Baggerende SC'er en ex meekijkende hulp moderator van DGKquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
SC, COS of oudje van een van die twee? (sorry, ben nieuwsgierig Musje...)
Zekerquote:
Dank jequote:
Laat verbranden, hij is niet europees.quote:
Ik zal hem elke keer voor je postenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je![]()
Zo mooi, dat we die 2x hebben gedaan vanavond.
Nu ben ik echt weg![]()
Weet je al dat steenuiltje Gijs is uitgevlogen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:58 schreef Musje456 het volgende:
Ga jee pizza eten meid!!! Zonde om die te laten verbranden :S
Je kan luisteren terwijl je eet, weet jePas alleen op dat je toetsenbord niet te vet wordt
Die is echt zwartquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:58 schreef Musje456 het volgende:
Ga jee pizza eten meid!!! Zonde om die te laten verbranden :S
Je kan luisteren terwijl je eet, weet jePas alleen op dat je toetsenbord niet te vet wordt
Welkom terug dan! (slaat andere beleefdsheidfasen over die te officieel zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Baggerende SC'er en ex meekijkende hulp moderator van DGK![]()
[..]
Zeker![]()
Ik ben inderdaad ook erg blij dat de SC hier onderdak heeft willen nemen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Zeker![]()
Ja, wel erg onbeschofte vraag, dat vraag je toch nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:02 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Welkom terug dan! (slaat andere beleefdsheidfasen over die te officieel zijn)
Ik hoop meer van je te zien,
Onbeschofte vraag misschien: waarom nu ineens terug?
(vergeef me, maar ben soms te open..)
Nou ja pech..quote:
Ja, ik was wakker en zag hem zomaar ineens gaan... denk dat ik een van de weinige was die het zag gebeuren... Moest vanmorgen even extra kijken of ik het niet gedroomd had...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Weet je al dat steenuiltje Gijs is uitgevlogen?
Vorige week zaterdag was tijdens het ringen al duidelijk dat Gijs een vrouwtje was.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:07 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ja, ik was wakker en zag hem zomaar ineens gaan... denk dat ik een van de weinige was die het zag gebeuren... Moest vanmorgen even extra kijken of ik het niet gedroomd had...
Ik denk trouwens dat Gijs een dametje is... gevoel. Vandaag was hij/zij even terug met mams....
Ik kwam altijd 's nachts langs in DGKquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:02 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Welkom terug dan! (slaat andere beleefdsheidfasen over die te officieel zijn)
Ik hoop meer van je te zien,
Onbeschofte vraag misschien: waarom nu ineens terug?
(vergeef me, maar ben soms te open..)
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, wel erg onbeschofte vraag, dat vraag je toch niet
Ja tof hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ook erg blij dat de SC hier onderdak heeft willen nemen.
Jammer, ik heb je nooit gezien... leuk om kennis te maken trouwensquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kwam altijd 's nachts langs in DGKAls het altijd lekker gezellig was.
En je mag om 3 uur in de nacht ook wel open zijn
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Zeker![]()
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:12 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Jammer, ik heb je nooit gezien... leuk om kennis te maken trouwens
Wat een onbechofte opmerking.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:09 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Laat de vraagsteller er op antwoorden, jah?! Ik vroeg het toch niet aan jou, dame
![]()
![]()
![]()
Als ik onbechoft naar jou wil zijn, dan vraag ik wel naar je leeftijd en sexgewoontes![]()
![]()
Wel met mate he, we zitten in SHOquote:
Yep erg gezellig vaakquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kwam altijd 's nachts langs in DGKAls het altijd lekker gezellig was.
En je mag om 3 uur in de nacht ook wel open zijn
![]()
Gijsje werd pas op het laatst in het log als een zij beschreven, als je het eht leest. Ze hebben het nooit echt duidelijk gezegd. En ja: Gompie... God, hoe ik heb zitten janken (nog, als ik terug denk). De natuur is soms zo hardquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag was tijdens het ringen al duidelijk dat Gijs een vrouwtje was.
Jammer dat Gompie het niet gered heeft.
Moet een mooi moment geweest zijn, ik heb het nog even nagekeken op de site.
http://www.beleefdelente.nl/steenuil#commentform
Klopt welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja
Ik zie dat je speciaal voor DGK op FOK! bent gekomen?
Ik heb echt genoten toenquote:
Ik heb echt genoten toenquote:
quote:
Nee, jij moest jankequote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:17 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Gijsje werd pas op het laatst in het log als een zij beschreven, als je het eht leest. Ze hebben het nooit echt duidelijk gezegd. En ja: Gompie... God, hoe ik heb zitten janken (nog, als ik terug denk). De natuur is soms zo hard![]()
Jij was toch Janke? Dank voor je lieve nachtelijke uurtjes met beschrijvingen... Ik kan het niet: mijn ogen en voornamelijk oren willen niet. Misschien volgend jaar met een gehoorapparaat
Bevalt het een beetje ?quote:
sho ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wel met mate he, we zitten in SHO
soaps, showbizz & sterrenquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
soaps, showbizz & sterren
Denk dat het best wel ok is Moet zeggen ik ben er eigenlijk sinds vanavond weer maar niks mis meequote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bevalt het een beetje ?![]()
Lijkt het je wat, die nieuwe show ?
*stuurt even een knuffie* GVD begint opnieuw te janken en te snuffen, dus wil niet weten hoe moeilijk dit voor jou was...Je bent fantastisch dat je gewoon volhield (ja ik heb je ommentaren gelezen toen en nadat Gompie stierf) K*T mijn respect heb je!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, jij moest janke![]()
Zonder gekheid, ik heb inderdaad een paar nachten de 2 in de gaten gehouden en het was triest toen Gomp overleed
Ik twijfel nogquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat het best wel ok is Moet zeggen ik ben er eigenlijk sinds vanavond weer maar niks mis mee
wat wil je drinkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
soaps, showbizz & sterren
Een biertje gaat er nu wel inquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een biertje gaat er nu wel in
jij ook wat drinken ?quote:
Toen Gijs 6 uur later aan Gomp ging eten, dat vond ik ergquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:23 schreef Musje456 het volgende:
[..]
*stuurt even een knuffie* GVD begint opnieuw te janken en te snuffen, dus wil niet weten hoe moeilijk dit voor jou was...Je bent fantastisch dat je gewoon volhield (ja ik heb je ommentaren gelezen toen en nadat Gompie stierf) K*T mijn respect heb je!
Kijken waarnaar ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik twijfel nogHet komt wel heel snel na DGK en het concept spreekt me niet echt aan
Maar ik ga natuurlijk wel kijken
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een biertje gaat er nu wel in
wat wil jij drinken ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Toen Gijs 6 uur later aan Gomp ging eten, dat vond ik erg
quote:
Even wennenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bevalt het een beetje ?![]()
Lijkt het je wat, die nieuwe show ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |