Nog zo'n tent waar ik niet in durf.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:11 schreef MisterO het volgende:
Heb gisteren trouwens een leuke broek kunnen vinden bij de Sissy Boy. It's all in the name
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nog zo'n tent waar ik niet in durf.
Te jong, hip en verwijfd.quote:
Muah viel best mee vond ik.. Het is de betere versie van de WE, veel casual kleding.quote:
Het heeft de naam tegen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:16 schreef MisterO het volgende:
Muah viel best mee vond ik.. Het is de betere versie van de WE, veel casual kleding.
Ach, het was binnen lekker rustigquote:
Oh ja, ik ook. Ga het vanavond weer doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:20 schreef MisterO het volgende:
Ach, het was binnen lekker rustignichterig of niet, ik vind kleren uitzoeken heel leuk
En ik maar hopen dat iemand de lyric kent...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:22 schreef Cairon het volgende:
I approve of this topic title...
If only because it has a nice enigmatic ring to it...
Jij je stokoud voelen? nou overdrijf je!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook. Ga het vanavond weer doen.Maar ik heb toch liefst zaken waar je je niet meteen stokoud voelt.
I've got time to burn before heading to a certain someone, let's shop for clothes together... but only if "shopping for clothes" is code for "shopping for clothes like men shop for clothes" because I don't have a vajayjay and that means I can't "shop like a woman".quote:Oh ja, ik ook. Ga het vanavond weer doen
In an English mood?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
I've got time to burn before heading to a certain someone, let's shop for clothes together... but only if "shopping for clothes" is code for "shopping for clothes like men shop for clothes" because I don't have a vajayjay and that means I can't "shop like a woman".
Top. I'm in love.quote:
When one looks for something to wear, one needn't spend too much time dilly-dallying around looking for nothing of importance. There is a certain allure to having an effectiveness in your actions. Cutting away the needless banter and aiming for whatever goal you've set yourself is something that betrays a cunning strategic mindset.quote:In an English mood?
So you're not a shopper. you're the guy that goes to one shop, buys a shirt and goes home satified?
homo!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach, het was binnen lekker rustignichterig of niet, ik vind kleren uitzoeken heel leuk
moet je niet met mij gaan winkelen, dan zul je je irriterenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
When one looks for something to wear, one needn't spend too much time dilly-dallying around looking for nothing of importance. There is a certain allure to having an effectiveness in your actions. Cutting away the needless banter and aiming for whatever goal you've set yourself is something that betrays a cunning strategic mindset.
If it is a sweater I'm looking for, then a sweater I'll buy, and I will not get distracted by setting foot in ten different stores, when I already know where I'm going to buy that one special item I've decided on.
So in short, yes, I'm the type of guy who goes to one shop, buys himself a shirt, and then goes home statisfied.
Zo shop ik ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef MisterO het volgende:
moet je niet met mij gaan winkelen, dan zul je je irriteren![]()
Ik ga wel altijd met een doel shoppen, waarbij ik meestal allemaal andere dingen koop die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb. En als ik een shirt nodig heb, ga ik eerst naar alle leuke winkels, vergelijk ik alles en koop uiteindelijk de shirt die ik het leukst vond
Een keertje samen shoppen?quote:
ik las in jou binnen magquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:07 schreef PJORourke het volgende:
Ik vraag me altijd af of die zwerver nou homo is of gewoon blij dat ie ergens binnen mag.
Ik dacht dat ik je ware wasquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan mee zoenenen dan bedoel ik niet jou maar de mensen die het doen.
En wat betreft "de Ware" ben ik het met ang3l eens en dat ondanks dat ik denk dat ik iemand heb die werkelijk alles heeft en waar ik wel voor altijd bij you willen blijven. Maar dat is nu en ik kan niet in de toekomst kijken dus ja "Right for now"
Ik ben de jongen, jij bent het meisje. oh wacht, dat maakt mij ook heteroquote:
Hebben ze daar winkels dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:44 schreef MisterO het volgende:
Een keertje samen shoppen?kom maar hierheen
Zeg, slet, gedraag je!quote:
Je gelooft het niet, maar het is echt waar! en ook wel winkels die jou minder oud laten voelenquote:
je shopt irritantquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
moet je niet met mij gaan winkelen, dan zul je je irriteren![]()
Ik ga wel altijd met een doel shoppen, waarbij ik meestal allemaal andere dingen koop die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb. En als ik een shirt nodig heb, ga ik eerst naar alle leuke winkels, vergelijk ik alles en koop uiteindelijk de shirt die ik het leukst vond
Heeftie weer 32 dates?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:52 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
je shopt irritant, trouwens K heeft 32 onderbroeken gekocht.
Moet ik nog eens checken dan. Laatste keer dat ik er was hadden ze zowaar een Jumbo!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:51 schreef MisterO het volgende:
Je gelooft het niet, maar het is echt waar! en ook wel winkels die jou minder oud laten voelen
Goed he?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moet ik nog eens checken dan. Laatste keer dat ik er was hadden ze zowaar een Jumbo!
Me too. Met als resultaat dat, als ik ging voor een shirt, ik zonder een shirt te kopen thuis kom omdat ze daar geen leuke van hadden, maar wel met tig andere dingen (meestal DVD's). Toch wel vreemd dat ik stug blijf denken dat zij bij de Free Record Shop leuke shirts verkopenquote:
Hij pinkte een traantje weg tijdens Sex and the City, zag heel schattig uitquote:
Dat ken ik. Mission: schoenen. Locatie: Soho. Resultaat: 3 broeken, terwijl ik er al meer dan genoeg heb.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Me too. Met als resultaat dat, als ik ging voor een shirt, ik zonder een shirt te kopen thuis kom omdat ze daar geen leuke van hadden, maar wel met tig andere dingen (meestal DVD's). Toch wel vreemd dat ik stug blijf denken dat zij bij de Free Record Shop leuke shirts verkopen
Had het inderdaad niet in de gaten sorryquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:07 schreef Ang3l het volgende:
IK wilde er ook al eentje maken omdat ik al had verwacht dat Nuno het niet in de gaten zou hebben: People are strange when you're a stranger
Ja daar hadden we het over "de ware" is diegene die op dit moment het dichst bij je staat en zo, en jij bent zooo ver weg.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:45 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
ik las in jou binnen mag.
[..]
Ik dacht dat ik je ware was![]()
.
Dat wordt billenkoek.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Had het inderdaad niet in de gaten sorry, jammer had ik eens een titel kunnen verzinnen
.
Kan ik niks aan doen dat je niet in Rotterdam zitquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja daar hadden we het over "de ware" is diegene die op dit moment het dichst bij je staat en zo, en jij bent zooo ver weg.
Trouwens Sam als je wilt shoppen dan moet je even wachten tot Lisboa. Is een stukje goedkoper en heel veel keuze. Ga een dagje naar het grootste winkelcentrum columbo en je weet wat ik bedoel. Als je niet van winkelcentra houdt dan kun je ook naar Chiado en als je iets duurders wil naar avenida de liberdade daar zit Hugo, D&G etc.
Is ie ahem kuch overgegaan naar de dark side of the force?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Wat zag mijn ex er trouwens gister uit zeghet hetero-leven doet z'n stijl, uiterlijk en verzorging geen goed
Ja winkelen kun je aan mij overlaten. Maar ben ook zo een type dat van huis gaat om nieuwe schoenen te kopen (wat volgens R niet hoeft want ik heb tig paar staan, maar dat terzijde) en dan kom ik thuis met 3 nieuwe shirts, 4 broeken, ondergoed, sokken etc. maar geen schoenenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:29 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Kan ik niks aan doen dat je niet in Rotterdam zit.
Thanks voor winkel advies.
Dat snap ik nu niet als het je ex is dan neem ik aan dat jullie bepaalde dingen gedaan hebben. Heb je weleens gevraagd of hij daar helemaal niet meer aan denkt of naar lust of op geilt ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Wat zag mijn ex er trouwens gister uit zeghet hetero-leven doet z'n stijl, uiterlijk en verzorging geen goed
Ik heb 3 jaar iets met hem gehad, dus ja... we hebben wel een sex gehad jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat snap ik nu niet als het je ex is dan neem ik aan dat jullie bepaalde dingen gedaan hebben. Heb je weleens gevraagd of hij daar helemaal niet meer aan denkt of naar lust of op geilt ?
Die Freundin durfde niet op de verjaardag van haar Freund te komen omdat ik er zou zijn en ze de confrontatie en competitie niet aandurfde. Welke competitie? Een ex is een ex en ik hoef hem niet terug. Confrontatie? Tss. Die moet je maar ff aangaan als het voor je vriendje is hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef PJORourke het volgende:
Daar flipt naar mijn ervaring die Freundin van uit.
Jep.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is ie ahem kuch overgegaan naar de dark side of the force?
Ik ken dat. Opmerkingen maken (over hem), territorium markeren, insinuaties (over mij), extra klef doen terwijl hij dat niet waardeert. Terwijl er nooit wat gebeurd is maar ik help haar natuurlijk niet uit de waan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Die Freundin durfde niet op de verjaardag van haar Freund te komen omdat ik er zou zijn en ze de confrontatie en competitie niet aandurfde. Welke competitie? Een ex is een ex en ik hoef hem niet terug. Confrontatie? Tss. Die moet je maar ff aangaan als het voor je vriendje is hoor.
Enne... gevolg was dat ZIJ niet op de verjaardag van hem was en ik wel.
Een odyssee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Jep.Hij's terug naar de straightside. Ik was een uitstapje denk ik
Wel een 3jarig uitstapje trouwens.
tof, waar moet je spelen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:27 schreef Jerruh het volgende:
vanavond deejayen en morgen werken!
jij pannen/.
och, de afgelopen tien topics werd ik er al regelmatig op gewezenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
tof, waar moet je spelen?
Oh en je kent mijn agenda al uit je hoofd?
Helmond?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef Jerruh het volgende:
och, de afgelopen tien topics werd ik er al regelmatig op gewezen.
ik moet in helmond, cafe plaza
Nah, ik heb het er maar 1 keer over gehad volgens mij.. Waarschijnlijk viel het je opquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och, de afgelopen tien topics werd ik er al regelmatig op gewezen.
ik moet in helmond, cafe plaza
hehe ken jij dan niet ff bodyguarden?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Helmond?Neem maar een bodyguard mee..
Vanavond gala en de rest van het weekend lekker budapest verkennen, ik wil ook nog een keer in het oudste badhuis hier, schijnt enorm groot te zijn onder een klassiek hotel en ga me daar lekker laten verwennen (en NEE niet op die manier, gewone massages, baden ed)quote:
Ik maak geen indruk, vrees ik. Is er geen meathead bij de Rechter over?quote:
Ik ga van Nederlands recht ( UvT) over naar algemene cultuurwetenschappen (Erasmus) , gelukkig, alhoewel het best goed gaat in Tilburg heb ik het er niet erg naar mijn zin, daarbij vind ik de 'stad' prutquote:
Enige verschil is dat er bij ons dus wel wat degelijk gebeurd is. Heb 3 jaar een relatie gehad met die jongen, 2 jaar samengewoond. Ken de ouders, de broer, alle neven en nichten, ooms en tantes etc. Ken hem sowieso inmiddels al 7 jaar zoiets, dus kan me ergens ook wel voorstellen dat dat inttimiderend is en dat ze misschien bang is dat ie "teruggaat naar de jongens". Tja. Weet je van te voren dat dat soort dingen kunnen gebeuren he, bij zoiemand.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ken dat. Opmerkingen maken (over hem), territorium markeren, insinuaties (over mij), extra klef doen terwijl hij dat niet waardeert. Terwijl er nooit wat gebeurd is maar ik help haar natuurlijk niet uit de waan.
Ik moet de 28e optreden in Helmond. Mag ik die bodyguard dan meenemen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Helmond?Neem maar een bodyguard mee..
Je komt naar Rotterdamquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ga van Nederlands recht ( UvT) over naar algemene cultuurwetenschappen (Erasmus) , gelukkig, alhoewel het best goed gaat in Tilburg heb ik het er niet erg naar mijn zin, daarbij vind ik de 'stad' prut.
Heb je een voorbeeld qua topics?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:50 schreef wonderer het volgende:
Hee Cahir, jij ben een ONZ expert: waarom worden topics die eigenlijk best serieus zijn, waar geen onvertogen woord in valt, 's ochtends alsnog gesloten alsof het bagger is?
Ja, ik ben er al best vaak, maar ik heb me gisteren ook gelijk ingeschreven bij stadswonenquote:
Ga je in het centrum wonen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja, ik ben er al best vaak, maar ik heb me gisteren ook gelijk ingeschreven bij stadswonen, ik heb er echt ontzettend veel zin in
Zijn alle mannen rationeel gezien homoseksueel?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:54 schreef Cahir het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld qua topics?
Als je het over Goedemorgen topics hebt, die sluiten altijd wanneer het 12 uur is geweest.
Ik zal het hem eens vragen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet de 28e optreden in Helmond. Mag ik die bodyguard dan meenemen?
Jij woont ook in Rotterdam?quote:
Het klinkt ook vrij algemeen eigenlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:55 schreef Dragonwizard het volgende:
Algemene cultuurwetenschappen is zo makkelijk,
Is ie knap lief leuk lekker rijk spontaan nonchalant stijlvol en slim?quote:
Te veel bagger in het topic, (Neuken, Ik wil Bier en Tieten etc.) TS geeft het zelfs toe: "Een vrij inhoudelijke baggertopic is mijn topic. Toch nuttig geweest.".quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn alle mannen rationeel gezien homoseksueel?
Ik had nog wel even verder willen filosoferen...
Wat was ie voor dat jullie samen wat kregen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:51 schreef Ang3l het volgende:
Enige verschil is dat er bij ons dus wel wat degelijk gebeurd is. Heb 3 jaar een relatie gehad met die jongen, 2 jaar samengewoond. Ken de ouders, de broer, alle neven en nichten, ooms en tantes etc. Ken hem sowieso inmiddels al 7 jaar zoiets, dus kan me ergens ook wel voorstellen dat dat inttimiderend is en dat ze misschien bang is dat ie "teruggaat naar de jongens". Tja. Weet je van te voren dat dat soort dingen kunnen gebeuren he, bij zoiemand.
Is het ookquote:
Kom je dan niet in die kut flatjes bij de marrokanen etc. (als ik bij Beurs zo rondkijk). Of woon je meer bij Kranlingse zoom?quote:
Nee, nee, nee, nee, nee, ja, ja, nee en absoluut niet!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:03 schreef Ang3l het volgende:
Is ie knap lief leuk lekker rijk spontaan nonchalant stijlvol en slim?
Sartre als filosoofquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:04 schreef Dragonwizard het volgende:
Is het ook, totdat je opeens al die rotfilosofen zoals Sartre, Freud, Dawkins, die gasten van de Frankfurter Schule, etc. op je dak krijgt. Maar dannog is het makkelijk
Yup, vond ik ook heel raar. Ik vond hem meer een schrijver, maar hij was beetje de grondlegger van de stroming existentialisme.quote:
Toen ik hem leerde kennen was ie hetero. Dachtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat was ie voor dat jullie samen wat kregen?
Ja dat zal dan wel zoiets zijn van "Met een andere vrouw kaan ik nog in competitie gaan, met een man niet", wat bij bisexuelen dan weer onzin is wat die houden van beidequote:Ik vind dat "terug gaan naar" altijd zo'n irrationele angst... vreemdgaan is vreemdgaan, wat maakt het geslacht dan nog uit? Het gaat toch uiteindelijk om loyaliteit.
Camus was er ook nog, die had iets meer talent en geen De Beauvoir.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:08 schreef Dragonwizard het volgende:
Yup, vond ik ook heel raar. Ik vond hem meer een schrijver, maar hij was beetje de grondlegger van de stroming existentialisme.
Och dat maakt me nieteens zoveel uit, maar ik heb genoeg om iets uit de huurklasse ''hoog'' te kunnen huren , dus het komt vast wel goedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kom je dan niet in die kut flatjes bij de marrokanen etc. (als ik bij Beurs zo rondkijk). Of woon je meer bij Kranlingse zoom?
Camus en Sartre kregen ook vette ruzie. En die De Beauvoir is een enge feministe..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Camus was er ook nog, die had iets meer talent en geen De Beauvoir.
Alleen spontaan en nonchalant? Laat maar!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nee, nee, ja, ja, nee en absoluut niet!
Bij dit soort figuren is denk ik de wil om te conformeren heel sterk. Wat de buitenwereld denkt, niet elke keer over z'n "vriend" of "partner" te moeten praten, niet elke keer in de angst zitten nieuw gezelschap te shockeren of te bevreemden. En misschien ook wel kinderen, al snap ik daar werkelijk niks van.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Toen ik hem leerde kennen was ie hetero. DachtDat denken de meesten dan nog (whehe
nee hoor). Na een tijd bekende hij mij leuk te vinden. Ik bekende hem niet leuk te vinden en vond hem veels te jong. Hij heeft daarna iets met een meisje uit de groep gekregen, en was dus denk ik te kwalificeren als bi. Na dat meisje heeft ie een tijd iets met een jongen gehad, wat na bijna een jaar uitging. Daarna heeft ie uitsluitend met jongens gerommeld totdat wij iets kregen.
Maar blijkbaar zijn de gevoelens voor vrouwen niet weggegaan. Of het moet echt, zoals naderen beweren, puur en uitsluitend de kinderwens en familie-drang zijn. Je ne sais pas.
Die vriendin van die jongen die ik ken doet dat wel. En keihard ook. Zo lang hij niet afvalt, mag ze hem hebbenquote:Ja dat zal dan wel zoiets zijn van "Met een andere vrouw kaan ik nog in competitie gaan, met een man niet", wat bij bisexuelen dan weer onzin is wat die houden van beide
En zo ver z'n sex drive niet weggespoten is, keihard hetero.quote:
Ja want exen zijn altijd heel positief over hun exquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En zo ver z'n sex drive niet weggespoten is, keihard hetero.
En bagger in bed, volgens z'n ex.
Ja papa zal wel in zijn handjes geknepen hebben toen zoonlief met een vrouw ana kwam zetten i.p.v. met een jongenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bij dit soort figuren is denk ik de wil om te conformeren heel sterk. Wat de buitenwereld denkt, niet elke keer over z'n "vriend" of "partner" te moeten praten, niet elke keer in de angst zitten nieuw gezelschap te shockeren of te bevreemden. En misschien ook wel kinderen, al snap ik daar werkelijk niks van.
Slaan.quote:[..]
Die vriendin van die jongen die ik ken doet dat wel. En keihard ook. Zo lang hij niet afvalt, mag ze hem hebben
Ik heb maar 1 ex die ik nooit meer wil zien en waar ik allesbehalve positief over ben. De andere 3 heb ik niets tegen en zal ik ook nooit zoiets over vertellen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja want exen zijn altijd heel positief over hun ex.
Du moment dat ze het weer proberen aan te knopen, en leegloopt over alle plus- en minpunten tegenover mij, lijkt het me wel oprecht, ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:18 schreef Cahir het volgende:
Ja want exen zijn altijd heel positief over hun ex.
Weten dat een andere vrouw beter is dan jij lijkt me lastiger dan dat ie naar een man gaat, die hem dingen kan geven die een vrouw per definitie niet kan. ..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zal dan wel zoiets zijn van "Met een andere vrouw kaan ik nog in competitie gaan, met een man niet", wat bij bisexuelen dan weer onzin is wat die houden van beide
Ja zo zou ik zelf ook denken hoorr. Als Tim voor andere mannen was gegaan dan had dat betekent dat deze man niet goed genoeg was. Nu gaat ie voor vrouwenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weten dat een andere vrouw beter is dan jij lijkt me lastiger dan dat ie naar een man gaat, die hem dingen kan geven die een vrouw per definitie niet kan. ..
Maar goed, vrouwen zijn raar en kunnen niet logisch denken
Waarom zou de rest van de familie ook moeilijk doen? Het zijn meestal de vaders die zeiken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Ja papa zal wel in zijn handjes geknepen hebben toen zoonlief met een vrouw ana kwam zetten i.p.v. met een jongenNiet dat we elkaar niet uit konden staan, maar hij had toch liever een schoondochter dan een schoon zoon.
Broerlief zal ook wel blij zijn geweest. We konden elkaar namelijk niet echt luchten. Nou kon mijn ex zijn broer ook 90% van de tijd niet uitstaan dus hadden we wat gemeen samen.
Moederlief was leuk. Geen idee hoe ze er over denkt nu. Ben haar nog 1x in de stad tegengekomen en dat was gewoon hoi hoi hoe is 't goed en met jou ja aan het winkelen nou veel plezier moet gaan doei.
De rest van de familie deed allemaal niet zo moeilijk. Oma was erg lief. Ooms en tantes gingen ook wel. Neefjes en nichtjes zeggen nog steeds heel vrolijk hoi als ze me zien. Die hebben denk ik weer juist moeten wennen aan het feit dat ie nu weer een vriendin heeft. Al moeeten ze binnenkort weer gaan wennen aan een nieuwe homo in de familie heb ik begrepen
Ze is drie keer zo breed en minstens 30 kilo zwaarder.quote:Slaan.
Vrouwen kan ik goed volgen. Mannen minder, en homo's al helemaaaaaaaaaal niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:23 schreef wonderer het volgende:
Maar goed, vrouwen zijn raar en kunnen niet logisch denken
Klopt. Was bij mij ook. Maar ergens ook begrijpelijk. Het is ZIJn zoon, niet die van de ooms. Het is toch anders als het je eigen kind is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom zou de rest van de familie ook moeilijk doen? Het zijn meestal de vaders die zeiken.
Ik heb inderdaad ook een neefje wat eeen nichtje is. Maar statistisch gezien moest dat ook wel. Mam had nog 10 broers en zussen en bijna allemaal hebben kinderenquote:Homoseksualiteit zit vaak echt in families he?
Oei. O nee. Mag ik niets over zeggen!quote:[..]
Ze is drie keer zo breed en minstens 30 kilo zwaarder.
Je mag van mij wel vast beginnen hoor. Geeft mij ook meer tijd om te douchen etc. Want ik ben echt pas rond een uur of 22 klaar met trainen. Is de 1 na laatste training voor de show en dus een gezamenlijke. Plus dat ik de volgende dag om 10u opmoeet voor een zware dag en dus ook nieet tot een uur of 3/4 door kan gaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:34 schreef Cairon het volgende:
Ang3l
Ik kreeg een telefoontje, of we niet vroeger konden beginnen, ik zo "nee want Ang3l moet erbij zijn" en toen gingen ze van "Ja maar we kunnen toch alvast beginnen..." ik zo weer van "nee want Ang3l moet erbij zijn" en toen zij weer zo van "Ja maar ik heb zin om te spelen! Keiveel zin enzo!"
Dus aan motivatie geen gebrek
Waar is 't eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:42 schreef Cairon het volgende:
Ik heb een zo groot mogelijke groep nodig in het begin, anders loopt het een beetje spaak. Want de groep als geheel moet namelijk een keuze maken welke kant ze opgaan met het verhaal.
Dat we twee leden missen is geen groot punt, dat kan ik makkelijk verwerken en ze de eerstvolgende keer in het geheel betrekken. Maar als twee mensen de keuze maken dan is dat een beetje wankel.
Maar ik kan wel alvast beginnen en het geheel een beetje uitrekken, en als jij klaar bent met je reinigingsritueel, en dan die kant op komt, dan kun je meteen in de groep terecht, en dan kunnen jullie met z'n drieen de uiteindelijke keuze maken welke kant je opgaat als groep.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:39 schreef Ang3l het volgende:
En na een tijdje SMS-stilte heb ik vandaag alweer 10 sms-jes van 'm gekregen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:27 schreef PJORourke het volgende:
Vrouwen kan ik goed volgen. Mannen minder, en homo's al helemaaaaaaaaaal niet.
Kunnen ze gezellig allemaal mat sam (de man die nooit naar palace gaat) uit en dromen over de prins op het witte paardquote:
Hij wilt je dronken voeren en daarnaa je mee het bed in sleuren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Hahaha! je bent me d'r eentje! Laten we maar snel die martini gaan drinken! Kus x
Da's toch wel positief toch? ja toch? of zo? ja he? Toch?
*rondren*
Jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:48 schreef PJORourke het volgende:
Moet ik als ervaren sms-dater dat bericht gaan ontleden?
You'll hate me for it.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Ja
Ga ik nu naar huis (ooow sms nummer 13 trilt alweer in me broek) en lees ik het straks
Amateur.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:52 schreef Cahir het volgende:
Hij wilt je dronken voeren en daarnaa je mee het bed in sleuren.
Aan jou of dat nou positief of negatief is.
Nikszeggende opener, duidt op lage leeftijd. Aangezien dit een homo is, en dus een jonge, is hij hierdoor verdacht van oppervlakkigheid tot diepgang bewezen is. Vaak gevolgd door nikszeggende platitude.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Hahaha!
Platitude. Goed gekozen, kan enigzins bewonderend worden opgevat zonder dat daadwerkelijk te zijn. Kan ook ingezet worden om afstand te scheppen. Onderdeel van een beperkte vijver nikszeggende uitdrukkingen waaruit regelmatig door de sms'ende homo wordt gevist. Afzender heeft duidelijk vaker met dit bijltje gehakt.quote:je bent me d'r eentje!
Martini duidt op enige vrouwelijke trekjes. Let op het woordje "snel": er wordt (nog) geen concreet voorstel gedaan om daadwerkelijk te ontmoeten. Kan wederom als voorzet of afhoudend schot worden opgevat.quote:Laten we maar snel die martini gaan drinken!
Deze meester in dubbelzinnigheid eindigt met x , vaak welgemeend maar kan ook ingezet worden om ontvanger niet met een rotgevoel achter te laten.quote:Kus x
Nop, daar had ik het niet over..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
Snij dat blauwe ding op je onderarm door!
Ik raad iedereen aan om nooit een SMS naar pjo te sturenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nikszeggende opener, duidt op lage leeftijd. Aangezien dit een homo is, en dus een jonge, is hij hierdoor verdacht van oppervlakkigheid tot diepgang bewezen is. Vaak gevolgd door nikszeggende platitude.
[..]
Platitude. Goed gekozen, kan enigzins bewonderend worden opgevat zonder dat daadwerkelijk te zijn. Kan ook ingezet worden om afstand te scheppen. Onderdeel van een beperkte vijver nikszeggende uitdrukkingen waaruit regelmatig door de sms'ende homo wordt gevist. Afzender heeft duidelijk vaker met dit bijltje gehakt.
[..]
Martini duidt op enige vrouwelijke trekjes. Let op het woordje "snel": er wordt (nog) geen concreet voorstel gedaan om daadwerkelijk te ontmoeten. Kan wederom als voorzet of afhoudend schot worden opgevat.
[..]
Deze meester in dubbelzinnigheid eindigt met x , vaak welgemeend maar kan ook ingezet worden om ontvanger niet met een rotgevoel achter te laten.
Algemeen commentaar
Hoewel breezerig van opzet, lijkt het gebrek aan spelvauten op meer intelligentie te duiden dan normaal voor jongens waar spreker PJORourke berichten mee uitwisselt. Afzender lijkt niet helemaal duidelijk te zijn in zijn intenties of wil zijn kaarten dicht bij zijn borst houden.
Sorry Ang3l!![]()
De hahaha was geen opener maar een reactie op mijn grapje in de vorige SMSquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nikszeggende opener, duidt op lage leeftijd. Aangezien dit een homo is, en dus een jonge, is hij hierdoor verdacht van oppervlakkigheid tot diepgang bewezen is. Vaak gevolgd door nikszeggende platitude.
"Je bent me er eentje" hoorde waarschijnlijk nog bij de hahaha vanwege de grap. Maar het is inderdaad noch positief, noch negatief.quote:[..]
Platitude. Goed gekozen, kan enigzins bewonderend worden opgevat zonder dat daadwerkelijk te zijn. Kan ook ingezet worden om afstand te scheppen. Onderdeel van een beperkte vijver nikszeggende uitdrukkingen waaruit regelmatig door de sms'ende homo wordt gevist. Afzender heeft duidelijk vaker met dit bijltje gehakt.
De martini is zijn zwakte jaquote:[..]
Martini duidt op enige vrouwelijke trekjes. Let op het woordje "snel": er wordt (nog) geen concreet voorstel gedaan om daadwerkelijk te ontmoeten. Kan wederom als voorzet of afhoudend schot worden opgevat.
Ja de "kus" zeg me meer dan de X.quote:[..]
Deze meester in dubbelzinnigheid eindigt met x , vaak welgemeend maar kan ook ingezet worden om ontvanger niet met een rotgevoel achter te laten.
Leuke analysequote:Algemeen commentaar
Hoewel breezerig van opzet, lijkt het gebrek aan spelvauten op meer intelligentie te duiden dan normaal voor jongens waar spreker PJORourke berichten mee uitwisselt. Afzender lijkt niet helemaal duidelijk te zijn in zijn intenties of wil zijn kaarten dicht bij zijn borst houden.
Sorry Ang3l!![]()
Moet ie eerst zijn nummer gevenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:23 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik raad iedereen aan om nooit een SMS naar pjo te sturen
Ja sorry ik ga weer heel dubbelzinnig denken bij mondeling en smeken en zo. SPIJT ME!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Mondeling ging echt zwaar kut. Net genoeg punten zodat ik een herkansing mag.
Maar dat was na smeken![]()
.
Ik heb het overwogenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry ik ga weer heel dubbelzinnig denken bij mondeling en smeken en zo. SPIJT ME!
Mondeling voor wat?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Mondeling ging echt zwaar kut. Net genoeg punten zodat ik een herkansing mag.
Maar dat was na smeken![]()
.
Dit uit jouw mond horen, moet het heel zwaar hebben betekendquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen, als ie gezegd zou hebben dat ik dan het vak zou halen zou ik serieus gaan twijfelen
.
De hele generatie van ongeveer 22-min doet dat. Zwaar irritant.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Leuke analyseBreezertaal bezigt hij gelukkig zowel op MSN als in de SMS niet. Thank God, Hahaha wordt echter wel vaak gebruikt. OF ik ben heel grappig, of het is een irritant begin- en stopwoordje van 'm.
Maar ja, het is ook soms *LOL* of een smiley, dus ach....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De hele generatie van ongeveer 22-min doet dat. Zwaar irritant.
Wat versta je nog onder breezertaal? Dat is allang uit-gefaseerd hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Slechte grammatica, nog slechtere spelling, veel hahaha? Dat faseer je niet zo maar uit hoor, daarvoor moet je het VMBO aanpakken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:04 schreef Cahir het volgende:
Wat versta je nog onder breezertaal? Dat is allang uit-gefaseerd hoor
Juist ja. Zoals ang3l....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:12 schreef PJORourke het volgende:
Of getallen voor letters gebruiken, en l4terzzzz
Dat is geen breezertaal. Dat is gewoon slecht opgeleid.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Slechte grammatica, nog slechtere spelling, veel hahaha? Dat faseer je niet zo maar uit hoor, daarvoor moet je het VMBO aanpakken.
Of we lopen in Brabant gewoon achter.
Welke afkortingenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik versta er juist veel van die vreselijke hippe afkortingen achter. En de meest belachelijke vernederlandst getypte woorden.
Zaken als: Heb je mijn pro gecheckt?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
Welke afkortingen?
iig. enzovoort vallen niet onder breezertaal hoor, dat is meer een algemene afkorting.
Het boeit me eigenlijk niet eens hoe het echt heet. Het is low-class, laag opgeleid en irritant. [arrogantie-modus]Maw: ik voel me te goed voor dat soort typjes, hoe leuk ze er ook uitzien.[/arrogantie-modus]quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:13 schreef Cahir het volgende:
Dat is geen breezertaal. Dat is gewoon slecht opgeleid.
Echte breezer taal is meer:
hEEEyy ho3 g@@t hEEtttt manggg...? (iets meer frutseltjes dan dit, bak er zelf niks van)
Daar ben ik ook schuldig aan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Zaken als: Heb je mijn pro gecheckt?
Pro? PRO? Pleur op.
Wat moet ie dan zeggen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaken als: Heb je mijn pro gecheckt?
Pro? PRO? Pleur op.
Heb je mn profiel al gezien? Gecheckt kan dan nog wel. Maar ik heb echt een hekel aan van die popi afkorting. Extra irri!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat moet ie dan zeggen?
Heb je mijn profiel gecheckt?
Ik steek hand in eigen boezem, ik schrijf/typ verrekte klote, maar dat rare breezer/msn/woordenvervangen voor smilydingen woord/zinsopbouw zijn gewoon verrekte klote. En dat doen ook mensen van 22+ helaas proefsgewijs ondervondenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was dat een jaar of 7 geleden niet in (of waren dat nou de gloorspetters?)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:04 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb trouwens de nieuwste mode in jeans gezien: verfspetters, voor het echte Polen-gevoel.
Was dat niet gewoon bleek? Dit was het "weekje op een steiger"-effect. Prijs: ¤395.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:29 schreef hierissieweer het volgende:
Was dat een jaar of 7 geleden niet in (of waren dat nou de gloorspetters?)
Is irri ook niet een afkorting?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je mn profiel al gezien? Gecheckt kan dan nog wel. Maar ik heb echt een hekel aan van die popi afkorting. Extra irri!
foto?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon bleek? Dit was het "weekje op een steiger"-effect. Prijs: ¤395.
Dat was bleek. Van spetters tot hele broeken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hagel hebben we ook nog gehad. Heb ook nog zo'n broek.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef hierissieweer het volgende:
foto?
owja en dat van dat gloor was er op een gegeven moment in alle vormen en maten en vormen...
Nog wel langer geleden volgens mij. Inderdaad verfvlekken op broeken. Bijna tegelijkertijd met de diagonaal gestreepte kreukelshirts?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:29 schreef hierissieweer het volgende:
Nog langer geleden en het betekend dat ik oud word. Dus ik houd het op 7 jaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nog wel langer geleden volgens mij. Inderdaad verfvlekken op broeken. Bijna tegelijkertijd met de diagonaal gestreepte kreukelshirts?
Afgrijselijk iig.
En popi ook, daarom gbruikte ik ze ook expres.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is irri ook niet een afkorting?
Doe dat maar eens!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hagel hebben we ook nog gehad. Heb ook nog zo'n broek.
Kom er morgen weer langs, probeer wel stiekem een shotje te maken.
Humz... Ik pijp wel voor een breezer, maar dat maakt mij toch nog geen breezerslet?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:39 schreef Cahir het volgende:
PJO en Ang3l, hierissieweer voldoet aan jullie eisen.
Agja ook goed. Maar wijsneus leg je ook nog even het verschil uit tussen CHloor en bleek?quote:
Pcies. Jij snapt 'tquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
Van die irri picas op pros.
Met van die sl3tt3r1g3 chicas!quote:
Dit is echt modelletje-tientjespool. Met spetters, vegen en vlekken. Zum kotzen.quote:
Ik heb een belfobie, dus ik SMS altijd. Ik bel eigenlijk alleen mijn ouders en mijn beste vriendin.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:46 schreef Cahir het volgende:
SMS is ook zwaar achterhaald, en een dikke geldinkomst voor de providers. Elke kenner weet dat wel.
Chloor is een vloeibaar/gas middel in vele varianten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Agja ook goed. Maar wijsneus leg je ook nog even het verschil uit tussen CHloor en bleek?
Ik SMS ook altijd liever.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een belfobie, dus ik SMS altijd. Ik bel eigenlijk alleen mijn ouders en mijn beste vriendin.
Samsung Soul. Pokkeding. Meteen een ander.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:49 schreef Cahir het volgende:
Welk mobieltje heeft iedereen hier eigenlijk?Ik haat candybars nu echt. Ik wil een slider of clamshell
.
Hoezoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Samsung Soul. Pokkeding. Meteen een ander.
Moet iedereen om je heen wel msn hebben op hun mobiel. En dat krijg ik er bij Annalies niet in. (nog erger ze beld me al op als ze een mail moet versturen, onhandig doosje wat dat betreft)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik snap het nut van sms'en ook niet meer zo, nu ik een flatrate mobiel internetabbo heb. Kun je overal msn'en en mailen..
Sony Ericsson K850i.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik SMS ook altijd liever.
Welk mobieltje heeft iedereen hier eigenlijk?Ik haat candybars nu echt. Ik wil een slider of clamshell
.
SE toestellen hebben al vrij lang een ingebouwde e-mail applicatie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Moet iedereen om je heen wel msn hebben op hun mobiel. En dat krijg ik er bij Annalies niet in. (nog erger ze beld me al op als ze een mail moet versturen, onhandig doosje wat dat betreft)
Dat werkt dus bagger, totaal niet intuitief, en niet zo gevoelig als de iPhone.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:52 schreef Cahir het volgende:
HoezoDat touchscreen geval leek me wel fijn.
Jij hebt vast wel eens broomhexinehydrochloride op of niet? (ik weet nog wat van mijn apothekers diplomaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Chloor is een vloeibaar/gas middel in vele varianten.
Bleek is soms gebasseerd op chloorbleek.
Idd. mijn k750(geflashed naar w800i) heeft er zelfs 1.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
SE toestellen hebben al vrij lang een ingebouwde e-mail applicatie..
Ik houd niet van SE modellen, menutjes vind ik niet prettigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
SE toestellen hebben al vrij lang een ingebouwde e-mail applicatie..
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik houd niet van SE modellen, menutjes vind ik niet prettig
Menutjes van alle mobieltjes zijn hetzelfdequote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik houd niet van SE modellen, menutjes vind ik niet prettig
nop, helaas niet waar. SE werkt naar mijn gevoel totaal anders en totaal niet prettig. Geef mij mar nokia.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
Menutjes van alle mobieltjes zijn hetzelfde
Z'n standaard 6 of 8 logo's index. Geef mij maar Windows Mobile 6
quote:Managers zijn een onderdeel van het moderne leven, net als bijvoorbeeld bellen in het openbaar en tv-spelletjes. Je kunt je er wel aan ergeren, maar je kunt er niet tegen vechten. Nu zijn managers natuurlijk niet helemaal van nut verstoken. Dankzij de opleiding, meestal econoom of jurist, de afstand tot de werkvloer en het gebrek aan een zinvolle dagtaak, bedenken zij met een vaste regelmaat de zotste dingen. De rest van de organisatie heeft er de handen vol aan om alles in goede banen te leiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiens profiel?quote:
Yep, hij is knap he en je ziet zijn six packquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:23 schreef Cahir het volgende:
Die ene 'hij's meer een broer voor me'.
Maar het heeft alweer een andere update gekregen.
Ja die sixpack had ik niet verwacht neequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Yep, hij is knap he en je ziet zijn six pack. Een ander hele goeie vriend van moi is nog knapper believe me
hij is mijn bitch en dat weet ie en hij plaagt me nu met zijn justin looks, gemeen
.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja die sixpack had ik niet verwacht neeMaar is zijn zijn hoektanden nou helemaal afgebrokkelt? Of lijkt het alleen maar zo (die andere foto).
Trouwens wat vind je van E op mijn lijst? en het is geen neppe foto van een model dat is hem echtquote:
Yepquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:59 schreef Cahir het volgende:
Die met die TV? Weenie, je ken niet echt oordelen met die foto.
Ik val natuurlijk wel onder hunk categoriequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:11 schreef Cahir het volgende:
En die persier? Uhm... niet echt een hunk ofzo
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:07 schreef Breezerslet het volgende:
Angel moest je trouwens ook een traantje wegpinken bij Sex and the City film wanneerHoe durf je dit te zeggen. Ik moet hem nog zien! Ik krijg een hart aanval!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Wat heb je toch een GROTEquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:40 schreef Weemz het volgende:
Tja, het is toch een 26 inch LCD tv geworden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een 32"van philipsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:40 schreef Weemz het volgende:
Mooi formaat, toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:40 schreef Weemz het volgende:
Succes!quote:
Bij ons in de mediamarkt staat echt een huge ding iets van 4 of 5 meter diameter ofzo, dat ding moet 70duizend kosten. Echt niet normaal en best wel indrukwekkend om te zien. (vraag me alleen af waarom je zoiets duurs er neer zet, niemand koopt het en het kan alleen maar kapot...)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:50 schreef Cahir het volgende:
Hier hebben we een 40" of een 42.
In mijn kamer een 15" () en monitor is 19"
Gaat af fikie!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:53 schreef Cahir het volgende:
Die bij de lokale kinderopvang aan't jagen.
Met een uurtje TV kijken verdubbelt je electriciteitsrekeningquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bij ons in de mediamarkt staat echt een huge ding iets van 4 of 5 meter diameter ofzo, dat ding moet 70duizend kosten. Echt niet normaal en best wel indrukwekkend om te zien. (vraag me alleen af waarom je zoiets duurs er neer zet, niemand koopt het en het kan alleen maar kapot...)
108"quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bij ons in de mediamarkt staat echt een huge ding iets van 4 of 5 meter diameter ofzo, dat ding moet 70duizend kosten. Echt niet normaal en best wel indrukwekkend om te zien. (vraag me alleen af waarom je zoiets duurs er neer zet, niemand koopt het en het kan alleen maar kapot...)
Humz, over elektriciteit gesproken toen ik nog bij de kruidvat werkte (mijn god das alweer 4 jaar geledenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met een uurtje TV kijken verdubbelt je electriciteitsrekening
is ie maar 280? hij lijkt heel groot. als ik er voor sta dan kom ik ongeveer tot 2/3de dus dat ding is iets van 240 hoog.quote:
Wheheh. Vier jaar geleden werkte ik ook bij Kruitvat, alleen wel in Renswoudequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Humz, over elektriciteit gesproken toen ik nog bij de kruidvat werkte (mijn god das alweer 4 jaar geleden) toen was het gebouw net gebouwd, daar zat de mediamarkt dus ook bij in. Maar elke zaterdag brandalarm om dat er weer ergens in de mediamarkt de boel affikte (en wij dus weer een half uur tot een uur zonder stroom zaten, slaan de kassa's zo van op hol)
Nou, nee hoor, zo erg is het nog nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
is ie maar 280? hij lijkt heel groot. als ik er voor sta dan kom ik ongeveer tot 2/3de dus dat ding is iets van 240 hoog.
Maar abnormaal dat ding.
(denk dat het bij wonderer in amerika het de normaalste zaak van de wereld is om zo'n ding te hebben in huis...)
*gaat PM sturen*quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:04 schreef Breezerslet het volgende:
Mijn nieuw gay.nl tekst
Opa's en kinderen krijgen geen reacties terug!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mensen met foto's van hun pik of blote kont hoef ik niet te zien!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zit je in de kast en ben je bi, bespaar je ook de moeite.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ben niet arrogant maar weet gewoon wat ik wil!
als je door bent mag je gerust reageren
grappig bij die blonde toch (manager)? Maar dan ken jij anita ook wel. Ik heb trouwens wel eens gebalanst bij jullie 4 jaar geleden zelfsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Vier jaar geleden werkte ik ook bij Kruitvat, alleen wel in Renswoude
die van JT´s mogen welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:06 schreef wonderer het volgende:
Misschien moet je er nog even bij zetten dat je niet op seksdates zit te wachten.
Ik zat op het hoofdkantoor... Kweenie of je dat bedoelt, maar Anita ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
grappig bij die blonde toch (manager)? Maar dan ken jij anita ook wel. Ik heb trouwens wel eens gebalanst bij jullie 4 jaar geleden zelfs
Heb nu al gereargeertquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:06 schreef wonderer het volgende:
Misschien moet je er nog even bij zetten dat je niet op seksdates zit te wachten.
Beste Sam,quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:04 schreef Breezerslet het volgende:
Mijn nieuw gay.nl tekst
Opa's en kinderen krijgen geen reacties terug!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mensen met foto's van hun pik of blote kont hoef ik niet te zien!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zit je in de kast en ben je bi, bespaar je ook de moeite.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ben niet arrogant maar weet gewoon wat ik wil!
als je door bent mag je gerust reageren
Filiaal bedoelde ikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zat op het hoofdkantoor... Kweenie of je dat bedoelt, maar Anita ken ik niet.
Er is hier niet om een zelfomschrijving gevraagdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Beste Sam,
het moet toch echt wel een ongeloofelijk grote eer zijn om met jou te mogen daten he
het liefste zou je zien dat mannen smekend aan je voeten vallen
smekend om in jou almachtige aanwezigheid te mogen verkeren
wat zul jij nog lang alleen zijn
Wheheh... Ja, het betaalt vast niet geweldigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Filiaal bedoelde ikMaar goed dan ken je anita indd ook niet
Maar die was in de regio best wel bekend/berucht. Werke 25 jaar bij de kruidvat en leefde er echt voor, maar bij 28 jaar heeft ze verplichte ontslag moeten nemen omdat ze heel veel geld had verduisterd (ook stom verplicht ontslag, geen eens politie bij geweest)
Er wordt hier wel meer niet gevraagd, waar ook niets van wordt aangetrokken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Er is hier niet om een zelfomschrijving gevraagd
Hij is er overduidelijk 1.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er wordt hier wel meer niet gevraagd, waar ook niets van wordt aangetrokken.
Duffe opmerkingen over pedobears enzo.
wel eens, maar denk dat het in totaal een keer of 3 was (ging liever kassa draaien)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh... Ja, het betaalt vast niet geweldig
Heb je wel eens van de handboeken op het intranet gebruik gemaakt?
Jongen, uit je frustraties eens ergens anders en niet hier.. Ga eens lanks de ginkelse heide ofzo, dan zullen ze je wel leren dat het niet altijd goed is je mond open te trekken!.quote:
Het is geen frustratie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jongen, uit je frustraties eens ergens anders en niet hier.. Ga eens lanks de ginkelse heide ofzo, dan zullen ze je wel leren dat het niet altijd goed is je mond open te trekken!.
Beste TMM godzijdank heb ik op zich niet zoveel te klagen, k heb meer jongens gehad dan jij ooit in je hele levenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Beste Sam,
het moet toch echt wel een ongeloofelijk grote eer zijn om met jou te mogen daten he
het liefste zou je zien dat mannen smekend aan je voeten vallen
smekend om in jou almachtige aanwezigheid te mogen verkeren
wat zul jij nog lang alleen zijn
Je bent niet de slankste?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:18 schreef Breezerslet het volgende:
Beste TMM godzijdank heb ik op zich niet zoveel te klagen, k heb meer jongens gehad dan jij ooit in je hele leven. Ik ben zelf 5 maanden lang gestopt met daten en ja het is een eer om mij te mogen daten, ook al ben ik misschien niet de slankste ik ben wel verdomd lekker
.
Toch lijkt mij de geboden tip zeker een aanrader voor jou!quote:
Die heb ik voor ik naar de VS vertrok nog allemaal (handmatigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wel eens, maar denk dat het in totaal een keer of 3 was (ging liever kassa draaien)
hijs echt huge!quote:
Jammer dat je geen inhoud hebt. En je taalbeheersing is treurig.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:18 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Beste TMM godzijdank heb ik op zich niet zoveel te klagen, k heb meer jongens gehad dan jij ooit in je hele leven. Ik ben zelf 5 maanden lang gestopt met daten en ja het is een eer om mij te mogen daten, ook al ben ik misschien niet de slankste ik ben wel verdomd lekker
.
Ik weet niet eens waar de ginksele heide isquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Toch lijkt mij de geboden tip zeker een aanrader voor jou!
De vraag is moet je dat willen, heb je trouwens msn?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:18 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
ik heb meer jongens gehad dan jij ooit in je hele leven
http://maps.google.comquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de ginksele heide is.
Over treurigheid gesproken wees een vrouwquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer dat je geen inhoud hebt. En je taalbeheersing is treurig.
ff googlen he!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de ginksele heide is.
quote:
Nah, dat ben jij al. Verschil moet er zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:23 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Over treurigheid gesproken wees een vrouw.
Parkeerplaats de ginkelse heide...quote:
Idd ik ben geen hermafrodiet zoals jijquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, dat ben jij al. Verschil moet er zijn.
Dat is meer een aanrader voor jou.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Parkeerplaats de ginkelse heide...
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:28 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Idd ik ben geen hermafrodiet zoals jij
Mij niet gezien!quote:
Wij hebben een nymfomaan op de groep... (zo leuk LVG-jongeren...)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:28 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Idd ik ben geen hermafrodiet zoals jij
Kom jij niet wat te kort?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |