Ja slaapt zeker onrustig hè, na drie shoarma speciaal en een fles raki.quote:
Wat een blije usericon! Herkende je niet eens, haha!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:48 schreef Dementor het volgende:
hoi.
Dat is de Dementor 2.0 avatarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:00 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wat een blije usericon! Herkende je niet eens, haha!
Das toch geen Irish Coffee op mijn nuchtere maag hè?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:43 schreef Manu82 het volgende:
Aangezien vanrinsum er nog niet is:
[ afbeelding ]
ach, zolang je maar weet dat ik het tegen jou hebquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik werd net wakker gebeld, dus ik moet even bijkomen.
Dat zijn van die gesprekken waarbij ik niet mag laten blijken dat ik altijd lang uitslaap.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ach, zolang je maar weet dat ik het tegen jou heb
Zelfde neus en ogen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:07 schreef noekje het volgende:
Moeder van DGK Amanda nu definitief ontmaskerd?
Dat is ze! Zij stond ook op een foto.
Mogge, Kwieniequote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das toch geen Irish Coffee op mijn nuchtere maag hè?
Mogguh.
Haar gezicht. Ik ga die foto proberen op te zoeken.quote:
Ik denk dat de kans redelijk groot is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Haar gezicht. Ik ga die foto proberen op te zoeken.
Bq, help eens. Wat denk jij
op zaterdagochtend? dan is het niet de melkboerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zijn van die gesprekken waarbij ik niet mag laten blijken dat ik altijd lang uitslaap.
Zwaar kut dus.
Roger.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
op zaterdagochtend? dan is het niet de melkboer![]()
paps?
Ik zie wel gelijkenis. Dit bericht is uit 2007, zit ze nu nog in de bak dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:07 schreef noekje het volgende:
Moeder van DGK Amanda nu definitief ontmaskerd?
Dat is ze! Zij stond ook op een foto.
Ik ga eens even in mijn Photobucket kijken, brb.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:08 schreef noekje het volgende:
Haar gezicht. Ik ga die foto proberen op te zoeken.
Bq, help eens. Wat denk jij
Er was een foto, die heeft ook in een Huub-commotie topic gestaan. Niet de gelijkenis met Amanda maar met die foto.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie wel gelijkenis. Dit bericht is uit 2007, zit ze nu nog in de bak dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |