Zo shop ik ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef MisterO het volgende:
moet je niet met mij gaan winkelen, dan zul je je irriteren![]()
Ik ga wel altijd met een doel shoppen, waarbij ik meestal allemaal andere dingen koop die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb. En als ik een shirt nodig heb, ga ik eerst naar alle leuke winkels, vergelijk ik alles en koop uiteindelijk de shirt die ik het leukst vond
Een keertje samen shoppen?quote:
ik las in jou binnen magquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:07 schreef PJORourke het volgende:
Ik vraag me altijd af of die zwerver nou homo is of gewoon blij dat ie ergens binnen mag.
Ik dacht dat ik je ware wasquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan mee zoenenen dan bedoel ik niet jou maar de mensen die het doen.
En wat betreft "de Ware" ben ik het met ang3l eens en dat ondanks dat ik denk dat ik iemand heb die werkelijk alles heeft en waar ik wel voor altijd bij you willen blijven. Maar dat is nu en ik kan niet in de toekomst kijken dus ja "Right for now"
Ik ben de jongen, jij bent het meisje. oh wacht, dat maakt mij ook heteroquote:
Hebben ze daar winkels dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:44 schreef MisterO het volgende:
Een keertje samen shoppen?kom maar hierheen
Zeg, slet, gedraag je!quote:
Je gelooft het niet, maar het is echt waar! en ook wel winkels die jou minder oud laten voelenquote:
je shopt irritantquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
moet je niet met mij gaan winkelen, dan zul je je irriteren![]()
Ik ga wel altijd met een doel shoppen, waarbij ik meestal allemaal andere dingen koop die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb. En als ik een shirt nodig heb, ga ik eerst naar alle leuke winkels, vergelijk ik alles en koop uiteindelijk de shirt die ik het leukst vond
Heeftie weer 32 dates?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:52 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
je shopt irritant, trouwens K heeft 32 onderbroeken gekocht.
Moet ik nog eens checken dan. Laatste keer dat ik er was hadden ze zowaar een Jumbo!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:51 schreef MisterO het volgende:
Je gelooft het niet, maar het is echt waar! en ook wel winkels die jou minder oud laten voelen
Goed he?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moet ik nog eens checken dan. Laatste keer dat ik er was hadden ze zowaar een Jumbo!
Me too. Met als resultaat dat, als ik ging voor een shirt, ik zonder een shirt te kopen thuis kom omdat ze daar geen leuke van hadden, maar wel met tig andere dingen (meestal DVD's). Toch wel vreemd dat ik stug blijf denken dat zij bij de Free Record Shop leuke shirts verkopenquote:
Hij pinkte een traantje weg tijdens Sex and the City, zag heel schattig uitquote:
Dat ken ik. Mission: schoenen. Locatie: Soho. Resultaat: 3 broeken, terwijl ik er al meer dan genoeg heb.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Me too. Met als resultaat dat, als ik ging voor een shirt, ik zonder een shirt te kopen thuis kom omdat ze daar geen leuke van hadden, maar wel met tig andere dingen (meestal DVD's). Toch wel vreemd dat ik stug blijf denken dat zij bij de Free Record Shop leuke shirts verkopen
Had het inderdaad niet in de gaten sorryquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:07 schreef Ang3l het volgende:
IK wilde er ook al eentje maken omdat ik al had verwacht dat Nuno het niet in de gaten zou hebben: People are strange when you're a stranger
Ja daar hadden we het over "de ware" is diegene die op dit moment het dichst bij je staat en zo, en jij bent zooo ver weg.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:45 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
ik las in jou binnen mag.
[..]
Ik dacht dat ik je ware was![]()
.
Dat wordt billenkoek.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Had het inderdaad niet in de gaten sorry, jammer had ik eens een titel kunnen verzinnen
.
Kan ik niks aan doen dat je niet in Rotterdam zitquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja daar hadden we het over "de ware" is diegene die op dit moment het dichst bij je staat en zo, en jij bent zooo ver weg.
Trouwens Sam als je wilt shoppen dan moet je even wachten tot Lisboa. Is een stukje goedkoper en heel veel keuze. Ga een dagje naar het grootste winkelcentrum columbo en je weet wat ik bedoel. Als je niet van winkelcentra houdt dan kun je ook naar Chiado en als je iets duurders wil naar avenida de liberdade daar zit Hugo, D&G etc.
Is ie ahem kuch overgegaan naar de dark side of the force?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Wat zag mijn ex er trouwens gister uit zeghet hetero-leven doet z'n stijl, uiterlijk en verzorging geen goed
Ja winkelen kun je aan mij overlaten. Maar ben ook zo een type dat van huis gaat om nieuwe schoenen te kopen (wat volgens R niet hoeft want ik heb tig paar staan, maar dat terzijde) en dan kom ik thuis met 3 nieuwe shirts, 4 broeken, ondergoed, sokken etc. maar geen schoenenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:29 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Kan ik niks aan doen dat je niet in Rotterdam zit.
Thanks voor winkel advies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |