Het is geen frustratie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jongen, uit je frustraties eens ergens anders en niet hier.. Ga eens lanks de ginkelse heide ofzo, dan zullen ze je wel leren dat het niet altijd goed is je mond open te trekken!.
Beste TMM godzijdank heb ik op zich niet zoveel te klagen, k heb meer jongens gehad dan jij ooit in je hele levenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Beste Sam,
het moet toch echt wel een ongeloofelijk grote eer zijn om met jou te mogen daten he
het liefste zou je zien dat mannen smekend aan je voeten vallen
smekend om in jou almachtige aanwezigheid te mogen verkeren
wat zul jij nog lang alleen zijn
Je bent niet de slankste?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:18 schreef Breezerslet het volgende:
Beste TMM godzijdank heb ik op zich niet zoveel te klagen, k heb meer jongens gehad dan jij ooit in je hele leven. Ik ben zelf 5 maanden lang gestopt met daten en ja het is een eer om mij te mogen daten, ook al ben ik misschien niet de slankste ik ben wel verdomd lekker
.
Toch lijkt mij de geboden tip zeker een aanrader voor jou!quote:
Die heb ik voor ik naar de VS vertrok nog allemaal (handmatigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wel eens, maar denk dat het in totaal een keer of 3 was (ging liever kassa draaien)
hijs echt huge!quote:
Jammer dat je geen inhoud hebt. En je taalbeheersing is treurig.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:18 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Beste TMM godzijdank heb ik op zich niet zoveel te klagen, k heb meer jongens gehad dan jij ooit in je hele leven. Ik ben zelf 5 maanden lang gestopt met daten en ja het is een eer om mij te mogen daten, ook al ben ik misschien niet de slankste ik ben wel verdomd lekker
.
Ik weet niet eens waar de ginksele heide isquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Toch lijkt mij de geboden tip zeker een aanrader voor jou!
De vraag is moet je dat willen, heb je trouwens msn?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:18 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
ik heb meer jongens gehad dan jij ooit in je hele leven
http://maps.google.comquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de ginksele heide is.
Over treurigheid gesproken wees een vrouwquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer dat je geen inhoud hebt. En je taalbeheersing is treurig.
ff googlen he!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de ginksele heide is.
quote:
Nah, dat ben jij al. Verschil moet er zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:23 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Over treurigheid gesproken wees een vrouw.
Parkeerplaats de ginkelse heide...quote:
Idd ik ben geen hermafrodiet zoals jijquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, dat ben jij al. Verschil moet er zijn.
Dat is meer een aanrader voor jou.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Parkeerplaats de ginkelse heide...
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:28 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Idd ik ben geen hermafrodiet zoals jij
Mij niet gezien!quote:
Wij hebben een nymfomaan op de groep... (zo leuk LVG-jongeren...)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:28 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Idd ik ben geen hermafrodiet zoals jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |