Menutjes van alle mobieltjes zijn hetzelfdequote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik houd niet van SE modellen, menutjes vind ik niet prettig
nop, helaas niet waar. SE werkt naar mijn gevoel totaal anders en totaal niet prettig. Geef mij mar nokia.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
Menutjes van alle mobieltjes zijn hetzelfde
Z'n standaard 6 of 8 logo's index. Geef mij maar Windows Mobile 6
quote:Managers zijn een onderdeel van het moderne leven, net als bijvoorbeeld bellen in het openbaar en tv-spelletjes. Je kunt je er wel aan ergeren, maar je kunt er niet tegen vechten. Nu zijn managers natuurlijk niet helemaal van nut verstoken. Dankzij de opleiding, meestal econoom of jurist, de afstand tot de werkvloer en het gebrek aan een zinvolle dagtaak, bedenken zij met een vaste regelmaat de zotste dingen. De rest van de organisatie heeft er de handen vol aan om alles in goede banen te leiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiens profiel?quote:
Yep, hij is knap he en je ziet zijn six packquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:23 schreef Cahir het volgende:
Die ene 'hij's meer een broer voor me'.
Maar het heeft alweer een andere update gekregen.
Ja die sixpack had ik niet verwacht neequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Yep, hij is knap he en je ziet zijn six pack. Een ander hele goeie vriend van moi is nog knapper believe me
hij is mijn bitch en dat weet ie en hij plaagt me nu met zijn justin looks, gemeen
.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja die sixpack had ik niet verwacht neeMaar is zijn zijn hoektanden nou helemaal afgebrokkelt? Of lijkt het alleen maar zo (die andere foto).
Trouwens wat vind je van E op mijn lijst? en het is geen neppe foto van een model dat is hem echtquote:
Yepquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:59 schreef Cahir het volgende:
Die met die TV? Weenie, je ken niet echt oordelen met die foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |