haha, is nog vroegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:
zal ff de OP aanpassen
vergeet steeds dat het via wikki gaat!
we kunnen hem nog vol lullen voor morgenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:09 schreef Breach het volgende:
OH NOES, geen NL in de TT !! Het is straks jou schuld als we verliezen..
lopen al 2 titels achterquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
ik weet alleen ff niet hoe ik het vorige deel moet toevoegen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:10 schreef vamperotica het volgende:
hahahaha...Ik kan me nog herinneren dat we niet eens wisten hoe we een nieuwe reeks moesten openen!!
Alleen is de titel niet echt origineel geloof ik....
*Mompelt iets over...Voetbalgerelateerd enzo...
Er moet iets in je inbox staan over de boodschappen en taart en vriezer enzo....
Nu verraad ik weer wat voor slechte huisvrouw ik ben...
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:16 schreef draculettetje het volgende:
oke zal hem zelf ook afmaken, en s'middags en s'avonds etc
halloquote:
goed bezig jij!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:22 schreef vamperotica het volgende:
AH so....!
Ik ben ook lekekr bezig de laatste tijd.... ( ongeveer zo'n 33 jaar nu zeg maar)
Van de week kids in de auto om naar school te brengen, alleen Ayden stond nog binnen.... Loop naar de maxicosi, haal het kind eruit leg het in de box en loop naar de auto...Waar ik me dus bedacht dat er iets niet klopte....
Even later ( of ervoor da weekniemeer)
Bij het boodschappen doen, Damiën uit de auto in het winkelwagentje, loop naar Ayden, doe de gordel los, de deur weer dicht en "mis" weer iets....
Ook wilde ik 'm daarna maar op de achrterbank zetten terwijl ie daar NOOOOOIT staat.....
slijmertquote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:34 schreef Breach het volgende:
De op 1 na laatste dag van mn afstudeerstage
vandaag niet zo veelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
slijmert
maar goed,
wat gaan jullie vandaag doen ?
ik vanavond weer de hond uitlatenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vandaag niet zo veel
nog beetje op de bank
rondje hond uitlaten
en vanavond visite
Moet je altijd mee opassen natuurlijk.. Maar naar het er nu uitziet gaat ie lachend gehaald worden. Bedrijf zelf is tot nu toe altijd tevreden. Vanmiddag hier verdediging, dus daar zal al een hoop blijken. En dinsdag op school verdedigen waar dan uiteindelijk bepaald wordt of ik mezelf wel of niet ingenieur mag aan noemenquote:
ha ha die van mij is nu gek op de lege frisdrank flessenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vanavond weer de hond uitlaten
hij wilde vanmorgen ook mee,
wilde zelfs autosleutels pakken
coolquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Moet je altijd mee opassen natuurlijk.. Maar naar het er nu uitziet gaat ie lachend gehaald worden. Bedrijf zelf is tot nu toe altijd tevreden. Vanmiddag hier verdediging, dus daar zal al een hoop blijken. En dinsdag op school verdedigen waar dan uiteindelijk bepaald wordt of ik mezelf wel of niet ingenieur mag aan noemen
jeuj en succesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:34 schreef Breach het volgende:
jah, die andere 2 gaa necht snelquote:
valt mee tochquote:
nee johquote:
dat bedoel ikquote:
Een broodje kras...?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:31 schreef draculettetje het volgende:
ik heb honger en heb zin in een broodje kras maar die bestaat helemaal niet meer
jah, heb ik ook wel eens van gehoordquote:
welkom in het topicquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Aan de willem II straat zit de opvolger, kras2. Zelfde eigenaren geloof ik De volgende generatie dus.
Volgens de bestellijst op de site hebben ze een 'broodje kras'.
haha inderdaad :dquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Na tig topics gelurkt te hebben moest het er een keer van komen
Wellusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:31 schreef draculettetje het volgende:
ik heb honger en heb zin in een broodje kras maar die bestaat helemaal niet meer
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:34 schreef Breach het volgende:
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Aan de willem II straat zit de opvolger, kras2. Zelfde eigenaren geloof ik De volgende generatie dus.
Volgens de bestellijst op de site hebben ze een 'broodje kras'.
wat boeit dat nu weer dan ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
ben er ook weer! haat parkeerproblemen hier bij de flat! boos kijkende medelanders als je je auto parkeert en dan met je Albert Heijn tas loopt ipv een lidl tas!
Dank jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
staat op wiki
misschien dat dracu hem ook al hier wil neer zetten
wij wonen bij de lidl, maar dat is dus ook onze parkeerplaats en als je dan aankomt omdat je hier woont kijekn ze altijd boos omdat ze dan vinden dat je hun parkeerplaats inneemt!quote:
ow ok, vage mensenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wij wonen bij de lidl, maar dat is dus ook onze parkeerplaats en als je dan aankomt omdat je hier woont kijekn ze altijd boos omdat ze dan vinden dat je hun parkeerplaats inneemt!
ja nogal is op zaterdag wel leuk altijd, kunnen we best kaartjes voor verkopen, minimaal 1x per dag wel een flinke ruzie die soms ook uitloopt op boksen!quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja nogal is op zaterdag wel leuk altijd, kunnen we best kaartjes voor verkopen, minimaal 1x per dag wel een flinke ruzie die soms ook uitloopt op boksen!
ja hoor da wil ikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
staat op wiki
misschien dat dracu hem ook al hier wil neer zetten
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb jij mij trouwens noooooit verteld
of ik ben het vergeten
Goe planquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:12 schreef draculettetje het volgende:
gaat weer lekker met ons solly!
volgende keer gaan we het halen hoor!
Veel plezier!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:12 schreef theKiD het volgende:
*Meldt*
En neemt meteen weer afscheid![]()
Deze jongen word binnen nu en een half uur opgehaald om een weekend te vieren alleen met de mannen van de groep in Doetinchem![]()
4e jaar oprij alweer![]()
Menschen.. ik wensch gullie allemaal een mooie werkdag toe voor de rest van de dag en daarna een machtig weekend, ik weet zeker dat het bij ons iig wel gaat lukken!
![]()
![]()
![]()
![]()
voor Tuxxx
Neequote:
Jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
of haal ik nou weer van alles en iedereen door elkaar?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
nee zusje, je ziet het verkeerd.
We waren sneller dan het licht met het vullen van dat topic
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:30 schreef hetzusjevan het volgende:
En ik snapte maar niet waarom ik betrouwbaarheidsintervallen niet kon berekenen, want het lijkt toch zo simpel etc.. blijkt dat er een foutje in het opgavenblad stond bij de opdracht die ik telkens probeerde te berekenen. Dahh. Maar ik snap het en dat is het belangrijkste.
Kan ik eindelijk verdermet allerlei moeilijke kutdingen
.
ehm, je was al met moeilijke dingen bezigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:30 schreef hetzusjevan het volgende:
En ik snapte maar niet waarom ik betrouwbaarheidsintervallen niet kon berekenen, want het lijkt toch zo simpel etc.. blijkt dat er een foutje in het opgavenblad stond bij de opdracht die ik telkens probeerde te berekenen. Dahh. Maar ik snap het en dat is het belangrijkste.
Kan ik eindelijk verdermet allerlei moeilijke kutdingen
.
Aaaahw, bij de ene persoon duurt het langer dan bij de ander he. Ligt eraan hoe je uit elkaar gaat. Maar komt altijd wel weer goed.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef fraubitch het volgende:
hoelang duurt het bij jullie voordat jullie van je liefdesverdriet af zijn? Die van mij houdt al fucking 2 maanden aan...word er helemaal gek van het is onderhand eens geneg geweest godverdomme =(
Door mijn stommiteiten ben ik hem ook nog eens als vriend aan het verliezen..
zucht
Twee maanden is nog niet eens zo lang he meis.. ik bedoel hoelang ben je met 'm samengeweest? Behoorlijke tijd denk ik zo? Dat zet je niet zomaar ff uit je hoofd en aan de kant.. heeft tijd nodig. En bij jou dus langer dan twee maanden, en dat geeft niets.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef fraubitch het volgende:
hoelang duurt het bij jullie voordat jullie van je liefdesverdriet af zijn? Die van mij houdt al fucking 2 maanden aan...word er helemaal gek van het is onderhand eens geneg geweest godverdomme =(
Door mijn stommiteiten ben ik hem ook nog eens als vriend aan het verliezen..
zucht
Vrijkaarten voor wat niekje?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:03 schreef Messenga het volgende:
Halloooo! Terug uit Landgraaf.
Nog steeds 4 vrijkaarten over
mja 1 jaar en 9 maanden...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Twee maanden is nog niet eens zo lang he meis.. ik bedoel hoelang ben je met 'm samengeweest? Behoorlijke tijd denk ik zo? Dat zet je niet zomaar ff uit je hoofd en aan de kant.. heeft tijd nodig. En bij jou dus langer dan twee maanden, en dat geeft niets.
Probeer wat meer leuke dingen te doen, spreek wat met je vriendinnen af.. even je gedachten verzetten. Sterkte!
dat zei ik toch ook niet of wel??quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:28 schreef crossover het volgende:
Kunnen gewone vrienden die rol niet voor je vervullen? Je hoeft toch niet een relatie te hebben om je niet meer alleen te voelen?
hmm, dat lijkt me niet echt handig neequote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat zei ik toch ook niet of wel??
Moet ik elke nacht iemand bij me laten slapen dat zodat ik weer begin te malen ik ze kan wakkerschudden zodat ze me gaan amuseren??
Herkenbaar....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mja 1 jaar en 9 maanden...
vanavond sta ik op de gastenlijst van Jeremy's dus ik zal me wel amuseren... maar juist de momenten dat ik alleen ben vreten zo aan me. en ik kan niet ALTIJD iemand om me heen hebben..
dus... wanneer blijf jij slapen??quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm, dat lijkt me niet echt handig nee
joah... maar wel fijn om te weten dat je niet de enige op de wereld bentquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Herkenbaar....
En aan opmerkingen zoals ..Het gaat over enz hedde himmel nix
zo las ik het welquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
joah... maar wel fijn om te weten dat je niet de enige op de wereld bent
Jullie zijn lieeeeeefffmijn virituele vriendjes en vriendinnetjes
kusjeknuf
LIEF!!!
AAIEN!!!
Klopt. Bij mij is het ook nooit goed, ik zie vaak de voordelen te veel in van het vrijgezel zijn als ik een vriendin heb en andersom.. Gelukkig is dat nu niet zo.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zo las ik het wel
Maar nee, ik hoef heus geen relatie te hebben om me niet alleen te voelen. Soms is het ook fijn om eens lekker vrijgezel te zijn. maar dan moet je er wel zelf volledig achterstaan natuurlijk.
wanneer heb je tijdquote:
slikquote:
nee, moet dat ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
slikuuhh... nou
Slaap je met een pyjama?
haal ik mn winterdekbed van bedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:13 schreef Breach het volgende:
Tis 15 graden, wat doe jij hartje zomer wel niet dan
Wasda?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:25 schreef fraubitch het volgende:
eniewaai ik ben weg naar best. gastenlijs jeremys!
doeiii
Ach jah, ieder zijn voorkeurquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:24 schreef Breach het volgende:
Als echte vent slaap je toch alleen in boxer? Of het moet heel heel heel koud zijn.
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/34384/plattegrondquote:Vondst dode vrouw Pastoriepad te Tilburg
Friday 20 June 2008 - TILBURG - De politie heeft vanmorgen in een woning aan het Pastoriepad het levenloze lichaam van een nog onbekende vrouw aangetroffen. Onderzoek wijst uit dat er waarschijnlijk sprake is van een misdrijf. In de omgeving werd een 54-jarige Tilburger aangehouden. Hij wordt verdacht van betrokkenheid. De man is op het bureau in verzekering gesteld.
Het personeel van de gemeenschappelijke meldkamer ontving vanmorgen, kort na 10.30 uur de melding van tumult in het Pastoriepad. Agenten zijn direct ter plaatse gegaan en troffen het slachtoffer aan. Een eerste onderzoek wijst uit dat de vrouw waarschijnlijk door een misdrijf om het leven is gekomen. In het Pastoriepad hebben agenten de 54-jarige Tilburger aangehouden. De man is overgebracht naar het bureau waar hij werd voorgeleid voor een hulpofficier van justitie.
De Forensische en Technische rechercheurs zijn in de woning gestart met een uitgebreid technisch sporenonderzoek. Daarnaast doen agenten navraag in de omgeving.
@CM....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/34384/plattegrond
Ze horen hier niet thuis.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef Tegan het volgende:
Als Nederland zo'n come-back had gemaakt waren we allemaal extreem veel aan het feesten. En nu? Nu loopt iedereen te schelden[ afbeelding ].
Mij hoor je niet schelden. Ik ben blij voor ze, natuurlijk gun ik het nederland meer om het EK te winnen maar als de turken het winnen even goede vrienden. Maar om in de laatste minuut van de verlingen te scoren is echt wel uniekquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef Tegan het volgende:
Als Nederland zo'n come-back had gemaakt waren we allemaal extreem veel aan het feesten. En nu? Nu loopt iedereen te schelden[ afbeelding ].
Passen ze zich een keer aan...quote:
klopt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:19 schreef Breach het volgende:
Zie je wel, die echte Tilburgers sporen niet
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 07:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb koude tenen.
t-e-n-e-n, van mij.
Hee da's toevallig...Ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2008 07:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb koude tenen.
t-e-n-e-n, van mij.
alleen al het feit dat je zosnel ontkent !!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
@CM....Daar heb ik om de hoek gewoont ( maar ik ben uiteraard wederom onschuldig)
Ik denk gewoon de cafeetjes, althans daar ben ik vanavond wel te vinden in Cafe Philip.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:06 schreef Impry het volgende:
Ik ben aan het rondkijken voor een leuke plek om vanavond voetbal te kijken met een stel vrienden. Is er in Tilburg nou één plek waar je moet zijn tijdens de wedstrijd? Is er bijv. ergens op een plein een groot scherm ofzo? Of kom je toch bij de cafeetjes terecht?
Samen lerenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:31 schreef Knekwurst het volgende:
Voor mijn studie zou het beter zijn als we eruit vliegen. Vrijdagochtend tentamen, wie verzint dat toch!
Kut statistiek!
Bij mij heet het gewoon statistiek 1. Volgend jaar krijg ik ook MTO als ik Organisatiewetenschappen ga doen.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Samen leren? Ik heb vrijdag ook statistiek, MTO-B
. Jij?
Dit was echt te pauper voor woorden. Waar was de verdediging? Waarom liep Oranje niet mee? Waarom stonden ze stil?![]()
Oooooooh nog enkele uren tot de bevalling van ons hertmisschien nog een dag max., maar ik denk / hoop vanavond
.
Ik ben niet eens meer gegaan.. Had er geen zin in!quote:Op zondag 22 juni 2008 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
was na de BBQ de stad ingegaan om nog wat te drinken.
Om 0:00 was er al de uittocht uit de stad. Was echt rustig in de stad. tot 2:00 gebleven alleen de sfeer was ver te zoeken, Niemand had echt zin.
Hier werd het donker, kwamen er 2 klappen ofzo en toen was het weer voorbij.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo dat was freaky.. het was kei mooi weer hier net, en 't begint me ineens hard te waaien, en dikke hagel. En nu is het weer rustig. Echt 5-10min. 'storm'
.
Alstu, veel plezier ermee!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:54 schreef vamperotica het volgende:
Da komt dus nu hierheen...
Mmmm dank, maar volgens mij drijft ie overquote:
Dancetourquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 17:31 schreef Messenga het volgende:
Ik heb de afgelopen jaren al genoeg poesjes gezien.
Kittensquote:Op zondag 22 juni 2008 17:29 schreef fraubitch het volgende:
gefeliciteerd zusjevan!!!
ik wil foto's zien!
Onze kat is waarschijnlijk dragend... iemand interesse in kittens toevallig?
<Insert slechte opmerking hier>quote:Op zondag 22 juni 2008 20:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb vroeger elke dag tegen 2 poezen aan moeten kijken hoor
Ik las Musequote:Op zondag 22 juni 2008 21:36 schreef existenz het volgende:
De artiesten die op de muze concerten komen ziet er ook wel ok uit..
Ja, ik ookquote:Op zondag 22 juni 2008 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik las Muse. Maar ik las verkeerd
.
* Crazy-M houdt zich wel weer inquote:
idem hierquote:
het duurt nog zeker 2 weken voordat ze geboren worden,en dan nog 10 weken bij mama.. je hebt dus 3 maandenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:45 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica negeert alle "poesjes"opmerkingen en roept....
Babypeosjes....
Maar we willen (ook
) een babyhondje, maar zijn nog wat zoekende en ze "moeten" wel saampjes groot worden
Misschien kun je er hier een paar van een goed tehuis gevenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:45 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica negeert alle "poesjes"opmerkingen en roept....
Babypeosjes....
Maar we willen (ook
) een babyhondje, maar zijn nog wat zoekende en ze "moeten" wel saampjes groot worden
quote:
MMMmmmm...quote:Op zondag 22 juni 2008 22:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het duurt nog zeker 2 weken voordat ze geboren worden,en dan nog 10 weken bij mama.. je hebt dus 3 maanden
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien kun je er hier een paar van een goed tehuis geven. Dozen met poesjes gedropt langs snelweg Den Bosch is niet zo ver weg...
OMGquote:Op zondag 22 juni 2008 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien kun je er hier een paar van een goed tehuis geven. Dozen met poesjes gedropt langs snelweg Den Bosch is niet zo ver weg...
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
hier niet echt last vanquote:Op maandag 23 juni 2008 09:24 schreef JeffreyXL het volgende:
Ik kan me ogen niet open krijgen vandaag. Blijf maar zo duff als ik weet niet wat.
ok ... succesquote:Op maandag 23 juni 2008 11:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen..
Ik hoop dat ik een drukke studiedag vandaag ga hebben. Als ik veel hier ben dan is dat mislukt. Wish me luck!
succes!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen..
Ik hoop dat ik een drukke studiedag vandaag ga hebben. Als ik veel hier ben dan is dat mislukt. Wish me luck!
Hey -SL- Imitatiequote:
-SL- post precies hetzelfde elke morgen in de goedemorgen reeks.quote:
Nee, ben vrijquote:Op maandag 23 juni 2008 11:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Moet je vandaag nog werken Messenga? Ik ben vanmiddag in de stad, dan kom ik je bespioneren.
Ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hup.... Aan de studie jij!quote:Op maandag 23 juni 2008 15:08 schreef hetzusjevan het volgende:
http://www.nicomarket.com/nl/nicosmoke.php
Dat filmpje
Edit: die hele site!!
omdat jij moet studeren !!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Deed ik!
*kick*
Wat is het rustig hier..
Ja hequote:Op maandag 23 juni 2008 21:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Deed ik!
*kick*
Wat is het rustig hier..
zeg dat danquote:Op maandag 23 juni 2008 21:58 schreef Tegan het volgende:
Ik was net op het station! Tilburg. Jammer genoeg was ik op doorreis
.
WAT geen voetbalquote:
Tour de France vind ik ook een erg mooi evenement om te kijken. Ik heb verder niets met fietsen, maar dat vind ik wel tof. Net als de Superbowl trouwensquote:Op maandag 23 juni 2008 22:32 schreef JeffreyXL het volgende:
Word nog afkicken dadelijk, maar gelukkig komt er nog genoeg sport aan. De Tour de france en de olympische spelen maken een hoop goed
Agreed, ben er ooit nog voor op gestaan om de superbowl te kijken. Jammer dat ze er zo weinig van uitzenden in Nederlandquote:Op maandag 23 juni 2008 22:35 schreef existenz het volgende:
[..]
Tour de France vind ik ook een erg mooi evenement om te kijken. Ik heb verder niets met fietsen, maar dat vind ik wel tof. Net als de Superbowl trouwens. Die kijk ik ook
.
aaah de definitie van tennisquote:Op maandag 23 juni 2008 22:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, chicks kijken met te korte rokjes.
goodluckquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:06 schreef Breach het volgende:
Wat zijn een aantal van jullie vroeg wakker zeg![]()
Vandaag om 2 uur de afstudeerpresentatie, dus alle mensen in dit topic denken tussen 2 en 3 even aan Breach he![]()
Ow en natuurlijk goedemorgen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:06 schreef Breach het volgende:
Vandaag om 2 uur de afstudeerpresentatie, dus alle mensen in dit topic denken tussen 2 en 3 even aan Breach he![]()
Goeiemergequote:
Idd zuur, vooral omdat ze totaal niet hadden nagedacht over dit 'probleem'. Je mag wel voor oktober instromen maar dat vak mag je niet meer volgen? Echt stom.. dus ik heb aan de bel getrokken, en ze gaan dat veranderen voor alle komende eerstejaars maar voor mij konden ze niks meer betekenen.quote:
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:56 schreef Messenga het volgende:
Je moet voor jezelf een keuze maken van wat je wel en niet leuk vind.
Denk denk denk...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:06 schreef Breach het volgende:
best moeilijk,quote:
Joepiekadoepiequote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:34 schreef Breach het volgende:Geslaagd
![]()
Officieël Ingenieur in de Technische Bedrijfskunde![]()
En mede door jullie morele steun he
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:34 schreef Breach het volgende:Geslaagd
![]()
YES!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:34 schreef Breach het volgende:Geslaagd
![]()
Volgens mij, boven The Gallery?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:21 schreef Breach het volgende:
Dankjewel allemaal
Ennuh, weten jullie niet een tentje in Tilburg waar je voor een redelijke prijs onbeperkt kunt buffelen? Spare-ribbs ofzo?
Kraaivenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:09 schreef vamperotica het volgende:
Of...Uhm...Hoe heet dat ook al weer....Op t industrieterein ( vossenberg... Of kraaidinges, kweettniemeer))
Je bedoelt die in country-stijl?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:09 schreef vamperotica het volgende:
Of...Uhm...Hoe heet dat ook al weer....Op t industrieterein ( vossenberg... Of kraaidinges, kweettniemeer))
zevenheuvelenweg?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:09 schreef vamperotica het volgende:
Jah denk dat ze die bedoelt.quote:
quote:Rapper Yes-R is tijdens een optreden op het Zomerfestival in Tilburg bekogeld met eieren. Dat is te zien op een filmpje dat via website YouTube is verspreid.
De 21-jarige zanger staakte na de bekogeling het optreden en riep het publiek op twee middelvingers op te steken naar de dader. "Fuck the egg", aldus Yes-R. "Als je zometeen dorst hebt plas ik in een beker en dan mag je het drinken."
Op zijn website rapt de rapper met geen woord over het incident. Zijn fans steken hem wel een hart onder de riem. "Er zijn altijd mensen die niet kunnen hebben dat je een leuke jongen bent", aldus Meltem. "Maar die komen en gaan. Jouw waarde als entertainer staat voor altijd vast."
Ghehehe...Die filmpjes bij het Verdiplein...quote:
quote:
Hahahaha, eigenlijk kan het niet natuurlijk, maar ik moet er gewoon hard om lachen."En jongens, ik vind dit onrespectloos"quote:
Hou het beeld stil of film anders niks denk ik dan.quote:
zijn van die amateur filmers op telefoontjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hou het beeld stil of film anders niks denk ik dan.
Ja dat weet ik, maar dan nog...quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn van die amateur filmers op telefoontjes
Over precies 27 uur en 45 minutenquote:
wat voor feest ???quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:01 schreef Knekwurst het volgende:
Feest in stappegoor morgenavond. Niemand bekend mee?
En dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:41 schreef Crazy-M het volgende:
ow en mensen ...
NOG 3 WEKEN EN 2 DAGEN !!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef hetzusjevan het volgende:
http://www.toetermeemetdeturken.nl/!!
zwieren, zwaaienquote:
zucht ... de gektequote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef hetzusjevan het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef hetzusjevan het volgende:
In september komt er in ons huis boven de Westermarkt een (mannen) kamer vrij. Is lekker dicht bij de Universiteit. Als je tegen die tijd dus nog niks hebt kun je altijd even bij me informeren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik krijg over twee weken te horen of ik ook in Tilburg mag gaan studeren.Heb er wel echt zin in.
Heeft iemand van jullie nog een kamer vrij of ergens een goede kamer beschikbaar?
Ik ben vandaag niet in Tilburg, maar vorige week ving ik iets op over 10 juli kijkavond. Ik ga eens even de details aan ze vragen en zal je dan wel een pm met straat, tijd, prijs ed. sturen.quote:
Ja hoi, ik zoek nog een kamer.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:14 schreef Breach het volgende:
[..]
In september komt er in ons huis boven de Westermarkt een (mannen) kamer vrij. Is lekker dicht bij de Universiteit. Als je tegen die tijd dus nog niks hebt kun je altijd even bij me informeren.
Er is op dit moment wel een vrouwenkamer beschikbaar, dus als iemand daar interesse in heeft kun je dat ook altijd laten weten.
Ik noem het mannen- en vrouwenkamer omdat ze graag de man/vrouw-verhouding gelijk houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |