Niets van meegekregen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:41 schreef PeterNB het volgende:
De rel hebben we gisteren al gehad toen iedereens PM ineens zichtbaar werd !
Waar blijft PC Eend? (sorry, schreef bijna WC Eendquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gooi je het toch eens over een ander boeg. We wachten op een rel, immers.
Ik maak je in 5 minuten blij dat je als jongentje geboren bent !quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben niet van de mannen, nee echt niet.
Ik noem hem Plee-Eend, niks mis meequote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Waar blijft PC Eend? (sorry, schreef bijna WC Eend) Sorry PC Eend, mar misschien heb je je rel hier
Dat kan een mooie vrouw ook en ook nog een stuk sneller.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik maak je in 5 minuten blij dat je als jongentje geboren bent !![]()
![]()
Hej Lobas (en de rest ook natuurlijk)quote:
Nope....ben d'r nog niet aan toe........ofzoquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:44 schreef Lady-night het volgende:
Heb je nog contact gezocht met je ex???
de restquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Lobas (en de rest ook natuurlijk)
Sneller is niet altijd beter..........quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kan een mooie vrouw ook en ook nog een stuk sneller.
Dus!
In jouw ogen of de zijne? Ik ben en was niet zo bekend in de CS. Hoor het trouwens liever van hemquote:
Mijn stelregel is sinds gister : ik wil alles nu, snel en zo veel mogelijk! hoe fout, hoe dan!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sneller is niet altijd beter..........
Ik laaat dat over aan Smash-It... lijkt me de bestequote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kan een mooie vrouw ook en ook nog een stuk sneller.
Dus!
Moet ze wel willen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:49 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik laaat dat over aan Smash-It... lijkt me de beste
YWquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:50 schreef Musje456 het volgende:
Trouwens: TY Bong! Voor de snelle opening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |