Alleen spontaan en nonchalant? Laat maar!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nee, nee, ja, ja, nee en absoluut niet!
Bij dit soort figuren is denk ik de wil om te conformeren heel sterk. Wat de buitenwereld denkt, niet elke keer over z'n "vriend" of "partner" te moeten praten, niet elke keer in de angst zitten nieuw gezelschap te shockeren of te bevreemden. En misschien ook wel kinderen, al snap ik daar werkelijk niks van.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Toen ik hem leerde kennen was ie hetero. DachtDat denken de meesten dan nog (whehe
nee hoor). Na een tijd bekende hij mij leuk te vinden. Ik bekende hem niet leuk te vinden en vond hem veels te jong. Hij heeft daarna iets met een meisje uit de groep gekregen, en was dus denk ik te kwalificeren als bi. Na dat meisje heeft ie een tijd iets met een jongen gehad, wat na bijna een jaar uitging. Daarna heeft ie uitsluitend met jongens gerommeld totdat wij iets kregen.
Maar blijkbaar zijn de gevoelens voor vrouwen niet weggegaan. Of het moet echt, zoals naderen beweren, puur en uitsluitend de kinderwens en familie-drang zijn. Je ne sais pas.
Die vriendin van die jongen die ik ken doet dat wel. En keihard ook. Zo lang hij niet afvalt, mag ze hem hebbenquote:Ja dat zal dan wel zoiets zijn van "Met een andere vrouw kaan ik nog in competitie gaan, met een man niet", wat bij bisexuelen dan weer onzin is wat die houden van beide
En zo ver z'n sex drive niet weggespoten is, keihard hetero.quote:
Ja want exen zijn altijd heel positief over hun exquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En zo ver z'n sex drive niet weggespoten is, keihard hetero.
En bagger in bed, volgens z'n ex.
Ja papa zal wel in zijn handjes geknepen hebben toen zoonlief met een vrouw ana kwam zetten i.p.v. met een jongenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bij dit soort figuren is denk ik de wil om te conformeren heel sterk. Wat de buitenwereld denkt, niet elke keer over z'n "vriend" of "partner" te moeten praten, niet elke keer in de angst zitten nieuw gezelschap te shockeren of te bevreemden. En misschien ook wel kinderen, al snap ik daar werkelijk niks van.
Slaan.quote:[..]
Die vriendin van die jongen die ik ken doet dat wel. En keihard ook. Zo lang hij niet afvalt, mag ze hem hebben
Ik heb maar 1 ex die ik nooit meer wil zien en waar ik allesbehalve positief over ben. De andere 3 heb ik niets tegen en zal ik ook nooit zoiets over vertellen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja want exen zijn altijd heel positief over hun ex.
Du moment dat ze het weer proberen aan te knopen, en leegloopt over alle plus- en minpunten tegenover mij, lijkt het me wel oprecht, ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:18 schreef Cahir het volgende:
Ja want exen zijn altijd heel positief over hun ex.
Weten dat een andere vrouw beter is dan jij lijkt me lastiger dan dat ie naar een man gaat, die hem dingen kan geven die een vrouw per definitie niet kan. ..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zal dan wel zoiets zijn van "Met een andere vrouw kaan ik nog in competitie gaan, met een man niet", wat bij bisexuelen dan weer onzin is wat die houden van beide
Ja zo zou ik zelf ook denken hoorr. Als Tim voor andere mannen was gegaan dan had dat betekent dat deze man niet goed genoeg was. Nu gaat ie voor vrouwenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weten dat een andere vrouw beter is dan jij lijkt me lastiger dan dat ie naar een man gaat, die hem dingen kan geven die een vrouw per definitie niet kan. ..
Maar goed, vrouwen zijn raar en kunnen niet logisch denken
Waarom zou de rest van de familie ook moeilijk doen? Het zijn meestal de vaders die zeiken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Ja papa zal wel in zijn handjes geknepen hebben toen zoonlief met een vrouw ana kwam zetten i.p.v. met een jongenNiet dat we elkaar niet uit konden staan, maar hij had toch liever een schoondochter dan een schoon zoon.
Broerlief zal ook wel blij zijn geweest. We konden elkaar namelijk niet echt luchten. Nou kon mijn ex zijn broer ook 90% van de tijd niet uitstaan dus hadden we wat gemeen samen.
Moederlief was leuk. Geen idee hoe ze er over denkt nu. Ben haar nog 1x in de stad tegengekomen en dat was gewoon hoi hoi hoe is 't goed en met jou ja aan het winkelen nou veel plezier moet gaan doei.
De rest van de familie deed allemaal niet zo moeilijk. Oma was erg lief. Ooms en tantes gingen ook wel. Neefjes en nichtjes zeggen nog steeds heel vrolijk hoi als ze me zien. Die hebben denk ik weer juist moeten wennen aan het feit dat ie nu weer een vriendin heeft. Al moeeten ze binnenkort weer gaan wennen aan een nieuwe homo in de familie heb ik begrepen
Ze is drie keer zo breed en minstens 30 kilo zwaarder.quote:Slaan.
Vrouwen kan ik goed volgen. Mannen minder, en homo's al helemaaaaaaaaaal niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:23 schreef wonderer het volgende:
Maar goed, vrouwen zijn raar en kunnen niet logisch denken
Klopt. Was bij mij ook. Maar ergens ook begrijpelijk. Het is ZIJn zoon, niet die van de ooms. Het is toch anders als het je eigen kind is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom zou de rest van de familie ook moeilijk doen? Het zijn meestal de vaders die zeiken.
Ik heb inderdaad ook een neefje wat eeen nichtje is. Maar statistisch gezien moest dat ook wel. Mam had nog 10 broers en zussen en bijna allemaal hebben kinderenquote:Homoseksualiteit zit vaak echt in families he?
Oei. O nee. Mag ik niets over zeggen!quote:[..]
Ze is drie keer zo breed en minstens 30 kilo zwaarder.
Je mag van mij wel vast beginnen hoor. Geeft mij ook meer tijd om te douchen etc. Want ik ben echt pas rond een uur of 22 klaar met trainen. Is de 1 na laatste training voor de show en dus een gezamenlijke. Plus dat ik de volgende dag om 10u opmoeet voor een zware dag en dus ook nieet tot een uur of 3/4 door kan gaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:34 schreef Cairon het volgende:
Ang3l
Ik kreeg een telefoontje, of we niet vroeger konden beginnen, ik zo "nee want Ang3l moet erbij zijn" en toen gingen ze van "Ja maar we kunnen toch alvast beginnen..." ik zo weer van "nee want Ang3l moet erbij zijn" en toen zij weer zo van "Ja maar ik heb zin om te spelen! Keiveel zin enzo!"
Dus aan motivatie geen gebrek
Waar is 't eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:42 schreef Cairon het volgende:
Ik heb een zo groot mogelijke groep nodig in het begin, anders loopt het een beetje spaak. Want de groep als geheel moet namelijk een keuze maken welke kant ze opgaan met het verhaal.
Dat we twee leden missen is geen groot punt, dat kan ik makkelijk verwerken en ze de eerstvolgende keer in het geheel betrekken. Maar als twee mensen de keuze maken dan is dat een beetje wankel.
Maar ik kan wel alvast beginnen en het geheel een beetje uitrekken, en als jij klaar bent met je reinigingsritueel, en dan die kant op komt, dan kun je meteen in de groep terecht, en dan kunnen jullie met z'n drieen de uiteindelijke keuze maken welke kant je opgaat als groep.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:39 schreef Ang3l het volgende:
En na een tijdje SMS-stilte heb ik vandaag alweer 10 sms-jes van 'm gekregen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:27 schreef PJORourke het volgende:
Vrouwen kan ik goed volgen. Mannen minder, en homo's al helemaaaaaaaaaal niet.
Kunnen ze gezellig allemaal mat sam (de man die nooit naar palace gaat) uit en dromen over de prins op het witte paardquote:
Hij wilt je dronken voeren en daarnaa je mee het bed in sleuren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Hahaha! je bent me d'r eentje! Laten we maar snel die martini gaan drinken! Kus x
Da's toch wel positief toch? ja toch? of zo? ja he? Toch?
*rondren*
Jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:48 schreef PJORourke het volgende:
Moet ik als ervaren sms-dater dat bericht gaan ontleden?
You'll hate me for it.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Ja
Ga ik nu naar huis (ooow sms nummer 13 trilt alweer in me broek) en lees ik het straks
Amateur.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:52 schreef Cahir het volgende:
Hij wilt je dronken voeren en daarnaa je mee het bed in sleuren.
Aan jou of dat nou positief of negatief is.
Nikszeggende opener, duidt op lage leeftijd. Aangezien dit een homo is, en dus een jonge, is hij hierdoor verdacht van oppervlakkigheid tot diepgang bewezen is. Vaak gevolgd door nikszeggende platitude.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Hahaha!
Platitude. Goed gekozen, kan enigzins bewonderend worden opgevat zonder dat daadwerkelijk te zijn. Kan ook ingezet worden om afstand te scheppen. Onderdeel van een beperkte vijver nikszeggende uitdrukkingen waaruit regelmatig door de sms'ende homo wordt gevist. Afzender heeft duidelijk vaker met dit bijltje gehakt.quote:je bent me d'r eentje!
Martini duidt op enige vrouwelijke trekjes. Let op het woordje "snel": er wordt (nog) geen concreet voorstel gedaan om daadwerkelijk te ontmoeten. Kan wederom als voorzet of afhoudend schot worden opgevat.quote:Laten we maar snel die martini gaan drinken!
Deze meester in dubbelzinnigheid eindigt met x , vaak welgemeend maar kan ook ingezet worden om ontvanger niet met een rotgevoel achter te laten.quote:Kus x
Nop, daar had ik het niet over..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
Snij dat blauwe ding op je onderarm door!
Ik raad iedereen aan om nooit een SMS naar pjo te sturenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nikszeggende opener, duidt op lage leeftijd. Aangezien dit een homo is, en dus een jonge, is hij hierdoor verdacht van oppervlakkigheid tot diepgang bewezen is. Vaak gevolgd door nikszeggende platitude.
[..]
Platitude. Goed gekozen, kan enigzins bewonderend worden opgevat zonder dat daadwerkelijk te zijn. Kan ook ingezet worden om afstand te scheppen. Onderdeel van een beperkte vijver nikszeggende uitdrukkingen waaruit regelmatig door de sms'ende homo wordt gevist. Afzender heeft duidelijk vaker met dit bijltje gehakt.
[..]
Martini duidt op enige vrouwelijke trekjes. Let op het woordje "snel": er wordt (nog) geen concreet voorstel gedaan om daadwerkelijk te ontmoeten. Kan wederom als voorzet of afhoudend schot worden opgevat.
[..]
Deze meester in dubbelzinnigheid eindigt met x , vaak welgemeend maar kan ook ingezet worden om ontvanger niet met een rotgevoel achter te laten.
Algemeen commentaar
Hoewel breezerig van opzet, lijkt het gebrek aan spelvauten op meer intelligentie te duiden dan normaal voor jongens waar spreker PJORourke berichten mee uitwisselt. Afzender lijkt niet helemaal duidelijk te zijn in zijn intenties of wil zijn kaarten dicht bij zijn borst houden.
Sorry Ang3l!![]()
De hahaha was geen opener maar een reactie op mijn grapje in de vorige SMSquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nikszeggende opener, duidt op lage leeftijd. Aangezien dit een homo is, en dus een jonge, is hij hierdoor verdacht van oppervlakkigheid tot diepgang bewezen is. Vaak gevolgd door nikszeggende platitude.
"Je bent me er eentje" hoorde waarschijnlijk nog bij de hahaha vanwege de grap. Maar het is inderdaad noch positief, noch negatief.quote:[..]
Platitude. Goed gekozen, kan enigzins bewonderend worden opgevat zonder dat daadwerkelijk te zijn. Kan ook ingezet worden om afstand te scheppen. Onderdeel van een beperkte vijver nikszeggende uitdrukkingen waaruit regelmatig door de sms'ende homo wordt gevist. Afzender heeft duidelijk vaker met dit bijltje gehakt.
De martini is zijn zwakte jaquote:[..]
Martini duidt op enige vrouwelijke trekjes. Let op het woordje "snel": er wordt (nog) geen concreet voorstel gedaan om daadwerkelijk te ontmoeten. Kan wederom als voorzet of afhoudend schot worden opgevat.
Ja de "kus" zeg me meer dan de X.quote:[..]
Deze meester in dubbelzinnigheid eindigt met x , vaak welgemeend maar kan ook ingezet worden om ontvanger niet met een rotgevoel achter te laten.
Leuke analysequote:Algemeen commentaar
Hoewel breezerig van opzet, lijkt het gebrek aan spelvauten op meer intelligentie te duiden dan normaal voor jongens waar spreker PJORourke berichten mee uitwisselt. Afzender lijkt niet helemaal duidelijk te zijn in zijn intenties of wil zijn kaarten dicht bij zijn borst houden.
Sorry Ang3l!![]()
Moet ie eerst zijn nummer gevenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:23 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik raad iedereen aan om nooit een SMS naar pjo te sturen
Ja sorry ik ga weer heel dubbelzinnig denken bij mondeling en smeken en zo. SPIJT ME!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Mondeling ging echt zwaar kut. Net genoeg punten zodat ik een herkansing mag.
Maar dat was na smeken![]()
.
Ik heb het overwogenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry ik ga weer heel dubbelzinnig denken bij mondeling en smeken en zo. SPIJT ME!
Mondeling voor wat?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Mondeling ging echt zwaar kut. Net genoeg punten zodat ik een herkansing mag.
Maar dat was na smeken![]()
.
Dit uit jouw mond horen, moet het heel zwaar hebben betekendquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen, als ie gezegd zou hebben dat ik dan het vak zou halen zou ik serieus gaan twijfelen
.
De hele generatie van ongeveer 22-min doet dat. Zwaar irritant.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Leuke analyseBreezertaal bezigt hij gelukkig zowel op MSN als in de SMS niet. Thank God, Hahaha wordt echter wel vaak gebruikt. OF ik ben heel grappig, of het is een irritant begin- en stopwoordje van 'm.
Maar ja, het is ook soms *LOL* of een smiley, dus ach....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De hele generatie van ongeveer 22-min doet dat. Zwaar irritant.
Wat versta je nog onder breezertaal? Dat is allang uit-gefaseerd hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De hele generatie van ongeveer 22-min doet dat. Zwaar irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |