Dat snap ik nu niet als het je ex is dan neem ik aan dat jullie bepaalde dingen gedaan hebben. Heb je weleens gevraagd of hij daar helemaal niet meer aan denkt of naar lust of op geilt ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Wat zag mijn ex er trouwens gister uit zeghet hetero-leven doet z'n stijl, uiterlijk en verzorging geen goed
Ik heb 3 jaar iets met hem gehad, dus ja... we hebben wel een sex gehad jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat snap ik nu niet als het je ex is dan neem ik aan dat jullie bepaalde dingen gedaan hebben. Heb je weleens gevraagd of hij daar helemaal niet meer aan denkt of naar lust of op geilt ?
Die Freundin durfde niet op de verjaardag van haar Freund te komen omdat ik er zou zijn en ze de confrontatie en competitie niet aandurfde. Welke competitie? Een ex is een ex en ik hoef hem niet terug. Confrontatie? Tss. Die moet je maar ff aangaan als het voor je vriendje is hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef PJORourke het volgende:
Daar flipt naar mijn ervaring die Freundin van uit.
Jep.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is ie ahem kuch overgegaan naar de dark side of the force?
Ik ken dat. Opmerkingen maken (over hem), territorium markeren, insinuaties (over mij), extra klef doen terwijl hij dat niet waardeert. Terwijl er nooit wat gebeurd is maar ik help haar natuurlijk niet uit de waan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Die Freundin durfde niet op de verjaardag van haar Freund te komen omdat ik er zou zijn en ze de confrontatie en competitie niet aandurfde. Welke competitie? Een ex is een ex en ik hoef hem niet terug. Confrontatie? Tss. Die moet je maar ff aangaan als het voor je vriendje is hoor.
Enne... gevolg was dat ZIJ niet op de verjaardag van hem was en ik wel.
Een odyssee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Jep.Hij's terug naar de straightside. Ik was een uitstapje denk ik
Wel een 3jarig uitstapje trouwens.
tof, waar moet je spelen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:27 schreef Jerruh het volgende:
vanavond deejayen en morgen werken!
jij pannen/.
och, de afgelopen tien topics werd ik er al regelmatig op gewezenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
tof, waar moet je spelen?
Oh en je kent mijn agenda al uit je hoofd?
Helmond?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef Jerruh het volgende:
och, de afgelopen tien topics werd ik er al regelmatig op gewezen.
ik moet in helmond, cafe plaza
Nah, ik heb het er maar 1 keer over gehad volgens mij.. Waarschijnlijk viel het je opquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och, de afgelopen tien topics werd ik er al regelmatig op gewezen.
ik moet in helmond, cafe plaza
hehe ken jij dan niet ff bodyguarden?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Helmond?Neem maar een bodyguard mee..
Vanavond gala en de rest van het weekend lekker budapest verkennen, ik wil ook nog een keer in het oudste badhuis hier, schijnt enorm groot te zijn onder een klassiek hotel en ga me daar lekker laten verwennen (en NEE niet op die manier, gewone massages, baden ed)quote:
Ik maak geen indruk, vrees ik. Is er geen meathead bij de Rechter over?quote:
Ik ga van Nederlands recht ( UvT) over naar algemene cultuurwetenschappen (Erasmus) , gelukkig, alhoewel het best goed gaat in Tilburg heb ik het er niet erg naar mijn zin, daarbij vind ik de 'stad' prutquote:
Enige verschil is dat er bij ons dus wel wat degelijk gebeurd is. Heb 3 jaar een relatie gehad met die jongen, 2 jaar samengewoond. Ken de ouders, de broer, alle neven en nichten, ooms en tantes etc. Ken hem sowieso inmiddels al 7 jaar zoiets, dus kan me ergens ook wel voorstellen dat dat inttimiderend is en dat ze misschien bang is dat ie "teruggaat naar de jongens". Tja. Weet je van te voren dat dat soort dingen kunnen gebeuren he, bij zoiemand.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ken dat. Opmerkingen maken (over hem), territorium markeren, insinuaties (over mij), extra klef doen terwijl hij dat niet waardeert. Terwijl er nooit wat gebeurd is maar ik help haar natuurlijk niet uit de waan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |