[COS #3577] Punatiquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:07 schreef noekje het volgende:
Moeder van DGK Amanda nu definitief ontmaskerd?
Dat is ze! Zij stond ook op een foto.
En Roger is je chaparone?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Roger.
Maar hij is zelf ook student geweest dus hij weet er alles van
Ja, moeder woonde in België.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:14 schreef Dementor het volgende:
"Het Openbaar Ministerie (OM) heeft een inval gedaan bij Ria Eelzak, de vriendin van de vermoorde crimineel John Mieremet. Mieremet en zijn vriendin zouden crimineel geld in beheer hebben gegeven bij de in 2004 geliquideerde vastgoedhandelaar Willem Endstra. Het OM wil het witgewassen geld terugvorderen en schat het bedrag op 13,4 miljoen euro.
Bij invallen in huizen van Eelzak en haar zoon in het Belgische Neerpelt trof justitie een grote hoeveelheid administratie aan. De papieren zijn in beslag genomen. Verder vond de politie een vuurwapen met munitie. De Belgische autoriteiten is gevraagd beslag te leggen op twee huizen.
Het OM verdenkt Ria Eelzak van heling en witwassen. Verder wordt ze ook verdacht van deelname aan een criminele organisatie. Justitie heeft ook een strafrechtelijk onderzoek lopen naar het bedrijf van Eelzak, The Blues Company.
Mieremet vormde in de jaren negentig samen met Sam Klepper (in 2000 geliquideerd) een crimineel duo dat lange tijd de Nederlandse onderwereld domineerde. Eind jaren negentig verhuisde Mieremet naar België. In 2005 werd hij in Thailand doodgeschoten. Daar werkte hij aan een groot vastgoedproject".
http://onore.web-log.nl/onore/2007/04/index.html
Had Amanda het wel eens over een huis in Belgie?
Dat lijkt er verdomd veel op!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:15 schreef beequeen het volgende:
Nou, zeg het maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg, het is dezelfde.
[ afbeelding ]
Ik zat ook al naar het gebit te kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik zeg van niet, want bij John heeft ze nog geen spleetje tussen haar voortanden, of ze moet toen al kennis met Brian gemaakt hebben
Die had natuurlijk kookcursus met Amanda!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:21 schreef Manu82 het volgende:
En die moeder van Amanda heeft Mieremet verraden over zijn verblijf in Thailand?
Ik zeg ook dat ze het is, echt wel. Zo'n spleetje in de voortanden zegt niks.quote:
bronquote:RTL 5 stopt met talkshow Robert Jensen
De talkshow van Robert Jensen keert na de zomer niet meer terug op RTL 5. De televisiezender trekt de stekker uit het tv- programma. Dat bevestigt zegsvrouw Karin Bouwknegt van RTL vandaag in het Algemeen Dagblad. De reden blijft vaag. “We zijn niet ontevreden, wellicht keert Jensen later weer terug“, wil Karin Bouwknegt kwijt. Robert Jensen ontving in ruim 500 uitzendingen gasten als Shakira, Patty Brard en Nel Veerkamp in zijn show. Vorige week was Robert nog in onderhandeling met RTL 5.
Dat spleetje is ook niet te zien in de 2e foto van jouw bericht en die heeft wel een beetje dezelfde hoek als die ene foto. Ze lijkt helemaal niet op Patty!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat ze het is, echt wel. Zo'n spleetje in de voortanden zegt niks.
Zelfde neus en wangen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
Nog eentje dan, dit is toch echt dezelfde imo.
[ afbeelding ]
Gasten als Shakira, Patty Brard en Nel Veerkampquote:
Dus...je keek wel?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gasten als Shakira, Patty Brard en Nel Veerkamp
Echt topgasten
Misschien bedoelde Amanda niet qua uiterlijk maar gedrag, kweet het ook niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:26 schreef noekje het volgende:
Dat spleetje is ook niet te zien in de 2e foto van jouw bericht en die heeft wel een beetje dezelfde hoek als die ene foto. Ze lijkt helemaal niet op Patty!
Als twee druppels water........quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat die walgelijke vetklep mag fikken in de hel.quote:
Best een leuk moedertje.. ik zou het wel weten als ik moest kiezen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou beide kiezen ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Best een leuk moedertje.. ik zou het wel weten als ik moest kiezen.
Ik zeg nee, krijg ik er dan 2?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:30 schreef Lobasca het volgende:
Iemand nog een speculaasje bij de koffie?
Toen was Tipi Wan zeker even met vakantie.quote:Op andere momenten belt hij met zijn zoon Barry, voor wie hij paling, zalm en kaviaar heeft gehaald en bij wie hij informeert of ene ‘Jacky Dildo’ alweer beter is. Hilarisch zijn de gesprekken met zijn vriendin Ria Eelzak, die hij verwijt alleen maar geld te halen en niets terug te geven en met wie hij ruziet over het oppassen op de kinderen.
Wordt tijd dat ie eens naar buiten treedt, uit de kast met die gast.. Leuk idee, voor Ter land, ter zee en in de lucht.. Ben even patent aanvragenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:32 schreef Dementor het volgende:
Jensen is toch al lang binnen
Al die haters hebben het nakijken.
Zeg Dementor, als Jezus dood is, waarom maken die vuige Jehova gasten mij dan vanmorgen om negen uur (na vier uurtjes slaap) wakker om te vertellen dat hij nog leeft......quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:32 schreef Dementor het volgende:
Nee, liever kiezen dan delen.quote:
Die gasten brengen geld in het laadje.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Dementor, als Jezus dood is, waarom maken die vuige Jehova gasten mij dan vanmorgen om negen uur (na vier uurtjes slaap) wakker om te vertellen dat hij nog leeft......
Misschien is Tipi Wan wel het slachtoffer geworden en ligt ze nu in de achtertuin.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Toen was Tipi Wan zeker even met vakantie.
Dat iemand veel geld verdient, wil in mijn optiek niet zeggen dat het geen ranzige kutlul kan zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:32 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:40 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen!Spannend, de moeder van Amanda wellicht ontmaskerd? Ik heb het boek over de Endstra tapes hier liggen, daar wordt ze ook in genoemd.
Er zijn genoeg mensen die hem eigenlijk best oke vinden maar tegen hem aan schoppen omdat hij geld heeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat iemand veel geld verdient, wil in mijn optiek niet zeggen dat het geen ranzige kutlul kan zijn.
Omg omg omg...Tipi kwam uit Thailand. Hij heeft haar lijk teruggebracht naar haar geboortestek en is daar toen zelf vermoord.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien is Tipi Wan wel het slachtoffer geworden en ligt ze nu in de achtertuin.
Dit is iemand anders hoor Beequeen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:22 schreef beequeen het volgende:
Deze foto kwam ik tegen via een link van Thea Moear, das nou ook toevallig?
[ afbeelding ]
Hier was ze een paar jaar jonger denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |