We zijn heel braaf hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zeker![]()
ik vermaak me kostelijk
Dat zijn van die fok dingen he ? Ik lees en kijk hele reeksen maar post er nooit. Ja onzin maar zeldem, maar beleef er enorm veel plezier van.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb alle delen uitgespit, het ene topic is nog mooier dan het andere
Leg es uitquote:
quote:
Inderdaadquote:
Inderdaadquote:
Fiets is best wel cool ..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:10 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Te braaf waarschijnlijk. Fiets wordt de hemel in geholpen (en ja, ik zou dat ook wel waarderen hahaha)
Ik plaag maar fiets, want snap wel dat je veel doet voor de site![]()
Mijn dank fiets: voor het plezier
Het is alleen maar leuk om te zien dat we het allemaal met elkaar kunnen vindenquote:
quote:Fiets wordt de hemel in geholpen (en ja, ik zou dat ook wel waarderen hahaha)
Ik plaag maar fiets, want snap wel dat je veel doet voor de site![]()
Mijn dank fiets: voor het plezier
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is alleen maar leuk om te zien dat we het allemaal met elkaar kunnen vindenis ook wel eens anders geweest
![]()
![]()
[..]
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:14 schreef Soury het volgende:
Oh wacht dit gaat te ver ... Beetje te veel smeer voor fiets. Is niet handig
quote:
Ja dat had ik ook verwachte wat andersquote:
Ben het daar wel mee eens... heb genoten vanavond!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is alleen maar leuk om te zien dat we het allemaal met elkaar kunnen vindenis ook wel eens anders geweest
![]()
![]()
Foto´s zijn erg mooi Mus Van Hidiho toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:25 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ben het daar wel mee eens... heb genoten vanavond!
Ik voor mij zeg dus ooken dank alle SCers en COSsers...
![]()
Mus moet slapen
(PS, IDIHO heeft enkele foto's al geplaats...)
Van mijn site, Hidiho was slimquote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Foto´s zijn erg mooi Mus Van Hidiho toch?
Nah hij pronkt zeker niet met jou veren.. Mooi iig en ga lekker slapen. Ga ik ook zo doen Trustequote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:32 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Van mijn site, Hidiho was slimNatta!
Ja slaapt zeker onrustig hč, na drie shoarma speciaal en een fles raki.quote:
Wat een blije usericon! Herkende je niet eens, haha!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:48 schreef Dementor het volgende:
hoi.
Dat is de Dementor 2.0 avatarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:00 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wat een blije usericon! Herkende je niet eens, haha!
Das toch geen Irish Coffee op mijn nuchtere maag hč?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:43 schreef Manu82 het volgende:
Aangezien vanrinsum er nog niet is:
[ afbeelding ]
ach, zolang je maar weet dat ik het tegen jou hebquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik werd net wakker gebeld, dus ik moet even bijkomen.
Dat zijn van die gesprekken waarbij ik niet mag laten blijken dat ik altijd lang uitslaap.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ach, zolang je maar weet dat ik het tegen jou heb
Zelfde neus en ogen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:07 schreef noekje het volgende:
Moeder van DGK Amanda nu definitief ontmaskerd?
Dat is ze! Zij stond ook op een foto.
Mogge, Kwieniequote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das toch geen Irish Coffee op mijn nuchtere maag hč?
Mogguh.
Haar gezicht. Ik ga die foto proberen op te zoeken.quote:
Ik denk dat de kans redelijk groot is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Haar gezicht. Ik ga die foto proberen op te zoeken.
Bq, help eens. Wat denk jij
op zaterdagochtend? dan is het niet de melkboerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zijn van die gesprekken waarbij ik niet mag laten blijken dat ik altijd lang uitslaap.
Zwaar kut dus.
Roger.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
op zaterdagochtend? dan is het niet de melkboer![]()
paps?
Ik zie wel gelijkenis. Dit bericht is uit 2007, zit ze nu nog in de bak dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:07 schreef noekje het volgende:
Moeder van DGK Amanda nu definitief ontmaskerd?
Dat is ze! Zij stond ook op een foto.
Ik ga eens even in mijn Photobucket kijken, brb.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:08 schreef noekje het volgende:
Haar gezicht. Ik ga die foto proberen op te zoeken.
Bq, help eens. Wat denk jij
Er was een foto, die heeft ook in een Huub-commotie topic gestaan. Niet de gelijkenis met Amanda maar met die foto.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie wel gelijkenis. Dit bericht is uit 2007, zit ze nu nog in de bak dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |