
http://www.beleefdelente.nl/steenuil#commentform
Klopt welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja
Ik zie dat je speciaal voor DGK op FOK! bent gekomen?
Ik heb echt genoten toenquote:
Ik heb echt genoten toenquote:
quote:
Nee, jij moest jankequote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:17 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Gijsje werd pas op het laatst in het log als een zij beschreven, als je het eht leest. Ze hebben het nooit echt duidelijk gezegd. En ja: Gompie... God, hoe ik heb zitten janken (nog, als ik terug denk). De natuur is soms zo hard![]()
Jij was toch Janke? Dank voor je lieve nachtelijke uurtjes met beschrijvingen... Ik kan het niet: mijn ogen en voornamelijk oren willen niet. Misschien volgend jaar met een gehoorapparaat
Bevalt het een beetje ?quote:
sho ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wel met mate he, we zitten in SHO
soaps, showbizz & sterrenquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
soaps, showbizz & sterren
Denk dat het best wel ok is Moet zeggen ik ben er eigenlijk sinds vanavond weer maar niks mis meequote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bevalt het een beetje ?![]()
Lijkt het je wat, die nieuwe show ?
*stuurt even een knuffie* GVD begint opnieuw te janken en te snuffen, dus wil niet weten hoe moeilijk dit voor jou was...Je bent fantastisch dat je gewoon volhield (ja ik heb je ommentaren gelezen toen en nadat Gompie stierf) K*T mijn respect heb je!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, jij moest janke![]()
Zonder gekheid, ik heb inderdaad een paar nachten de 2 in de gaten gehouden en het was triest toen Gomp overleed
Ik twijfel nogquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat het best wel ok is Moet zeggen ik ben er eigenlijk sinds vanavond weer maar niks mis mee
wat wil je drinkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
soaps, showbizz & sterren
Een biertje gaat er nu wel inquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een biertje gaat er nu wel in
jij ook wat drinken ?quote:
Toen Gijs 6 uur later aan Gomp ging eten, dat vond ik ergquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:23 schreef Musje456 het volgende:
[..]
*stuurt even een knuffie* GVD begint opnieuw te janken en te snuffen, dus wil niet weten hoe moeilijk dit voor jou was...Je bent fantastisch dat je gewoon volhield (ja ik heb je ommentaren gelezen toen en nadat Gompie stierf) K*T mijn respect heb je!
Kijken waarnaar ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik twijfel nogHet komt wel heel snel na DGK en het concept spreekt me niet echt aan
Maar ik ga natuurlijk wel kijken
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een biertje gaat er nu wel in
wat wil jij drinken ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Toen Gijs 6 uur later aan Gomp ging eten, dat vond ik erg
quote:
Even wennenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bevalt het een beetje ?![]()
Lijkt het je wat, die nieuwe show ?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb nog van alles op mijn bureau staan, thanks Mark
Owquote:
quote:
Suc6quote:
Mooi dat het bevaltquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:31 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Even wennenIk ben geen fanatieke poster. Soms overvloedig aanwezig (zoals nu) en soms gewoon sterke lurker
Wel wennen dat we met DGK (de oude posters in COS en CS) wat beperkter zijn, maar vond het vanavond vreselijk leuk gaan eigenlijk. Geen idee hoe bijvoorbeeld de typische SC'ers er over denken. PC Eend post geloof ik nog het meeste, maar niet zo veel... ik weet niet zo goed wie daar meer waren (was meer een Cosser).
Mij bevalt het (heb bijvoorbeeld vanavond eht lol gehad!), maar ik ben ook nieuwsgierig hoe anderen denken, en voornamelijk hoe de oud SC-ers zih voelen. Ik zie nl over het algemeen de Cossers, en nu ineens oude posters.
Ik ga SHO wat meer verkennen naderhand, al weet ik dat ik over het meeste geen idee heb: kennen we hier niet hahahaha Maar ik ben gewoon nieuwsgierig
... Ik kon er niet naar kijken: werd misselijk. Later besefte ik dat het juist Jaap zijn overleving kon zijn en shoof het beeld van Gompie weg. De site sprak toen ook over brusje, wat zo lief klonk... Je heb de gedichtjes toch wel gezien hoop ik?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Toen Gijs 6 uur later aan Gomp ging eten, dat vond ik erg
Neequote:
Heyquote:
Het zij meer de users die me denk ik hebben vastgehaakt hier: de users in de SC en voornamelijk de COS van DGK...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooi dat het bevaltHet is natuurlijk even wennen maar komt wel helemaal goed
![]()
Vooral die Celebs. onflateus op de foto reeks is leuk hier in SHO
Ja he, je leek wel van de aardbodem verdwenen (voor ons dan he). Maar je hebt ons weer gevondenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heyveel te lang geleden
![]()
Dit jasje zit ook erg goedhoe gaat het met jou ?
DGK was dan ook het populairste subforum op heel FOK!. Het stond elke maand bovenaan de lijstquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:42 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Het zij meer de users die me denk ik hebben vastgehaakt hier: de users in de SC en voornamelijk de COS van DGK...
Ja, ik zal rondneuzen in sho, maar... (denk dat meerdere woorden onnodig zijn)
Die is super leuk .. maar zo zijn er zoveel. Ben ook een fan van ONZ Ik lach me vaak compleet onder tafel .. Plus het Funda topic oh uh ?? in Klussen en wonen .. Fucking briljant ..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooi dat het bevaltHet is natuurlijk even wennen maar komt wel helemaal goed
![]()
Vooral die Celebs. onflateus op de foto reeks is leuk hier in SHO
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja he, je leek wel van de aardbodem verdwenen (voor ons dan he). Maar je hebt ons weer gevonden![]()
Goed hoor, met jou ook?
Ik zie dat 'oudgedienden' je hier ook kennen (voel me vreselijk newbie). Waarom was jij dan zo lang weg (als ik dat mag vragen)?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
DGK was dan ook het populairste subforum op heel FOK!. Het stond elke maand bovenaan de lijstMeeste views
Kwam sporadische langs hoor.. Meestal om zijn banden lucht te gevenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik zie dat 'oudgedienden' je hier ook kennen (voel me vreselijk newbie). Waarom was jij dan zo lang weg (als ik dat mag vragen)?
Oh, zie het al: je functie is veranderd naar eindredacteur en je hebt het drukker nu. Ik snap hetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik zie dat 'oudgedienden' je hier ook kennen (voel me vreselijk newbie). Waarom was jij dan zo lang weg (als ik dat mag vragen)?
Heb je het wondersponsjestopic gezienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is super leuk .. maar zo zijn er zoveel. Ben ook een fan van ONZ Ik lach me vaak compleet onder tafel .. Plus het Funda topic oh uh ?? in Klussen en wonen .. Fucking briljant ..En zo vind je telkens weer wat .. In de stille uurtjes op je werk vooral
Ik ben een paar maanden hulp-moderator in het DGK subforum geweest, was vooral in de late uurtjes aanwezig. Maar toen kreeg ik een nieuwe functie op FOK! en 'mocht' ik niet meer modereren. Had er ook helemaal geen tijd meer voorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik vond het heel leuk met jullie gastmods... jij, Petre, Paddy. We waren blijkbaar populair en berucht genoeg om zoveel blauw te verdienenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Janieuwe functie erg druk
heb helaas het einde niet meegemaakt in DGK
![]()
Oke danmet mij gaat ook alles prima
het is weer errug gezellig
Ben jij dan zo'n pomper Souryquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwam sporadische langs hoor.. Meestal om zijn banden lucht te geven
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwam sporadische langs hoor.. Meestal om zijn banden lucht te geven
Nee dat is nog steeds een mistery voor mequote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb je de wondersponsjestopic gezien
Oi.. ff dimme he ?quote:
De funda reeksquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is super leuk .. maar zo zijn er zoveel. Ben ook een fan van ONZ Ik lach me vaak compleet onder tafel .. Plus het Funda topic oh uh ?? in Klussen en wonen .. Fucking briljant ..En zo vind je telkens weer wat .. In de stille uurtjes op je werk vooral
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het heel leuk met jullie gastmods... jij, Petre, Paddy. We waren blijkbaar populair en berucht genoeg om zoveel blauw te verdienen
Ik begrijp het. Je bent leuk om te lezen, en ik zeg spontaan terug:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben een paar maanden hulp-moderator in het DGK subforum geweest, was vooral in de late uurtjes aanwezig. Maar toen kreeg ik een nieuwe functie op FOK! en 'mocht' ik niet meer modereren. Had er ook helemaal geen tijd meer voorDus ben ik sinds februari / maart niet meer in DGK geweest
Nu kom ik weer regelmatig kijken en meeposten
Is dat sooo ?????quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jajullie waren de enige die een speciale nachtploeg met moderators nodig hadden
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is nog steeds een mistery voor me
Ik ookquote:
Wie zegt dat jij er niet uit ziet? Jij bent mooi zoals je bent dame, en laat niemand iets anders zeggen (is in karate mode)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:53 schreef Soury het volgende:
Sjesus ik zie er niet uit ...Ga maar weer ff in mijn knappe vorm verder
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:54 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Je bent leuk om te lezen, en ik zeg spontaan terug:
fijn om je te zien, welkom terug dan maar en HOI!
Jaquote:
Ben je er zeker van dat dat niet nog steeds geldt?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jajullie waren de enige die een speciale nachtploeg met moderators nodig hadden
![]()
![]()
Fietsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jadat mogen jullie best weten
we waren er 's nachts niet alleen puur voor de gezelligheid
Who knowsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:00 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ben je er zeker van dat dat niet nog steeds geldt?
OMG !! Ik heb ff snel gekeken. Daar gaat morgen meer tijd aan worden besteed. Al kan ik die tijd beter besteden aan mijn eigen huis te sponsenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het grote tuttige wondersponsjes en wonderdoekjes topic #6
...Ik beloof niks... kom me maar billekoek geven als ik verzaakquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dankje! blijf vooral posten en lurk wat minder
is erg gezellig
En je bent er nu wel voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jadat mogen jullie best weten
we waren er 's nachts niet alleen puur voor de gezelligheid
Ik heb alle delen uitgespit, het ene topic is nog mooier dan het anderequote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:01 schreef Soury het volgende:
[..]
OMG !! Ik heb ff snel gekeken. Daar gaat morgen meer tijd aan worden besteed. Al kan ik die tijd beter besteden aan mijn eigen huis te sponsen
Zekerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
En je bent er nu wel voor de gezelligheid
We zijn heel braaf hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zeker![]()
ik vermaak me kostelijk
Dat zijn van die fok dingen he ? Ik lees en kijk hele reeksen maar post er nooit. Ja onzin maar zeldem, maar beleef er enorm veel plezier van.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb alle delen uitgespit, het ene topic is nog mooier dan het andere
Leg es uitquote:
quote:
Inderdaadquote:
Inderdaadquote:
Fiets is best wel cool ..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:10 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Te braaf waarschijnlijk. Fiets wordt de hemel in geholpen (en ja, ik zou dat ook wel waarderen hahaha)
Ik plaag maar fiets, want snap wel dat je veel doet voor de site![]()
Mijn dank fiets: voor het plezier
Het is alleen maar leuk om te zien dat we het allemaal met elkaar kunnen vindenquote:
quote:Fiets wordt de hemel in geholpen (en ja, ik zou dat ook wel waarderen hahaha)
Ik plaag maar fiets, want snap wel dat je veel doet voor de site![]()
Mijn dank fiets: voor het plezier
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is alleen maar leuk om te zien dat we het allemaal met elkaar kunnen vindenis ook wel eens anders geweest
![]()
![]()
[..]
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:14 schreef Soury het volgende:
Oh wacht dit gaat te ver ... Beetje te veel smeer voor fiets. Is niet handig
quote:
Ja dat had ik ook verwachte wat andersquote:
Ben het daar wel mee eens... heb genoten vanavond!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is alleen maar leuk om te zien dat we het allemaal met elkaar kunnen vindenis ook wel eens anders geweest
![]()
![]()
Foto´s zijn erg mooi Mus Van Hidiho toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:25 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ben het daar wel mee eens... heb genoten vanavond!
Ik voor mij zeg dus ooken dank alle SCers en COSsers...
![]()
Mus moet slapen
(PS, IDIHO heeft enkele foto's al geplaats...)
Van mijn site, Hidiho was slimquote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Foto´s zijn erg mooi Mus Van Hidiho toch?
Nah hij pronkt zeker niet met jou veren.. Mooi iig en ga lekker slapen. Ga ik ook zo doen Trustequote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:32 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Van mijn site, Hidiho was slimNatta!
Ja slaapt zeker onrustig hè, na drie shoarma speciaal en een fles raki.quote:
Wat een blije usericon! Herkende je niet eens, haha!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:48 schreef Dementor het volgende:
hoi.
Dat is de Dementor 2.0 avatarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:00 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wat een blije usericon! Herkende je niet eens, haha!
Das toch geen Irish Coffee op mijn nuchtere maag hè?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:43 schreef Manu82 het volgende:
Aangezien vanrinsum er nog niet is:
[ afbeelding ]
ach, zolang je maar weet dat ik het tegen jou hebquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik werd net wakker gebeld, dus ik moet even bijkomen.
Dat zijn van die gesprekken waarbij ik niet mag laten blijken dat ik altijd lang uitslaap.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ach, zolang je maar weet dat ik het tegen jou heb
Zelfde neus en ogen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:07 schreef noekje het volgende:
Moeder van DGK Amanda nu definitief ontmaskerd?
Dat is ze! Zij stond ook op een foto.
Mogge, Kwieniequote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das toch geen Irish Coffee op mijn nuchtere maag hè?
Mogguh.
Haar gezicht. Ik ga die foto proberen op te zoeken.quote:
Ik denk dat de kans redelijk groot is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Haar gezicht. Ik ga die foto proberen op te zoeken.
Bq, help eens. Wat denk jij
op zaterdagochtend? dan is het niet de melkboerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zijn van die gesprekken waarbij ik niet mag laten blijken dat ik altijd lang uitslaap.
Zwaar kut dus.
Roger.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
op zaterdagochtend? dan is het niet de melkboer![]()
paps?
Ik zie wel gelijkenis. Dit bericht is uit 2007, zit ze nu nog in de bak dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:07 schreef noekje het volgende:
Ik ga eens even in mijn Photobucket kijken, brb.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:08 schreef noekje het volgende:
Haar gezicht. Ik ga die foto proberen op te zoeken.
Bq, help eens. Wat denk jij
Er was een foto, die heeft ook in een Huub-commotie topic gestaan. Niet de gelijkenis met Amanda maar met die foto.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie wel gelijkenis. Dit bericht is uit 2007, zit ze nu nog in de bak dan?
[COS #3577] Punatiquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:07 schreef noekje het volgende:
En Roger is je chaparone?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Roger.
Maar hij is zelf ook student geweest dus hij weet er alles van
Ja, moeder woonde in België.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:14 schreef Dementor het volgende:
"Het Openbaar Ministerie (OM) heeft een inval gedaan bij Ria Eelzak, de vriendin van de vermoorde crimineel John Mieremet. Mieremet en zijn vriendin zouden crimineel geld in beheer hebben gegeven bij de in 2004 geliquideerde vastgoedhandelaar Willem Endstra. Het OM wil het witgewassen geld terugvorderen en schat het bedrag op 13,4 miljoen euro.
Bij invallen in huizen van Eelzak en haar zoon in het Belgische Neerpelt trof justitie een grote hoeveelheid administratie aan. De papieren zijn in beslag genomen. Verder vond de politie een vuurwapen met munitie. De Belgische autoriteiten is gevraagd beslag te leggen op twee huizen.
Het OM verdenkt Ria Eelzak van heling en witwassen. Verder wordt ze ook verdacht van deelname aan een criminele organisatie. Justitie heeft ook een strafrechtelijk onderzoek lopen naar het bedrijf van Eelzak, The Blues Company.
Mieremet vormde in de jaren negentig samen met Sam Klepper (in 2000 geliquideerd) een crimineel duo dat lange tijd de Nederlandse onderwereld domineerde. Eind jaren negentig verhuisde Mieremet naar België. In 2005 werd hij in Thailand doodgeschoten. Daar werkte hij aan een groot vastgoedproject".
http://onore.web-log.nl/onore/2007/04/index.html
Had Amanda het wel eens over een huis in Belgie?
Dat lijkt er verdomd veel op!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:15 schreef beequeen het volgende:
Nou, zeg het maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg, het is dezelfde.
[ afbeelding ]
Ik zat ook al naar het gebit te kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik zeg van niet, want bij John heeft ze nog geen spleetje tussen haar voortanden, of ze moet toen al kennis met Brian gemaakt hebben
Die had natuurlijk kookcursus met Amanda!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:21 schreef Manu82 het volgende:
En die moeder van Amanda heeft Mieremet verraden over zijn verblijf in Thailand?
Ik zeg ook dat ze het is, echt wel. Zo'n spleetje in de voortanden zegt niks.quote:
bronquote:RTL 5 stopt met talkshow Robert Jensen
De talkshow van Robert Jensen keert na de zomer niet meer terug op RTL 5. De televisiezender trekt de stekker uit het tv- programma. Dat bevestigt zegsvrouw Karin Bouwknegt van RTL vandaag in het Algemeen Dagblad. De reden blijft vaag. “We zijn niet ontevreden, wellicht keert Jensen later weer terug“, wil Karin Bouwknegt kwijt. Robert Jensen ontving in ruim 500 uitzendingen gasten als Shakira, Patty Brard en Nel Veerkamp in zijn show. Vorige week was Robert nog in onderhandeling met RTL 5.
Dat spleetje is ook niet te zien in de 2e foto van jouw bericht en die heeft wel een beetje dezelfde hoek als die ene foto. Ze lijkt helemaal niet op Patty!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat ze het is, echt wel. Zo'n spleetje in de voortanden zegt niks.
Zelfde neus en wangen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
Nog eentje dan, dit is toch echt dezelfde imo.
[ afbeelding ]
Gasten als Shakira, Patty Brard en Nel Veerkampquote:
Dus...je keek wel?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gasten als Shakira, Patty Brard en Nel Veerkamp
Echt topgasten
Misschien bedoelde Amanda niet qua uiterlijk maar gedrag, kweet het ook niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:26 schreef noekje het volgende:
Dat spleetje is ook niet te zien in de 2e foto van jouw bericht en die heeft wel een beetje dezelfde hoek als die ene foto. Ze lijkt helemaal niet op Patty!
Als twee druppels water........quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat die walgelijke vetklep mag fikken in de hel.quote:
Best een leuk moedertje.. ik zou het wel weten als ik moest kiezen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou beide kiezen ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Best een leuk moedertje.. ik zou het wel weten als ik moest kiezen.
Ik zeg nee, krijg ik er dan 2?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:30 schreef Lobasca het volgende:
Iemand nog een speculaasje bij de koffie?
Toen was Tipi Wan zeker even met vakantie.quote:Op andere momenten belt hij met zijn zoon Barry, voor wie hij paling, zalm en kaviaar heeft gehaald en bij wie hij informeert of ene ‘Jacky Dildo’ alweer beter is. Hilarisch zijn de gesprekken met zijn vriendin Ria Eelzak, die hij verwijt alleen maar geld te halen en niets terug te geven en met wie hij ruziet over het oppassen op de kinderen.
Wordt tijd dat ie eens naar buiten treedt, uit de kast met die gast.. Leuk idee, voor Ter land, ter zee en in de lucht.. Ben even patent aanvragenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:32 schreef Dementor het volgende:
Jensen is toch al lang binnen
Al die haters hebben het nakijken.
Zeg Dementor, als Jezus dood is, waarom maken die vuige Jehova gasten mij dan vanmorgen om negen uur (na vier uurtjes slaap) wakker om te vertellen dat hij nog leeft......quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:32 schreef Dementor het volgende:
Nee, liever kiezen dan delen.quote:
Die gasten brengen geld in het laadje.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Dementor, als Jezus dood is, waarom maken die vuige Jehova gasten mij dan vanmorgen om negen uur (na vier uurtjes slaap) wakker om te vertellen dat hij nog leeft......
Misschien is Tipi Wan wel het slachtoffer geworden en ligt ze nu in de achtertuin.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Toen was Tipi Wan zeker even met vakantie.
Dat iemand veel geld verdient, wil in mijn optiek niet zeggen dat het geen ranzige kutlul kan zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:32 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:40 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen!Spannend, de moeder van Amanda wellicht ontmaskerd? Ik heb het boek over de Endstra tapes hier liggen, daar wordt ze ook in genoemd.
Er zijn genoeg mensen die hem eigenlijk best oke vinden maar tegen hem aan schoppen omdat hij geld heeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat iemand veel geld verdient, wil in mijn optiek niet zeggen dat het geen ranzige kutlul kan zijn.
Omg omg omg...Tipi kwam uit Thailand. Hij heeft haar lijk teruggebracht naar haar geboortestek en is daar toen zelf vermoord.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien is Tipi Wan wel het slachtoffer geworden en ligt ze nu in de achtertuin.
Dit is iemand anders hoor Beequeen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:22 schreef beequeen het volgende:
Deze foto kwam ik tegen via een link van Thea Moear, das nou ook toevallig?
[ afbeelding ]
Hier was ze een paar jaar jonger denk ik.
Kijk, nu komen we verder, er moet dan welhaast ook een connectie zijn met APK die daar ook regelmatig op "vakantie" gaat.....en ook in, of in de buurt van 020 woonachtig is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Omg omg omg...Tipi kwam uit Thailand. Hij heeft haar lijk teruggebracht naar haar geboortestek en is daar toen zelf vermoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |