Mij hoor je niet schelden. Ik ben blij voor ze, natuurlijk gun ik het nederland meer om het EK te winnen maar als de turken het winnen even goede vrienden. Maar om in de laatste minuut van de verlingen te scoren is echt wel uniekquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef Tegan het volgende:
Als Nederland zo'n come-back had gemaakt waren we allemaal extreem veel aan het feesten. En nu? Nu loopt iedereen te schelden[ afbeelding ].
Passen ze zich een keer aan...quote:
klopt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:19 schreef Breach het volgende:
Zie je wel, die echte Tilburgers sporen niet
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 07:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb koude tenen.
t-e-n-e-n, van mij.
Hee da's toevallig...Ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2008 07:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb koude tenen.
t-e-n-e-n, van mij.
alleen al het feit dat je zosnel ontkent !!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
@CM....Daar heb ik om de hoek gewoont ( maar ik ben uiteraard wederom onschuldig)
Ik denk gewoon de cafeetjes, althans daar ben ik vanavond wel te vinden in Cafe Philip.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:06 schreef Impry het volgende:
Ik ben aan het rondkijken voor een leuke plek om vanavond voetbal te kijken met een stel vrienden. Is er in Tilburg nou één plek waar je moet zijn tijdens de wedstrijd? Is er bijv. ergens op een plein een groot scherm ofzo? Of kom je toch bij de cafeetjes terecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |