108"quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bij ons in de mediamarkt staat echt een huge ding iets van 4 of 5 meter diameter ofzo, dat ding moet 70duizend kosten. Echt niet normaal en best wel indrukwekkend om te zien. (vraag me alleen af waarom je zoiets duurs er neer zet, niemand koopt het en het kan alleen maar kapot...)
Humz, over elektriciteit gesproken toen ik nog bij de kruidvat werkte (mijn god das alweer 4 jaar geledenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met een uurtje TV kijken verdubbelt je electriciteitsrekening
is ie maar 280? hij lijkt heel groot. als ik er voor sta dan kom ik ongeveer tot 2/3de dus dat ding is iets van 240 hoog.quote:
Wheheh. Vier jaar geleden werkte ik ook bij Kruitvat, alleen wel in Renswoudequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Humz, over elektriciteit gesproken toen ik nog bij de kruidvat werkte (mijn god das alweer 4 jaar geleden) toen was het gebouw net gebouwd, daar zat de mediamarkt dus ook bij in. Maar elke zaterdag brandalarm om dat er weer ergens in de mediamarkt de boel affikte (en wij dus weer een half uur tot een uur zonder stroom zaten, slaan de kassa's zo van op hol)
Nou, nee hoor, zo erg is het nog nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
is ie maar 280? hij lijkt heel groot. als ik er voor sta dan kom ik ongeveer tot 2/3de dus dat ding is iets van 240 hoog.
Maar abnormaal dat ding.
(denk dat het bij wonderer in amerika het de normaalste zaak van de wereld is om zo'n ding te hebben in huis...)
*gaat PM sturen*quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:04 schreef Breezerslet het volgende:
Mijn nieuw gay.nl tekst
Opa's en kinderen krijgen geen reacties terug!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mensen met foto's van hun pik of blote kont hoef ik niet te zien!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zit je in de kast en ben je bi, bespaar je ook de moeite.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ben niet arrogant maar weet gewoon wat ik wil!
als je door bent mag je gerust reageren
grappig bij die blonde toch (manager)? Maar dan ken jij anita ook wel. Ik heb trouwens wel eens gebalanst bij jullie 4 jaar geleden zelfsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Vier jaar geleden werkte ik ook bij Kruitvat, alleen wel in Renswoude
die van JT´s mogen welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:06 schreef wonderer het volgende:
Misschien moet je er nog even bij zetten dat je niet op seksdates zit te wachten.
Ik zat op het hoofdkantoor... Kweenie of je dat bedoelt, maar Anita ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
grappig bij die blonde toch (manager)? Maar dan ken jij anita ook wel. Ik heb trouwens wel eens gebalanst bij jullie 4 jaar geleden zelfs
Heb nu al gereargeertquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:06 schreef wonderer het volgende:
Misschien moet je er nog even bij zetten dat je niet op seksdates zit te wachten.
Beste Sam,quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:04 schreef Breezerslet het volgende:
Mijn nieuw gay.nl tekst
Opa's en kinderen krijgen geen reacties terug!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mensen met foto's van hun pik of blote kont hoef ik niet te zien!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zit je in de kast en ben je bi, bespaar je ook de moeite.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ben niet arrogant maar weet gewoon wat ik wil!
als je door bent mag je gerust reageren
Filiaal bedoelde ikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zat op het hoofdkantoor... Kweenie of je dat bedoelt, maar Anita ken ik niet.
Er is hier niet om een zelfomschrijving gevraagdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Beste Sam,
het moet toch echt wel een ongeloofelijk grote eer zijn om met jou te mogen daten he
het liefste zou je zien dat mannen smekend aan je voeten vallen
smekend om in jou almachtige aanwezigheid te mogen verkeren
wat zul jij nog lang alleen zijn
Wheheh... Ja, het betaalt vast niet geweldigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Filiaal bedoelde ikMaar goed dan ken je anita indd ook niet
Maar die was in de regio best wel bekend/berucht. Werke 25 jaar bij de kruidvat en leefde er echt voor, maar bij 28 jaar heeft ze verplichte ontslag moeten nemen omdat ze heel veel geld had verduisterd (ook stom verplicht ontslag, geen eens politie bij geweest)
Er wordt hier wel meer niet gevraagd, waar ook niets van wordt aangetrokken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Er is hier niet om een zelfomschrijving gevraagd
Hij is er overduidelijk 1.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er wordt hier wel meer niet gevraagd, waar ook niets van wordt aangetrokken.
Duffe opmerkingen over pedobears enzo.
wel eens, maar denk dat het in totaal een keer of 3 was (ging liever kassa draaien)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh... Ja, het betaalt vast niet geweldig
Heb je wel eens van de handboeken op het intranet gebruik gemaakt?
Jongen, uit je frustraties eens ergens anders en niet hier.. Ga eens lanks de ginkelse heide ofzo, dan zullen ze je wel leren dat het niet altijd goed is je mond open te trekken!.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |