Hier werd het donker, kwamen er 2 klappen ofzo en toen was het weer voorbij.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo dat was freaky.. het was kei mooi weer hier net, en 't begint me ineens hard te waaien, en dikke hagel. En nu is het weer rustig. Echt 5-10min. 'storm'
.
Alstu, veel plezier ermee!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:54 schreef vamperotica het volgende:
Da komt dus nu hierheen...
Mmmm dank, maar volgens mij drijft ie overquote:
Dancetourquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 17:31 schreef Messenga het volgende:
Ik heb de afgelopen jaren al genoeg poesjes gezien.
Kittensquote:Op zondag 22 juni 2008 17:29 schreef fraubitch het volgende:
gefeliciteerd zusjevan!!!
ik wil foto's zien!
Onze kat is waarschijnlijk dragend... iemand interesse in kittens toevallig?
<Insert slechte opmerking hier>quote:Op zondag 22 juni 2008 20:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb vroeger elke dag tegen 2 poezen aan moeten kijken hoor
Ik las Musequote:Op zondag 22 juni 2008 21:36 schreef existenz het volgende:
De artiesten die op de muze concerten komen ziet er ook wel ok uit..
Ja, ik ookquote:Op zondag 22 juni 2008 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik las Muse. Maar ik las verkeerd
.
* Crazy-M houdt zich wel weer inquote:
idem hierquote:
het duurt nog zeker 2 weken voordat ze geboren worden,en dan nog 10 weken bij mama.. je hebt dus 3 maandenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:45 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica negeert alle "poesjes"opmerkingen en roept....
Babypeosjes....
Maar we willen (ook
) een babyhondje, maar zijn nog wat zoekende en ze "moeten" wel saampjes groot worden
Misschien kun je er hier een paar van een goed tehuis gevenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:45 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica negeert alle "poesjes"opmerkingen en roept....
Babypeosjes....
Maar we willen (ook
) een babyhondje, maar zijn nog wat zoekende en ze "moeten" wel saampjes groot worden
quote:
MMMmmmm...quote:Op zondag 22 juni 2008 22:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het duurt nog zeker 2 weken voordat ze geboren worden,en dan nog 10 weken bij mama.. je hebt dus 3 maanden
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien kun je er hier een paar van een goed tehuis geven. Dozen met poesjes gedropt langs snelweg Den Bosch is niet zo ver weg...
OMGquote:Op zondag 22 juni 2008 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien kun je er hier een paar van een goed tehuis geven. Dozen met poesjes gedropt langs snelweg Den Bosch is niet zo ver weg...
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
hier niet echt last vanquote:Op maandag 23 juni 2008 09:24 schreef JeffreyXL het volgende:
Ik kan me ogen niet open krijgen vandaag. Blijf maar zo duff als ik weet niet wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |