ehm, je was al met moeilijke dingen bezigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:30 schreef hetzusjevan het volgende:
En ik snapte maar niet waarom ik betrouwbaarheidsintervallen niet kon berekenen, want het lijkt toch zo simpel etc.. blijkt dat er een foutje in het opgavenblad stond bij de opdracht die ik telkens probeerde te berekenen. Dahh. Maar ik snap het en dat is het belangrijkste.
Kan ik eindelijk verdermet allerlei moeilijke kutdingen
.
Aaaahw, bij de ene persoon duurt het langer dan bij de ander he. Ligt eraan hoe je uit elkaar gaat. Maar komt altijd wel weer goed.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef fraubitch het volgende:
hoelang duurt het bij jullie voordat jullie van je liefdesverdriet af zijn? Die van mij houdt al fucking 2 maanden aan...word er helemaal gek van het is onderhand eens geneg geweest godverdomme =(
Door mijn stommiteiten ben ik hem ook nog eens als vriend aan het verliezen..
zucht
Twee maanden is nog niet eens zo lang he meis.. ik bedoel hoelang ben je met 'm samengeweest? Behoorlijke tijd denk ik zo? Dat zet je niet zomaar ff uit je hoofd en aan de kant.. heeft tijd nodig. En bij jou dus langer dan twee maanden, en dat geeft niets.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef fraubitch het volgende:
hoelang duurt het bij jullie voordat jullie van je liefdesverdriet af zijn? Die van mij houdt al fucking 2 maanden aan...word er helemaal gek van het is onderhand eens geneg geweest godverdomme =(
Door mijn stommiteiten ben ik hem ook nog eens als vriend aan het verliezen..
zucht
Vrijkaarten voor wat niekje?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:03 schreef Messenga het volgende:
Halloooo! Terug uit Landgraaf.
Nog steeds 4 vrijkaarten over
mja 1 jaar en 9 maanden...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Twee maanden is nog niet eens zo lang he meis.. ik bedoel hoelang ben je met 'm samengeweest? Behoorlijke tijd denk ik zo? Dat zet je niet zomaar ff uit je hoofd en aan de kant.. heeft tijd nodig. En bij jou dus langer dan twee maanden, en dat geeft niets.
Probeer wat meer leuke dingen te doen, spreek wat met je vriendinnen af.. even je gedachten verzetten. Sterkte!
dat zei ik toch ook niet of wel??quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:28 schreef crossover het volgende:
Kunnen gewone vrienden die rol niet voor je vervullen? Je hoeft toch niet een relatie te hebben om je niet meer alleen te voelen?
hmm, dat lijkt me niet echt handig neequote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat zei ik toch ook niet of wel??
Moet ik elke nacht iemand bij me laten slapen dat zodat ik weer begin te malen ik ze kan wakkerschudden zodat ze me gaan amuseren??
Herkenbaar....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mja 1 jaar en 9 maanden...
vanavond sta ik op de gastenlijst van Jeremy's dus ik zal me wel amuseren... maar juist de momenten dat ik alleen ben vreten zo aan me. en ik kan niet ALTIJD iemand om me heen hebben..
dus... wanneer blijf jij slapen??quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm, dat lijkt me niet echt handig nee
joah... maar wel fijn om te weten dat je niet de enige op de wereld bentquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Herkenbaar....
En aan opmerkingen zoals ..Het gaat over enz hedde himmel nix
zo las ik het welquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
joah... maar wel fijn om te weten dat je niet de enige op de wereld bent
Jullie zijn lieeeeeefffmijn virituele vriendjes en vriendinnetjes
kusjeknuf
LIEF!!!
AAIEN!!!
Klopt. Bij mij is het ook nooit goed, ik zie vaak de voordelen te veel in van het vrijgezel zijn als ik een vriendin heb en andersom.. Gelukkig is dat nu niet zo.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zo las ik het wel
Maar nee, ik hoef heus geen relatie te hebben om me niet alleen te voelen. Soms is het ook fijn om eens lekker vrijgezel te zijn. maar dan moet je er wel zelf volledig achterstaan natuurlijk.
wanneer heb je tijdquote:
slikquote:
nee, moet dat ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
slikuuhh... nou
Slaap je met een pyjama?
haal ik mn winterdekbed van bedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:13 schreef Breach het volgende:
Tis 15 graden, wat doe jij hartje zomer wel niet dan
Wasda?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:25 schreef fraubitch het volgende:
eniewaai ik ben weg naar best. gastenlijs jeremys!
doeiii
Ach jah, ieder zijn voorkeurquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:24 schreef Breach het volgende:
Als echte vent slaap je toch alleen in boxer? Of het moet heel heel heel koud zijn.
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/34384/plattegrondquote:Vondst dode vrouw Pastoriepad te Tilburg
Friday 20 June 2008 - TILBURG - De politie heeft vanmorgen in een woning aan het Pastoriepad het levenloze lichaam van een nog onbekende vrouw aangetroffen. Onderzoek wijst uit dat er waarschijnlijk sprake is van een misdrijf. In de omgeving werd een 54-jarige Tilburger aangehouden. Hij wordt verdacht van betrokkenheid. De man is op het bureau in verzekering gesteld.
Het personeel van de gemeenschappelijke meldkamer ontving vanmorgen, kort na 10.30 uur de melding van tumult in het Pastoriepad. Agenten zijn direct ter plaatse gegaan en troffen het slachtoffer aan. Een eerste onderzoek wijst uit dat de vrouw waarschijnlijk door een misdrijf om het leven is gekomen. In het Pastoriepad hebben agenten de 54-jarige Tilburger aangehouden. De man is overgebracht naar het bureau waar hij werd voorgeleid voor een hulpofficier van justitie.
De Forensische en Technische rechercheurs zijn in de woning gestart met een uitgebreid technisch sporenonderzoek. Daarnaast doen agenten navraag in de omgeving.
.
@CM....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/34384/plattegrond
Ze horen hier niet thuis.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef Tegan het volgende:
Als Nederland zo'n come-back had gemaakt waren we allemaal extreem veel aan het feesten. En nu? Nu loopt iedereen te schelden[ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |