Klopt welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja
Ik zie dat je speciaal voor DGK op FOK! bent gekomen?
Ik heb echt genoten toenquote:
Ik heb echt genoten toenquote:
quote:
Nee, jij moest jankequote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:17 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Gijsje werd pas op het laatst in het log als een zij beschreven, als je het eht leest. Ze hebben het nooit echt duidelijk gezegd. En ja: Gompie... God, hoe ik heb zitten janken (nog, als ik terug denk). De natuur is soms zo hard![]()
Jij was toch Janke? Dank voor je lieve nachtelijke uurtjes met beschrijvingen... Ik kan het niet: mijn ogen en voornamelijk oren willen niet. Misschien volgend jaar met een gehoorapparaat
Bevalt het een beetje ?quote:
sho ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wel met mate he, we zitten in SHO
soaps, showbizz & sterrenquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
soaps, showbizz & sterren
Denk dat het best wel ok is Moet zeggen ik ben er eigenlijk sinds vanavond weer maar niks mis meequote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bevalt het een beetje ?![]()
Lijkt het je wat, die nieuwe show ?
*stuurt even een knuffie* GVD begint opnieuw te janken en te snuffen, dus wil niet weten hoe moeilijk dit voor jou was...Je bent fantastisch dat je gewoon volhield (ja ik heb je ommentaren gelezen toen en nadat Gompie stierf) K*T mijn respect heb je!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, jij moest janke![]()
Zonder gekheid, ik heb inderdaad een paar nachten de 2 in de gaten gehouden en het was triest toen Gomp overleed
Ik twijfel nogquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat het best wel ok is Moet zeggen ik ben er eigenlijk sinds vanavond weer maar niks mis mee
wat wil je drinkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
soaps, showbizz & sterren
Een biertje gaat er nu wel inquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een biertje gaat er nu wel in
jij ook wat drinken ?quote:
Toen Gijs 6 uur later aan Gomp ging eten, dat vond ik ergquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:23 schreef Musje456 het volgende:
[..]
*stuurt even een knuffie* GVD begint opnieuw te janken en te snuffen, dus wil niet weten hoe moeilijk dit voor jou was...Je bent fantastisch dat je gewoon volhield (ja ik heb je ommentaren gelezen toen en nadat Gompie stierf) K*T mijn respect heb je!
Kijken waarnaar ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik twijfel nogHet komt wel heel snel na DGK en het concept spreekt me niet echt aan
Maar ik ga natuurlijk wel kijken
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een biertje gaat er nu wel in
wat wil jij drinken ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Toen Gijs 6 uur later aan Gomp ging eten, dat vond ik erg
quote:
Even wennenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bevalt het een beetje ?![]()
Lijkt het je wat, die nieuwe show ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |