slikquote:
nee, moet dat ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
slikuuhh... nou
Slaap je met een pyjama?
haal ik mn winterdekbed van bedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:13 schreef Breach het volgende:
Tis 15 graden, wat doe jij hartje zomer wel niet dan
Wasda?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:25 schreef fraubitch het volgende:
eniewaai ik ben weg naar best. gastenlijs jeremys!
doeiii
Ach jah, ieder zijn voorkeurquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:24 schreef Breach het volgende:
Als echte vent slaap je toch alleen in boxer? Of het moet heel heel heel koud zijn.
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/34384/plattegrondquote:Vondst dode vrouw Pastoriepad te Tilburg
Friday 20 June 2008 - TILBURG - De politie heeft vanmorgen in een woning aan het Pastoriepad het levenloze lichaam van een nog onbekende vrouw aangetroffen. Onderzoek wijst uit dat er waarschijnlijk sprake is van een misdrijf. In de omgeving werd een 54-jarige Tilburger aangehouden. Hij wordt verdacht van betrokkenheid. De man is op het bureau in verzekering gesteld.
Het personeel van de gemeenschappelijke meldkamer ontving vanmorgen, kort na 10.30 uur de melding van tumult in het Pastoriepad. Agenten zijn direct ter plaatse gegaan en troffen het slachtoffer aan. Een eerste onderzoek wijst uit dat de vrouw waarschijnlijk door een misdrijf om het leven is gekomen. In het Pastoriepad hebben agenten de 54-jarige Tilburger aangehouden. De man is overgebracht naar het bureau waar hij werd voorgeleid voor een hulpofficier van justitie.
De Forensische en Technische rechercheurs zijn in de woning gestart met een uitgebreid technisch sporenonderzoek. Daarnaast doen agenten navraag in de omgeving.
@CM....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/34384/plattegrond
Ze horen hier niet thuis.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef Tegan het volgende:
Als Nederland zo'n come-back had gemaakt waren we allemaal extreem veel aan het feesten. En nu? Nu loopt iedereen te schelden[ afbeelding ].
Mij hoor je niet schelden. Ik ben blij voor ze, natuurlijk gun ik het nederland meer om het EK te winnen maar als de turken het winnen even goede vrienden. Maar om in de laatste minuut van de verlingen te scoren is echt wel uniekquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef Tegan het volgende:
Als Nederland zo'n come-back had gemaakt waren we allemaal extreem veel aan het feesten. En nu? Nu loopt iedereen te schelden[ afbeelding ].
Passen ze zich een keer aan...quote:
klopt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:19 schreef Breach het volgende:
Zie je wel, die echte Tilburgers sporen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |