Tour de France vind ik ook een erg mooi evenement om te kijken. Ik heb verder niets met fietsen, maar dat vind ik wel tof. Net als de Superbowl trouwensquote:Op maandag 23 juni 2008 22:32 schreef JeffreyXL het volgende:
Word nog afkicken dadelijk, maar gelukkig komt er nog genoeg sport aan. De Tour de france en de olympische spelen maken een hoop goed
Agreed, ben er ooit nog voor op gestaan om de superbowl te kijken. Jammer dat ze er zo weinig van uitzenden in Nederlandquote:Op maandag 23 juni 2008 22:35 schreef existenz het volgende:
[..]
Tour de France vind ik ook een erg mooi evenement om te kijken. Ik heb verder niets met fietsen, maar dat vind ik wel tof. Net als de Superbowl trouwens. Die kijk ik ook
.
aaah de definitie van tennisquote:Op maandag 23 juni 2008 22:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, chicks kijken met te korte rokjes.
goodluckquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:06 schreef Breach het volgende:
Wat zijn een aantal van jullie vroeg wakker zeg![]()
Vandaag om 2 uur de afstudeerpresentatie, dus alle mensen in dit topic denken tussen 2 en 3 even aan Breach he![]()
Ow en natuurlijk goedemorgen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:06 schreef Breach het volgende:
Wat zijn een aantal van jullie vroeg wakker zeg![]()
Vandaag om 2 uur de afstudeerpresentatie, dus alle mensen in dit topic denken tussen 2 en 3 even aan Breach he![]()
Ow en natuurlijk goedemorgen
Goeiemergequote:
Idd zuur, vooral omdat ze totaal niet hadden nagedacht over dit 'probleem'. Je mag wel voor oktober instromen maar dat vak mag je niet meer volgen? Echt stom.. dus ik heb aan de bel getrokken, en ze gaan dat veranderen voor alle komende eerstejaars maar voor mij konden ze niks meer betekenen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |