Slechte grammatica, nog slechtere spelling, veel hahaha? Dat faseer je niet zo maar uit hoor, daarvoor moet je het VMBO aanpakken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:04 schreef Cahir het volgende:
Wat versta je nog onder breezertaal? Dat is allang uit-gefaseerd hoor
Juist ja. Zoals ang3l....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:12 schreef PJORourke het volgende:
Of getallen voor letters gebruiken, en l4terzzzz
Dat is geen breezertaal. Dat is gewoon slecht opgeleid.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Slechte grammatica, nog slechtere spelling, veel hahaha? Dat faseer je niet zo maar uit hoor, daarvoor moet je het VMBO aanpakken.
Of we lopen in Brabant gewoon achter.
Welke afkortingenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik versta er juist veel van die vreselijke hippe afkortingen achter. En de meest belachelijke vernederlandst getypte woorden.
Zaken als: Heb je mijn pro gecheckt?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
Welke afkortingen?
iig. enzovoort vallen niet onder breezertaal hoor, dat is meer een algemene afkorting.
Het boeit me eigenlijk niet eens hoe het echt heet. Het is low-class, laag opgeleid en irritant. [arrogantie-modus]Maw: ik voel me te goed voor dat soort typjes, hoe leuk ze er ook uitzien.[/arrogantie-modus]quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:13 schreef Cahir het volgende:
Dat is geen breezertaal. Dat is gewoon slecht opgeleid.
Echte breezer taal is meer:
hEEEyy ho3 g@@t hEEtttt manggg...? (iets meer frutseltjes dan dit, bak er zelf niks van)
Daar ben ik ook schuldig aan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Zaken als: Heb je mijn pro gecheckt?
Pro? PRO? Pleur op.
Wat moet ie dan zeggen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaken als: Heb je mijn pro gecheckt?
Pro? PRO? Pleur op.
Heb je mn profiel al gezien? Gecheckt kan dan nog wel. Maar ik heb echt een hekel aan van die popi afkorting. Extra irri!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat moet ie dan zeggen?
Heb je mijn profiel gecheckt?
Ik steek hand in eigen boezem, ik schrijf/typ verrekte klote, maar dat rare breezer/msn/woordenvervangen voor smilydingen woord/zinsopbouw zijn gewoon verrekte klote. En dat doen ook mensen van 22+ helaas proefsgewijs ondervondenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De hele generatie van ongeveer 22-min doet dat. Zwaar irritant.
Was dat een jaar of 7 geleden niet in (of waren dat nou de gloorspetters?)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:04 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb trouwens de nieuwste mode in jeans gezien: verfspetters, voor het echte Polen-gevoel.
Was dat niet gewoon bleek? Dit was het "weekje op een steiger"-effect. Prijs: ¤395.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:29 schreef hierissieweer het volgende:
Was dat een jaar of 7 geleden niet in (of waren dat nou de gloorspetters?)
Is irri ook niet een afkorting?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je mn profiel al gezien? Gecheckt kan dan nog wel. Maar ik heb echt een hekel aan van die popi afkorting. Extra irri!
foto?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon bleek? Dit was het "weekje op een steiger"-effect. Prijs: ¤395.
Dat was bleek. Van spetters tot hele broeken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hagel hebben we ook nog gehad. Heb ook nog zo'n broek.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef hierissieweer het volgende:
foto?
owja en dat van dat gloor was er op een gegeven moment in alle vormen en maten en vormen...
Nog wel langer geleden volgens mij. Inderdaad verfvlekken op broeken. Bijna tegelijkertijd met de diagonaal gestreepte kreukelshirts?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:29 schreef hierissieweer het volgende:
Nog langer geleden en het betekend dat ik oud word. Dus ik houd het op 7 jaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nog wel langer geleden volgens mij. Inderdaad verfvlekken op broeken. Bijna tegelijkertijd met de diagonaal gestreepte kreukelshirts?
Afgrijselijk iig.
En popi ook, daarom gbruikte ik ze ook expres.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is irri ook niet een afkorting?
Doe dat maar eens!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hagel hebben we ook nog gehad. Heb ook nog zo'n broek.
Kom er morgen weer langs, probeer wel stiekem een shotje te maken.
Humz... Ik pijp wel voor een breezer, maar dat maakt mij toch nog geen breezerslet?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:39 schreef Cahir het volgende:
PJO en Ang3l, hierissieweer voldoet aan jullie eisen.
Agja ook goed. Maar wijsneus leg je ook nog even het verschil uit tussen CHloor en bleek?quote:
Pcies. Jij snapt 'tquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
Van die irri picas op pros.
Met van die sl3tt3r1g3 chicas!quote:
Dit is echt modelletje-tientjespool. Met spetters, vegen en vlekken. Zum kotzen.quote:
Ik heb een belfobie, dus ik SMS altijd. Ik bel eigenlijk alleen mijn ouders en mijn beste vriendin.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:46 schreef Cahir het volgende:
SMS is ook zwaar achterhaald, en een dikke geldinkomst voor de providers. Elke kenner weet dat wel.
Chloor is een vloeibaar/gas middel in vele varianten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Agja ook goed. Maar wijsneus leg je ook nog even het verschil uit tussen CHloor en bleek?
Ik SMS ook altijd liever.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een belfobie, dus ik SMS altijd. Ik bel eigenlijk alleen mijn ouders en mijn beste vriendin.
Samsung Soul. Pokkeding. Meteen een ander.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:49 schreef Cahir het volgende:
Welk mobieltje heeft iedereen hier eigenlijk?Ik haat candybars nu echt. Ik wil een slider of clamshell
.
Hoezoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Samsung Soul. Pokkeding. Meteen een ander.
Moet iedereen om je heen wel msn hebben op hun mobiel. En dat krijg ik er bij Annalies niet in. (nog erger ze beld me al op als ze een mail moet versturen, onhandig doosje wat dat betreft)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik snap het nut van sms'en ook niet meer zo, nu ik een flatrate mobiel internetabbo heb. Kun je overal msn'en en mailen..
Sony Ericsson K850i.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik SMS ook altijd liever.
Welk mobieltje heeft iedereen hier eigenlijk?Ik haat candybars nu echt. Ik wil een slider of clamshell
.
SE toestellen hebben al vrij lang een ingebouwde e-mail applicatie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Moet iedereen om je heen wel msn hebben op hun mobiel. En dat krijg ik er bij Annalies niet in. (nog erger ze beld me al op als ze een mail moet versturen, onhandig doosje wat dat betreft)
Dat werkt dus bagger, totaal niet intuitief, en niet zo gevoelig als de iPhone.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:52 schreef Cahir het volgende:
HoezoDat touchscreen geval leek me wel fijn.
Jij hebt vast wel eens broomhexinehydrochloride op of niet? (ik weet nog wat van mijn apothekers diplomaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Chloor is een vloeibaar/gas middel in vele varianten.
Bleek is soms gebasseerd op chloorbleek.
Idd. mijn k750(geflashed naar w800i) heeft er zelfs 1.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
SE toestellen hebben al vrij lang een ingebouwde e-mail applicatie..
Ik houd niet van SE modellen, menutjes vind ik niet prettigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
SE toestellen hebben al vrij lang een ingebouwde e-mail applicatie..
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik houd niet van SE modellen, menutjes vind ik niet prettig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |