quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb nog van alles op mijn bureau staan, thanks Mark
Owquote:
quote:
Suc6quote:
Mooi dat het bevaltquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:31 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Even wennenIk ben geen fanatieke poster. Soms overvloedig aanwezig (zoals nu) en soms gewoon sterke lurker
Wel wennen dat we met DGK (de oude posters in COS en CS) wat beperkter zijn, maar vond het vanavond vreselijk leuk gaan eigenlijk. Geen idee hoe bijvoorbeeld de typische SC'ers er over denken. PC Eend post geloof ik nog het meeste, maar niet zo veel... ik weet niet zo goed wie daar meer waren (was meer een Cosser).
Mij bevalt het (heb bijvoorbeeld vanavond eht lol gehad!), maar ik ben ook nieuwsgierig hoe anderen denken, en voornamelijk hoe de oud SC-ers zih voelen. Ik zie nl over het algemeen de Cossers, en nu ineens oude posters.
Ik ga SHO wat meer verkennen naderhand, al weet ik dat ik over het meeste geen idee heb: kennen we hier niet hahahaha Maar ik ben gewoon nieuwsgierig
... Ik kon er niet naar kijken: werd misselijk. Later besefte ik dat het juist Jaap zijn overleving kon zijn en shoof het beeld van Gompie weg. De site sprak toen ook over brusje, wat zo lief klonk... Je heb de gedichtjes toch wel gezien hoop ik?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Toen Gijs 6 uur later aan Gomp ging eten, dat vond ik erg
Neequote:
Heyquote:
Het zij meer de users die me denk ik hebben vastgehaakt hier: de users in de SC en voornamelijk de COS van DGK...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooi dat het bevaltHet is natuurlijk even wennen maar komt wel helemaal goed
![]()
Vooral die Celebs. onflateus op de foto reeks is leuk hier in SHO
Ja he, je leek wel van de aardbodem verdwenen (voor ons dan he). Maar je hebt ons weer gevondenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heyveel te lang geleden
![]()
Dit jasje zit ook erg goedhoe gaat het met jou ?
DGK was dan ook het populairste subforum op heel FOK!. Het stond elke maand bovenaan de lijstquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:42 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Het zij meer de users die me denk ik hebben vastgehaakt hier: de users in de SC en voornamelijk de COS van DGK...
Ja, ik zal rondneuzen in sho, maar... (denk dat meerdere woorden onnodig zijn)
Die is super leuk .. maar zo zijn er zoveel. Ben ook een fan van ONZ Ik lach me vaak compleet onder tafel .. Plus het Funda topic oh uh ?? in Klussen en wonen .. Fucking briljant ..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooi dat het bevaltHet is natuurlijk even wennen maar komt wel helemaal goed
![]()
Vooral die Celebs. onflateus op de foto reeks is leuk hier in SHO
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja he, je leek wel van de aardbodem verdwenen (voor ons dan he). Maar je hebt ons weer gevonden![]()
Goed hoor, met jou ook?
Ik zie dat 'oudgedienden' je hier ook kennen (voel me vreselijk newbie). Waarom was jij dan zo lang weg (als ik dat mag vragen)?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
DGK was dan ook het populairste subforum op heel FOK!. Het stond elke maand bovenaan de lijstMeeste views
Kwam sporadische langs hoor.. Meestal om zijn banden lucht te gevenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik zie dat 'oudgedienden' je hier ook kennen (voel me vreselijk newbie). Waarom was jij dan zo lang weg (als ik dat mag vragen)?
Oh, zie het al: je functie is veranderd naar eindredacteur en je hebt het drukker nu. Ik snap hetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik zie dat 'oudgedienden' je hier ook kennen (voel me vreselijk newbie). Waarom was jij dan zo lang weg (als ik dat mag vragen)?
Heb je het wondersponsjestopic gezienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is super leuk .. maar zo zijn er zoveel. Ben ook een fan van ONZ Ik lach me vaak compleet onder tafel .. Plus het Funda topic oh uh ?? in Klussen en wonen .. Fucking briljant ..En zo vind je telkens weer wat .. In de stille uurtjes op je werk vooral
Ik ben een paar maanden hulp-moderator in het DGK subforum geweest, was vooral in de late uurtjes aanwezig. Maar toen kreeg ik een nieuwe functie op FOK! en 'mocht' ik niet meer modereren. Had er ook helemaal geen tijd meer voorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik vond het heel leuk met jullie gastmods... jij, Petre, Paddy. We waren blijkbaar populair en berucht genoeg om zoveel blauw te verdienenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Janieuwe functie erg druk
heb helaas het einde niet meegemaakt in DGK
![]()
Oke danmet mij gaat ook alles prima
het is weer errug gezellig
Ben jij dan zo'n pomper Souryquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwam sporadische langs hoor.. Meestal om zijn banden lucht te geven
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwam sporadische langs hoor.. Meestal om zijn banden lucht te geven
Nee dat is nog steeds een mistery voor mequote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb je de wondersponsjestopic gezien
Oi.. ff dimme he ?quote:
De funda reeksquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is super leuk .. maar zo zijn er zoveel. Ben ook een fan van ONZ Ik lach me vaak compleet onder tafel .. Plus het Funda topic oh uh ?? in Klussen en wonen .. Fucking briljant ..En zo vind je telkens weer wat .. In de stille uurtjes op je werk vooral
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het heel leuk met jullie gastmods... jij, Petre, Paddy. We waren blijkbaar populair en berucht genoeg om zoveel blauw te verdienen
Ik begrijp het. Je bent leuk om te lezen, en ik zeg spontaan terug:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben een paar maanden hulp-moderator in het DGK subforum geweest, was vooral in de late uurtjes aanwezig. Maar toen kreeg ik een nieuwe functie op FOK! en 'mocht' ik niet meer modereren. Had er ook helemaal geen tijd meer voorDus ben ik sinds februari / maart niet meer in DGK geweest
Nu kom ik weer regelmatig kijken en meeposten
Is dat sooo ?????quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jajullie waren de enige die een speciale nachtploeg met moderators nodig hadden
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is nog steeds een mistery voor me
Ik ookquote:
Wie zegt dat jij er niet uit ziet? Jij bent mooi zoals je bent dame, en laat niemand iets anders zeggen (is in karate mode)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:53 schreef Soury het volgende:
Sjesus ik zie er niet uit ...Ga maar weer ff in mijn knappe vorm verder
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:54 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Je bent leuk om te lezen, en ik zeg spontaan terug:
fijn om je te zien, welkom terug dan maar en HOI!
Jaquote:
Ben je er zeker van dat dat niet nog steeds geldt?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jajullie waren de enige die een speciale nachtploeg met moderators nodig hadden
![]()
![]()
Fietsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jadat mogen jullie best weten
we waren er 's nachts niet alleen puur voor de gezelligheid
Who knowsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:00 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ben je er zeker van dat dat niet nog steeds geldt?
OMG !! Ik heb ff snel gekeken. Daar gaat morgen meer tijd aan worden besteed. Al kan ik die tijd beter besteden aan mijn eigen huis te sponsenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het grote tuttige wondersponsjes en wonderdoekjes topic #6
...Ik beloof niks... kom me maar billekoek geven als ik verzaakquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dankje! blijf vooral posten en lurk wat minder
is erg gezellig
En je bent er nu wel voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jadat mogen jullie best weten
we waren er 's nachts niet alleen puur voor de gezelligheid
Ik heb alle delen uitgespit, het ene topic is nog mooier dan het anderequote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:01 schreef Soury het volgende:
[..]
OMG !! Ik heb ff snel gekeken. Daar gaat morgen meer tijd aan worden besteed. Al kan ik die tijd beter besteden aan mijn eigen huis te sponsen
Zekerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
En je bent er nu wel voor de gezelligheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |