Ik val natuurlijk wel onder hunk categoriequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:11 schreef Cahir het volgende:
En die persier? Uhm... niet echt een hunk ofzo
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:07 schreef Breezerslet het volgende:
Angel moest je trouwens ook een traantje wegpinken bij Sex and the City film wanneerHoe durf je dit te zeggen. Ik moet hem nog zien! Ik krijg een hart aanval!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Wat heb je toch een GROTEquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:40 schreef Weemz het volgende:
Tja, het is toch een 26 inch LCD tv geworden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een 32"van philipsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:40 schreef Weemz het volgende:
Mooi formaat, toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:40 schreef Weemz het volgende:
Succes!quote:
Bij ons in de mediamarkt staat echt een huge ding iets van 4 of 5 meter diameter ofzo, dat ding moet 70duizend kosten. Echt niet normaal en best wel indrukwekkend om te zien. (vraag me alleen af waarom je zoiets duurs er neer zet, niemand koopt het en het kan alleen maar kapot...)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:50 schreef Cahir het volgende:
Hier hebben we een 40" of een 42.
In mijn kamer een 15" () en monitor is 19"
Gaat af fikie!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:53 schreef Cahir het volgende:
Die bij de lokale kinderopvang aan't jagen.
Met een uurtje TV kijken verdubbelt je electriciteitsrekeningquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bij ons in de mediamarkt staat echt een huge ding iets van 4 of 5 meter diameter ofzo, dat ding moet 70duizend kosten. Echt niet normaal en best wel indrukwekkend om te zien. (vraag me alleen af waarom je zoiets duurs er neer zet, niemand koopt het en het kan alleen maar kapot...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |