Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:34 schreef LayDBeckham het volgende:hey ik snap echt niets van hoe je dat met die clearance moet doen.
kan iemand maybe ff print-screenen?
Allebei nep. Vervuil dit topic alsjeblieft niet met dit soort onzin.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:12 schreef thijsltc het volgende:
Voor Nederlandse abercrombie site met nieuwe collectie: www.americanoutfit.nl/abercrombie
Is wel ontiegelijk duur.
Voor abercrombie kleding met gratis wereldwijde levering: www.cheapabercrombie.com
Kwam die sites net toevallig tegen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:25 schreef Japin het volgende:
[..]
Allebei nep. Vervuil dit topic alsjeblieft niet met dit soort onzin.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:01 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.
Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren: Add N Edit Cookies 0.2.1.2 (deze plugin werkt niet in Firefox 3)
Na installatie van de plugin ga je als volgt te werk:
1. Vanuit het FireFox menu 'Extra' kies je 'Cookie Editor'.
[ afbeelding ]
2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.
[ afbeelding ]
4. Dan verander je de waarde bij content van 'NL' naar 'US'.
5. Dan druk je op 'Save', daarna op 'Close' in het onderliggende scherm.
[ afbeelding ]
6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.
Zelfde procedure geldt voor abercrombiekids.com en hollisterco.com alleen dan pas je de volgende cookies aan:
hollisterco.com -> hol-country (bij stap 2 'hollister' invullen)
abercrombiekids.com -> anf-country (bij stap 2 'abercrombiekids' invullen)
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:12 schreef thijsltc het volgende:
Voor Nederlandse abercrombie site met nieuwe collectie: www.americanoutfit.nl/abercrombie
Is wel ontiegelijk duur.
Voor abercrombie kleding met gratis wereldwijde levering: www.cheapabercrombie.com
Kwam die sites net toevallig tegen.
Is mijn ervaring ook, begin juni voor $179 (ook incl. verzenkosten) besteld bij Hollister, afgelopen vrijdag een naheffing ontvangen van 19 euro! Omdat de invoerrechten (12%) voor de afzonderlijke artikelen (per land van herkomst) bij zo'n bestelling meestal onder de 10 euro zijn hoef je ze niet te betalen maar alleen 19% BTW over het hele bedrag. Omdat het bedrag aan BTW onder de 25 euro (denk ik) is hoef je ook geen 10 euro voorschotprovisie aan FedEx te betalen.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:06 schreef G-NiLES het volgende:
ter info:
van de week de naheffing gehad voor een bestelling van $176.50 (incl verzendkosten): 22 euro. koopje dus!
wel vreemd: ik heb het bij een vriend op z'n werk laten bezorgen, via mijn eigen CC betaald, en hij kreeg de naheffing
vreemd, als je alles goed hebt gedaan dan zou de link CLEARANCE gewoon helemaal achteraan moeten staan als je op MENS en op WOMENS klikt.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:48 schreef Ruud2008 het volgende:
Ik heb alle handelen uitgevoerd voor die clearance, maar ik krijg deze optie toch echt niet te zien op de site Abercrombie.
Heb een beetje zelfrespect een koop geen neppe shit.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:01 schreef -Rebelle het volgende:
is het verschil tussen nep en echt heel duidelijk?
want ik wil wel echte maar daar is zo moeilijk aan te komen behalve dan op de orginele site maar daar zijn de verzendkosten weer zo duur..en op andere webshops verkopen ze volgens mij alleen maar nep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |