Kan niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kun je bestanden van je PC op de HD van de Xbox kopieren?
Je kunt alleen streamen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kun je bestanden van je PC op de HD van de Xbox kopieren?
Om online te kunnen spelen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF![]()
Waarom heb ik dan een Xbox met HD gekocht?
Dat wil ik heul nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Om online te kunnen spelen.
Om demo's te downloaden.
Voor je 2387239 savegames.
Om audio-CD's op te rippen.
Voor je Arcade games.
Enzo.
Dan stream je datquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF![]()
Waarom heb ik dan een Xbox met hardeschijf gekocht?
Ik wilde HD films kijken op dat ding.
Daarvoor heb je een HD-DVD speler nodig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat wil ik heul niet![]()
Ik wil HD films kijken.
streamen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik wil HD films kijken.
Want? Je hebt een gaar netwerk?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb mijn PC draadloos, dus dat zal niet super gaan.
Had geld teveel. Was in een gekke bui, dus heb toen zo'n elite Xbox + GTA 4 aangeschaft.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
streamen.
En je vantevoren inlezen over zulke dingen is soms erg handig.
je HD tv heeft een VGA ingang , koop gewoon een extra vga kabel en sluit je pc op je tv aan vanaf je vga poort van de videokaart als je dubbel DVI hebt op je videokaart koop je gewoon een DVI > HDMI converter plugje en een lange DVI kabel .quote:
Ja, maar dan moet ik een VGA kabel van 20 meter halen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je HD tv heeft een VGA ingang , koop gewoon een extra vga kabel en sluit je pc op je tv aan vanaf je vga poort van de videokaart als je dubbel DVI hebt op je videokaart koop je gewoon een DVI > HDMI converter plugje en een lange DVI kabel .
zit je ook niet vast aan het afspelen van alleen avi , wmv en divx . maar kan je ook gewoon MKV en H,264 en andere codecs bekijken want je kan alles wat je maar wilt verslepen naar je pc scherm .
( stel hem wel in als dual video , en niet clone of vertical/horizontal span )
Niet alleen dat. Telkens zo'n kabel door je huis leggen ziet er ook niet uit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:34 schreef Scarface2004 het volgende:
Zeiken om een VGA kabeltje terwijl je honderden euro 'bespaart' omdat je je 360 hebt omgebouwd
de 360 kan ook geen .mkv aan hoor volgens mijquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Streamen kan zeker alleen met Windows Media Player of niet? Die speelt geen .mkv bestanden af
Is dit google.fok.nl ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Streamen kan zeker alleen met Windows Media Player of niet? Die speelt geen .mkv bestanden af
ach je kan hem netjes weg werken over je plinten heen met een indruk kabelgootjequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik een VGA kabel van 20 meter halen.
Kut Xbox.
Ga voetballen dude!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik wil HD films kijken.
dat kan niet ! , fable 2 is nog niet uitquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga voetballen dude!
En jongens ik heb mijn GOTY 2008 bijna uitgespeeld denk ik
Fable wordt ook wel leuk! Maar dit spel DAMN ik had niet verwacht dat het zo goed zou zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat kan niet ! , fable 2 is nog niet uit
Wat extra eyecandy kan nooit kwaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:01 schreef jpg97 het volgende:
Ik zie al dat dat spel van de Olympische spelen érg onrealistisch is:
[ afbeelding ]
Kogelstootsters zijn altijd half man, half varken
dat je durft te zeggen dan fable ook wel leuk wordt , fable wordt de game van het jaarquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fable wordt ook wel leuk! Maar dit spel DAMN ik had niet verwacht dat het zo goed zou zijn
Ik ga proberen met allemaal lui co-op te spelen en dan kill ik snel hun vrouw en hond etc en dan weer taaienquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat je durft te zeggen dan fable ook wel leuk wordt , fable wordt de game van het jaar
dat kan niet eens vergelijken met je viking game
Heb geen idee, ik kan hem vanmiddag ophalen. Gister is het helaas niet doorgegaan omdat ik het te druk had. Een vriend van mij heeft hem wel al gespeeld en alleen nog maar kansloos verlorenquote:
Ik heb Fable 1 nog nooit gespeeldquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat je durft te zeggen dan fable ook wel leuk wordt , fable wordt de game van het jaar
dat kan niet eens vergelijken met je viking game
Fable 1 was een tof spel jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:10 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ik heb Fable 1 nog nooit gespeeld![]()
Is dit een must have? Ik ben wel helemaal gehyped voor Fable 2![]()
Ik ga hem dan misschien wel met van die punten halen.
yep, het is officieel een PAL game, maar deze doet het ook op US consoles.quote:
quote:Its in PAL cos it was made for/in PAL region, although it also supports other region. BUT not all PAL games do.
AUS and EUR titles fog eg: all games that's been made there all gets a PAL region code. Although some games like this have NTSC-USA code also, but not all PAL games will support NTSC.
If your still confused google the topic "region lock" or 360 tech threads.
Ik moet GTA IV en Bully nog uitspelenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fable 1 was een tof spel jaMaar of je hem nu nog moet halen weet ik niet
Misschien als je verder geen spellen meer hebt liggen.
En als de besturing het grootste probleem is. Ik vind Resident Evil 1 nogsteeds een van de beste spellen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:55 schreef Gamedemon het volgende:
Vanavond Alone in the Dark verder spelen, tot nu toe wel een geinige game.
GOTY fucking confirmedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:54 schreef Sackboy het volgende:
UFC 2009 Undisputed
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja kom jij nou eens met een impressie van Top Spin 3 manquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
GOTY fucking confirmed
Zelfs de scheids Herb Dean zit erin, dan is het al een briljant spel![]()
Vond je Top Spin tof ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja kom jij nou eens met een impressie van Top Spin 3 man
Het hangt van jou af of ik dat spel koop of niet
Deel 1 vond ik echt super! Ook de multiplayer online ( ranked ). Deel 2 was echt bagger ( ook omdat er geen RANKED online multiplayer mogelijk was.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vond je Top Spin tof ?
Vind je een tennispel tof?
Koop deze want deze verslaat ze allemaal die tot nu toe op de 360 zijn uitgekomen.
Mijn zeer lange impressie, moet nog aan de world tour beginnen
quote:Online mode, meanwhile, is limited to Top Spin 3's PlayStation 3 and Xbox 360 versions. The game will mark the debut of the "World Tour" mode, a series of two-week tournaments and leaderboards. Online co-op isn't available, however, due mostly to framerate and lag issues.
As for ranked games, gamers will only be able to play ranked singles matches. Probably because of the lack of online co-op, there will be no ranked doubles matches.
Nee te veel werk om dat elke keer bij te houdenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:13 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien is het een idee om wat leuke dingen toe te voegen aan de OP. Gamertags, games die komende maand uit komen die de moeite waard zijn.
Ik sta er wel voor open om iets te maken
Goed ideequote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:13 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien is het een idee om wat leuke dingen toe te voegen aan de OP. Gamertags, games die komende maand uit komen die de moeite waard zijn.
De stand is nu dus:quote:
Ik neem aan dat Edwinuss er zelf ook voorstander van isquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De stand is nu dus:
1 2 Voor
1 Tegen
Mooiquote:
Je moet gewoon duidelijk in de OP vermelden dat als je je Gamertag in de OP wil hebben vermeld even de TS een PM sturen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee te veel werk om dat elke keer bij te houden
Aquila moet even lezenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Edwinuss er zelf ook voorstander van is
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga proberen met allemaal lui co-op te spelen en dan kill ik snel hun vrouw en hond etc en dan weer taaien
Ik vind dat die eigenlijk niet mee telt omdat die met het idee kwam maargoed er komt toch nix van en anders is het maar voor 5 topics en dan doet niemand het meerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Edwinuss er zelf ook voorstander van is
UFC /= WWEquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:11 schreef Cyberia18 het volgende:
WWE
Lekker met je face bangen en iemand met een stoel voor z'n smoel slaan. Wat een paupersport zeg. Geeft ook wel aan wat voor tuig die Amerikanen zijn.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind dat die eigenlijk niet mee telt omdat die met het idee kwam maargoed er komt toch nix van en anders is het maar voor 5 topics en dan doet niemand het meer
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:11 schreef Cyberia18 het volgende:
WWE
Lekker met je face bangen en iemand met een stoel voor z'n smoel slaan. Wat een paupersport zeg. Geeft ook wel aan wat voor tuig die Amerikanen zijn.
Amerikanen zijn geen tuigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:11 schreef Cyberia18 het volgende:
WWE
Jij fapt op twee mannen die elkaar beroeren tot in het onderste gedeelte?quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij fapt op twee mannen die elkaar beroeren tot in het onderste gedeelte?
Het wordt met de dag triester met de FOK crew![]()
* Cyberia stuurt maar eens een mail naar Morthill om aan het hoofd van FOK Games komen te staan en te laten zien hoe het wél moet
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het is me eindelijk gelukt, je gaat crew worden!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh je hoort het Spank, Edwin stelt zich bij deze beschikbaar. Probleem opgelost.
quote:De demo van Tales of Vesperia staat inmiddels op de Japanse Marketplace. De demo is Engelstalig, maar een Gold account is uiteraard wel vereist. Heb je dat niet, dan is het een weekje wachten.
thanks , ff dlenquote:
Net of iemand die lap tekst van je gaat lezenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:20 schreef DJ_ het volgende:
tales of vesperia is wel lache .
alleen is het de combat echt even wennen ( heb nooit een tales game gespeeld )
het is in iedergeval real time , je ziet de beesten lopen en dan wordt je naar een arena getransport om te vechten zoals in eternal sonata .
hier heb je echter geen beurten en kan je onafgebroken door vechten , het nadeel is echter dat je geen controle hebt over je team mates wat dus erg doet denken aan kingdom hearts .
met de B knop voer je normale aanvallen uit die je per aanvaal 1 TP punt geeft die je kan gebruiken voor
"ARTE" aanvallen met de A knop en een combinatie van je analoge stick
je kan 4 verschillende "ARTE" aanvallen equipen
1boven
2onder
3rechts-links
4 geen richting
met de X knop kan je vijandelijke aanvallen blokken de timing hiervan moet je echter even doorkrijgen en in het begin is het dus beter je gewoon verot te laten slaan en aanvallen .
bij een bossbattle komt deze strategie je echter duur te staan en wordt je al gouw K.O geslagen .
je kunt dan echter nog wel gerevived worden door je party members maar dan moeten ze daar wel
de kans voor krijgen . ( ik weet niet of dit meerdere keren per battle kan gebeuren )
de characters bestaan uit de typische groep
sterke stoic held
de altijd blije en medelevende heldin
het gemene/hyper actieve meisje
en de kleine kut koter die alleen maar kan huilen en altijd wordt gepest door het hyper meisje.
de voice acting in engels valt mee de held klinkt echter nogal levenloos en dood
de andere party members komen wel redelijk overeen met hun persoonlijkheid .
japanse stemmen zijn helaas niet te selecteren in de demo
veder zijn de graphics wel redelijk het is mooi afgewerkt maar het bevat niet bijzonder veel detail zoals
eternal sonata .
al met al is het een redelijke game die vast veel meer te bieden heeft dan de demo
waar je halverwege het verhaal wordt ingegooid zonder uitleg over hoe alles werkt.
dit zou voor veel mensen de definitive mening over het spel geven .
ik zeg echter dat je je niet moet laten misleiden door een 10 minuten stukje gameplay
zonder enig verhaal in het midden van een spel .
en dat je het spel gewoon vanaf het begin af aan zou moeten spelen om het te waarderen.
de demo geeft je alleen een impressie van de combat en hoe alles een beetje werkt .
ik zal hem zelf wel kopen , al wacht ik nog wel een review af om te bepalen hoesnel in de game koop
hij komt er echter zeker
ja echt welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Net of iemand die lap tekst van je gaat lezen
Alsof mensen klaarkomen als ze SpankmasterC in het blauw zien staan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Edwin is niet half zo hot als jij bent...
We hebben tijden een lange grote OP gehad en dat was drie keer niks.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:13 schreef Edwinuss het volgende:
we kunnen ernatuurlijk wel gewoon een paar simpele linkjes er in zetten:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We hebben tijden een lange grote OP gehad en dat was drie keer niks.
Gamertag-topic hebben we al. En voor games die uit komen hebben we tothegame.com.
Pricewatch topic | Import topic | Verkoop/ruil topicquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:06 schreef kepler het volgende:
[..]
we kunnen ernatuurlijk wel gewoon een paar simpele linkjes er in zetten:
Aankomende releases | Vergelijking verschillende paketten | Xbox 360 Specs | Gamertags van FOK!users
ijsmeis heeft gelijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We hebben tijden een lange grote OP gehad en dat was drie keer niks.
Gamertag-topic hebben we al. En voor games die uit komen hebben we tothegame.com.
Even quoten.quote:
Crash Time.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
Maarre, wat is nu een leuk spel wat ik móet spelen?
Want ik ben even een tijdje 'weg' van de xbox geweest.
Flinke lap tekst maar heb nu even geen trek om te lezen. Trouwens ooit gehoord van hoofdletters toevallig?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:20 schreef DJ_ het volgende:
tales of vesperia is wel lache .
alleen is het de combat echt even wennen ( heb nooit een tales game gespeeld )
het is in iedergeval real time , je ziet de beesten lopen en dan wordt je naar een arena getransport om te vechten zoals in eternal sonata .
hier heb je echter geen beurten en kan je onafgebroken door vechten , het nadeel is echter dat je geen controle hebt over je team mates wat dus erg doet denken aan kingdom hearts .
met de B knop voer je normale aanvallen uit die je per aanvaal 1 TP punt geeft die je kan gebruiken voor
"ARTE" aanvallen met de A knop en een combinatie van je analoge stick
je kan 4 verschillende "ARTE" aanvallen equipen
1boven
2onder
3rechts-links
4 geen richting
met de X knop kan je vijandelijke aanvallen blokken de timing hiervan moet je echter even doorkrijgen en in het begin is het dus beter je gewoon verot te laten slaan en aanvallen .
bij een bossbattle komt deze strategie je echter duur te staan en wordt je al gouw K.O geslagen .
je kunt dan echter nog wel gerevived worden door je party members maar dan moeten ze daar wel
de kans voor krijgen . ( ik weet niet of dit meerdere keren per battle kan gebeuren )
de characters bestaan uit de typische groep
sterke stoic held
de altijd blije en medelevende heldin
het gemene/hyper actieve meisje
en de kleine kut koter die alleen maar kan huilen en altijd wordt gepest door het hyper meisje.
de voice acting in engels valt mee de held klinkt echter nogal levenloos en dood
de andere party members komen wel redelijk overeen met hun persoonlijkheid .
japanse stemmen zijn helaas niet te selecteren in de demo
veder zijn de graphics wel redelijk het is mooi afgewerkt maar het bevat niet bijzonder veel detail zoals
eternal sonata .
al met al is het een redelijke game die vast veel meer te bieden heeft dan de demo
waar je halverwege het verhaal wordt ingegooid zonder uitleg over hoe alles werkt.
dit zou voor veel mensen de definitive mening over het spel geven .
ik zeg echter dat je je niet moet laten misleiden door een 10 minuten stukje gameplay
zonder enig verhaal in het midden van een spel .
en dat je het spel gewoon vanaf het begin af aan zou moeten spelen om het te waarderen.
de demo geeft je alleen een impressie van de combat en hoe alles een beetje werkt .
ik zal hem zelf wel kopen , al wacht ik nog wel een review af om te bepalen hoesnel in de game koop
hij komt er echter zeker
Als je niks boeiends te melden hebt....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Flinke lap tekst maar heb nu even geen trek om te lezen. Trouwens ooit gehoord van hoofdletters toevallig?
Dat heb ik zeker Wes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je niks boeiends te melden hebt....
Vikings: Battle For Asgard!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Even quoten.
Maarre, wat is nu een leuk spel wat ik móet spelen?
Want ik ben even een tijdje 'weg' van de xbox geweest.
En bekijk daarna nog eens zijn sig en alles komt goed.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vikings: Battle For Asgard!!!
Die bruutheid![]()
Die bikkelharde gevechten![]()
Die massale belegeringen![]()
Die LoTR x 100 sfeer![]()
Hoofden armen en benen er af hakken![]()
Die aanvallen van die draken![]()
De zenuwslopende sneak missies![]()
Die vijanden![]()
ja maar zonder typen gaat snellerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Flinke lap tekst maar heb nu even geen trek om te lezen. Trouwens ooit gehoord van hoofdletters toevallig?
eh? Hij herkent mijn standaard USB-schijf zonder problemenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:35 schreef SuperKnurft het volgende:
Je KAN hd-dvd's kijken via je eigen externe hdd, je moet hem als een mac schijf formatteren, dan word hij door je xbox herkend.
I'D hit itquote:
Legens is idd zoals Cyb al zegt een tof spelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
I'D hit it![]()
heb eigenlijk nog nooit een next gen tombraider gespeeld
zijn ze aan te raden ? ik heb als enige TBR game deel 2 gespeeld op de psx
maar was er snel op uit gekeken.
tmbr legend demo was wel leuk , maar ik haat games die teveel op het shooter element leunen .
zijn er tmbr games die in mijn smaak zullen vallen ?
ik zoek dus games die niet zoveel shooter elementen hebben en meer platform/action/adventure
De conclusie lijkt wel heel erg op die van Eurogamer..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Alone in the Dark Review:
http://www.gamer.nl/doc.php/46318/Alone-in-the-Dark-X360/2
Ik bedoel nieuwe spellenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vikings: Battle For Asgard!!!
Die bruutheid![]()
Die bikkelharde gevechten![]()
Die massale belegeringen![]()
Die LoTR x 100 sfeer![]()
Hoofden armen en benen er af hakken![]()
Die aanvallen van die draken![]()
De zenuwslopende sneak missies![]()
Die vijanden![]()
Nou, Vikings is best tof.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En bekijk daarna nog eens zijn sig en alles komt goed.
Top Spin 3 en Race Driver: GRID.quote:
toch maar een keer aanschaffen dan tussen alle games door die ik nu nog heb liggen en die nog uit moeten komen zal vast wel een keer een gat zitten van een paar wekenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Legends is een toffe allleen die game was veeeeeeeeeeeeeeeeeels te makkelijk. Als je Tomb Raider op zijn best wil ervaren moet je deel 1 en 2 spelen. Die staken zo goed in elkaar met name doordat ze een goed balans hadden tussen actie en puzzels. Vrij pittige ook moet ik zeggen. Als ik aan deze delen denk krijg ik spontaan flashbacks naar de theme uit de main menu
Omdat een xbox alleen een FAT32 schrijf herkend, en een FAT32 schijf heeft een maximale bestands grootte van 4GB. En een HD dvd is groter als 4 GB.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:14 schreef kepler het volgende:
[..]
eh? Hij herkent mijn standaard USB-schijf zonder problemenWaarom zou je hem als mac-schijf formatteren?
Hoe moet dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:00 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Omdat een xbox alleen een FAT32 schrijf herkend, en een FAT32 schijf heeft een maximale bestands grootte van 4GB. En een HD dvd is groter als 4 GB.
Als je hem als een mac schijf formatteert word hij ook nog herkend en kande xbox dus wel bestanden groter dan 4GB lezen.
ga doodquote:
Je moet op je tv even op 4:3 klikken (op de afstandsbediening dus) en dan werkt het.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:12 schreef DJ_ het volgende:
dit is gay , fable ondersteund geen 16:9 beeld
dus je moet spelen met grote zwarte balken aan de zijkant van je scherm
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:04 schreef Rossdale het volgende:AQuila het duitse opstokertje
Niet anders van je verwacht
Goh, da's niet duur.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:38 schreef Sackboy het volgende:
Bij Mediamarkt Alphen a/d Rijn:
[ afbeelding ]
aha ok, dat is logischquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:00 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Omdat een xbox alleen een FAT32 schrijf herkend, en een FAT32 schijf heeft een maximale bestands grootte van 4GB. En een HD dvd is groter als 4 GB.
Als je hem als een mac schijf formatteert word hij ook nog herkend en kande xbox dus wel bestanden groter dan 4GB lezen.
Kut spelquote:Op zondag 22 juni 2008 19:03 schreef Leonos het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik Top Spin zou kopen
De warez-versie ja, de originele uit de winkel is tof.quote:
Gewoon op de demo wachten.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:03 schreef Leonos het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik Top Spin zou kopen
quote:Vandaag bracht uitgever Eidos Interactive nieuwe informatie en een release datum van hun nieuwste Tomb Raider game: Tomb Raider: Underworld. Op 28 november kun je aan de slag met dit nieuwste avontuur van Lara Croft.
Komt die binnenkort? Zou wel tof zijn, evenals een demo van Alone in the Dark.quote:
Daar mag je wel vanuit gaan ja. Die van deel 2 kwam ook zo'n twee weken na de release.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Komt die binnenkort? Zou wel tof zijn, evenals een demo van Alone in the Dark.
MS bellenquote:Op zondag 22 juni 2008 20:45 schreef D.zire het volgende:
Ik wil mijn xbox360 verkopen. Maar ik wil eerst mijn live gold abbo opzeggen en mijn creditcardgegevens wissen. Weet iemand hoe dat moet? Want het lukte mij niet.
Abonnement opzeggen kan alleen via Xbox Support.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:45 schreef D.zire het volgende:
Ik wil mijn xbox360 verkopen. Maar ik wil eerst mijn live gold abbo opzeggen en mijn creditcardgegevens wissen. Weet iemand hoe dat moet? Want het lukte mij niet.
Ja, geen stukje maar mijlen grote stukken.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:49 schreef Yankee_One het volgende:
ik vond de demo van Ninja Gaiden II erg tof, maar wel redelijk simpel.
Ik neem aan dat de volledige versie een stukje moeilijker is?
jep voral als je path of the warrior neemtquote:Op zondag 22 juni 2008 20:49 schreef Yankee_One het volgende:
ik vond de demo van Ninja Gaiden II erg tof, maar wel redelijk simpel.
Ik neem aan dat de volledige versie een stukje moeilijker is?
die gozer met die nun-chucks of die mafketel op dat paard ? ( eerste is niet echt een eindbaas )quote:Op zondag 22 juni 2008 22:12 schreef koen_pijl het volgende:
KWam bij Ninja Gaiden 1 al niet voor bij de eerste eindbaas
In ieder geval niet iemand met een paard. Was in een kamer.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die gozer met die nun-chucks of die mafketel op dat paard ? ( eerste is niet echt een eindbaas )
en NG1 was een stuk makkelijker dan NG2 ondanks het regen systeem
ja das die ouwe kerel met die nun-chucks . dat is echt de makkelijkste uit het spelquote:Op maandag 23 juni 2008 00:20 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
In ieder geval niet iemand met een paard. Was in een kamer.
Nou als die al niet lukt bij mijquote:Op maandag 23 juni 2008 00:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja das die ouwe kerel met die nun-chucks . dat is echt de makkelijkste uit het spel
Hoelang geld die actie?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:38 schreef Sackboy het volgende:
Bij Mediamarkt Alphen a/d Rijn:
[ afbeelding ]
23 t/m 29 juni.quote:
Aankondiging op E3 dusquote:'Ondersteunende studio bevestigt ontwikkeling Forza 3'
De opvolger van racegame Forza Motorsport 2 wordt binnenkort onthuld. Een medewerker van die Indiase ontwikkelstudio Dhruva Interactive zou hebben bevestigd dat de ontwikkeling van Forza Motorsport 3 al in volle gang is.
Volgens de de anonieme bron van de Engelstalige blog The Angry Pixel zijn geruchten dat het spel op meerdere dvd's staat niet juist. De bron vertelde The Angry Pixel dat het spel in principe op één dvd verschijnt, maar onduidelijk bleef of er op andere manieren, bijvoorbeeld via downloads, extra content op te halen is voor het spel. Forza 3 zou volgens Dhruva binnen afzienbare tijd officieel aangekondigd worden. The Angry Pixel schrijft deze informatie toe aan een niet bij naam genoemde 'inside man' die toegang zou hebben tot de Indiase ontwikkelstudio, dan wel zelf een medewerker van de studio is. Microsoft reageerde, zoals gebruikelijk, niet op de geruchten.
Ligt niet aan jou. Het loopt qua graphics nog steeds mijlenver achter op Fifa.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:21 schreef Digixz het volgende:
Ziet dat er nou nog steeds niet uit of ligt dat aan mij?
Same old story....quote:Op maandag 23 juni 2008 12:05 schreef Sackboy het volgende:
Pro Evolution Soccer 2009
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vind het er praat uit zien, maar ben ook maar een leekquote:Op maandag 23 juni 2008 12:21 schreef Digixz het volgende:
Ziet dat er nou nog steeds niet uit of ligt dat aan mij?
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:05 schreef Sackboy het volgende:
als je 2006 had gezegt dan had ik je ook geloofd , het is gewoon precies het zelfde spel wat ze elk jaar uitbrengen op wat speler veranderingen na . waarom kopen mensen die meuk nou steedsquote:Op maandag 23 juni 2008 12:05 schreef Sackboy het volgende:
Ik hoop dat Konami er precies 0 verkoopt dit jaar, dat verdienen ze met hun matige updates.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:26 schreef EvertonPride het volgende:
Iedere jaar is er toch duidelijk een gameplay verbetering terwijl je vantevoren denkt dat men niet de gameplay op sommige fronten kan verbeteren. Meeste mensen vinden FIFA er werelds uit zien t.o.v. PES maar daar ben ik het niet mee eens. Ik vind FIFA mooier eruit zien als een cartoonachtige omgeving, maar PES scoort toch meer met realistische graphics. Maargoed wil geen discussie starten want iedereen heeft zijn eigen smaak.
Op deze link staan meer screenshots en zie je toch dat de screens er goed uitzien, de screens die hier zijn gepost.. zijn wat waziger.
http://www.insidegamer.nl(...)ie-van-PES-2009.html
Omdat ze de 2008 editie al in 2007 hadden uitgebrachtquote:Op maandag 23 juni 2008 16:36 schreef Sala-adin het volgende:
Wat ik niet snap is dus waarom ze een 2009 editie uitbrengen in 2008
Inderdaad. Was tot PES 2008 echt een fan van de serie maar dat is na het debacle dat PES 2008 heet echt over. Fix eerst die MP mode voordat je met een nieuwe versie begint.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Konami er precies 0 verkoopt dit jaar, dat verdienen ze met hun matige updates.
Ik was tot PES 5 fan van de serie. Beide next-gen delen (PES 6 en PES 2008) waren bagger imho.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:49 schreef Un4 het volgende:
[..]
Inderdaad. Was tot PES 2008 echt een fan van de serie maar dat is na het debacle dat PES 2008 heet echt over. Fix eerst die MP mode voordat je met een nieuwe versie begint.
Gaat voor mij hoogswaarschijnlijk gewoon Fifa 09 worden eind dit jaar. Euro 2008 is in ieder geval al erg goed.
PS2 enginequote:Op maandag 23 juni 2008 12:05 schreef Sackboy het volgende:
Met PES 6 heb ik nog wel plezier gehad online. Met PES 2008 was dit onmogelijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik was tot PES 5 fan van de serie. Beide next-gen delen (PES 6 en PES 2008) waren bagger imho.
Gelukkig komt Fifa 09 op 3 oktober
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:46 schreef Sackboy het volgende:
Anywayz, boxart van Banjo:
[ afbeelding ]
Die neus
Precies hetzelfde voor mij, wat was 2008 slecht zegquote:Op maandag 23 juni 2008 18:49 schreef Un4 het volgende:
[..]
Inderdaad. Was tot PES 2008 echt een fan van de serie maar dat is na het debacle dat PES 2008 heet echt over. Fix eerst die MP mode voordat je met een nieuwe versie begint.
Gaat voor mij hoogswaarschijnlijk gewoon Fifa 09 worden eind dit jaar. Euro 2008 is in ieder geval al erg goed.
Welke vehicles?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:33 schreef Un4 het volgende:
Toch ook maar Top Spin 3 besteld. Ben nog aan het twijfelen of ik Bad Company oppik want heb dan met Frontlines en BC twee vrijwel identieke shooters. En bij Frontlines is de DLC gratis; vandaag weer nieuwe maps inclusief nieuwe wapens en vehicles uitgekomen.
A10 airplane, jeep met raketwerpers erop en een helicopter geloof ik.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:49 schreef Un4 het volgende:
[..]
A10 airplane, jeep met raketwerpers erop en een helicopter geloof ik.
* DJ_ plaatst pre-orderquote:Op maandag 23 juni 2008 18:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Anywayz, boxart van Banjo:
[ afbeelding ]
Die neus
Told ya. Bad Company is niets meer dan een theebiscuit.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:33 schreef Un4 het volgende:
Net Battlefield demo maar een geprobeerd. Niet echt onder de indruk helaas. Blijf wel bij Frontlines die ook Clan support en Conquest mode krijgt, voor niks.
Waarom heb je een demo nodig dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:02 schreef Game_Error het volgende:
Krijgen we nog een keer een demo van guitar hero Aerosmith? of moet ik het spel maar op goed geluk kopen? want deeltje 3 vond ik belachelijk geniaal.
Laat maar komen, ik laat me graag overhalen.quote:
Ik ben hem aan het reviewen, best leuke gamequote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laat maar komen, ik laat me graag overhalen.
Red Factionquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:54 schreef Sackboy het volgende:
Gameplayfootage van UFC 2009 Undisputed deel 1 en deel 2
Gameplayfootage van Red Faction: Guerrilla
Ziet er beide wel goed uit
Doe dan gewoon COD 4?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:34 schreef Edwinuss het volgende:
Is het de moeite waard om COD 2 of 3 in huis te halen voor de multiplayer?
COD 4 heb ik en speel ik. ! En daarom ben ik een beetje opzoek naar iets nieuws. Halo is helaas niks voor mij.quote:
Ik vind al dat aliengedoe enzo ook niks, maar de multiplayer van halo is gewoon geniaal, ondanks die gare beesten en wapens enzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
COD 4 heb ik en speel ik. ! En daarom ben ik een beetje opzoek naar iets nieuws. Halo is helaas niks voor mij.
Als je 5 min moet wachten tot ie m read dan wil ik hem eerder gaar dan onverwoestbaar noemenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:47 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb een onverwoestbare X360 volgens mijHet is er eentje van de eerste generatie, als je een spel d'rin propt (niet dat ik veel van spel wissel, COD4 zit erin vastgeroest) moet je 5 minuten wachten tot ie 'm read (open, dicht, open, dicht etc.), als je 'm plat legt maakt ie 'n heel eng geluid en hij is al minstens 500 keer van de tafel geflikkerd onder het spelen. Ook valt hier nog wel eens de stroom uit en daarna doet ie 't gewoon weer.
Onverwoestbaar dat ding.
Het feit dat ie het ondanks dit manco nog steeds doet noem ik onverwoestbaarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je 5 min moet wachten tot ie m read dan wil ik hem eerder gaar dan onverwoestbaar noemen
quote:Demo: Don King Presents Prizefighter
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions except Austria, Canada, Ireland, Mexico, Switzerland
Dash Text: [ESRB: RP (Rating Pending)] Download the demo and jump right into the ring. One or two players can battle it out in a three round bout held in Madison Square Garden between Joe Calzaghe and Luis Collazo. Download the demo.
De multiplayer is tofquote:
kon meteen joinenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De multiplayer is tof![]()
Weet alleen niet of het nog veel gespeeld wordt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De multiplayer is tofAbsoluut, helemaal grijs gespeeld
Weet alleen niet of het nog veel gespeeld wordt.Jammergenoeg niet
Verrader!quote:
goed ! Tof !quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Edwinuss, wanneer ik mijn CoD3 terug heb die bij een vriend ligt wil ik wel een keer met je multiplayen. Echt veeeeel te lang geleden alweer.
En dat merk ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Verrader!COD4 zul je spelen, veel te lang geleden dat we nog 's geknald hebben.
Eij..psst:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eij..psst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga COD 3 maar terug brengen![]()
quote:Xbox 360 Ultimate eind 2008
Microsoft heeft ondertussen al verschillende soorten Xbox'en uitgebracht. Na de Core, Premium en Elite kunnen we eind dit jaar weer een nieuwe verwachten, namelijk de Xbox Ultimate.
Eind dit jaar zouden we zogezegd de nieuwe Xbox 360 kunnen verwelkomen. Maar wat is er nu juist vernieuwend aan deze versie?
De Xbox Ultimate console gaat een 1080p HDMI input brengen, ingebouwde Wi-Fi, High Definition Output, 65nm architectuur en een praktisch geluidloze koeler.
Dit is nog niet alles, deze nieuweling zal ook een 320GB harde schijf bevatten waarmee je Tv-shows zal kunnen opnemen. Daarnaast zal er in de console ook een HD-DVD drive zitten.
Microsoft zelf moet wel nog bevestigen of dit wel degelijk 100% waar is, maar we kunnen er wel van uitgaan dat dit gerucht zal kloppen.
Ik geloof er anders geen reet van dat ze nu standaard een HD-DVD-drive erbij gaan leveren. Die dingen worden gewoon niet meer gesupport straks (althans de HD-DVD techniek), dus dat is gewoon een risico als je in je apparaten legacy drives mee gaat leveren. Klinkt niet geloofwaardig.quote:
Ingebouwde HD-DVD drive?quote:
quote:i lived in the united states for a few years because i went to school there .
during my stay i bought an xbox360 console
and quite a few games over the time .
however i moved back to my own country in europe about half a year ago and i brought my
xbox 360 with me .
however today when i wanted to play a game it suddenly forze and on the next bootup it gave me a RRod and countless of others after repeadiatly trying to boot up .
now this is where the problem starts , seeing is microsoft in the netherlands can't ( wich quite frankly is a lie ) or rather isn't allowed to repair my xbox due to unknown reasons for me .
i'm stuck with a 400 dollar machine that broke within 1 and a half year and is now rejected by the very company that build it / publishes it to for repair .
on top of that i paid the 80 euro's import tax on the console when shipping it to the netherlands and i am in possesion of the original receipt from wall-mart where i bought the console .
so my question is : is there a way for the american apartment of microsoft xbox devision
to give clearance for my xbox to be fixed in europe even against a price .
but seeing as the RRod lies within the hardware's failure to cool properly wich causes the rrod .
i see no reason why it can't be fixed here as the cpu and gpu chips are all universal parts and have absolutly no boundry of region to them so a european gpu or cpu can fit and work in this xbox 360 motherboard .
now that probably isn't even necesairy seeing as most xbox'es just get a new heatsink for better cooling of the old chips and they work again .
i thanks you for your time and consideration of this problem
and i hope to get a possitive answer back from you
Als je nou nog leestekens, hoofdletters en goede spelling had gebruikt hadden ze misschien nog geloofd dat je ooit in de US naar school bent geweestquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:59 schreef DJ_ het volgende:
zo nu microsoft NL mij weigert te helpen en ik die doos aan de lijn het niet aan haar verstand kan brengen dat de cpu en gpu gewoon het zelfde zijn van een amerikaanse en europese 360
( waarschijnlijk mogen ze me gewoon niet helpen van MS zelf )
heb ik deze mail maar gestuurd naar MS amerika
dear sir/madam .
[..]
Is 't wat met die bagger savefunctie?quote:
daar heb ik allemaal geen tijd voor om op te lettenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je nou nog leestekens, hoofdletters en goede spelling had gebruikt hadden ze misschien nog geloofd dat je ooit in de US naar school bent geweest(of sowieso naar school
)
Ik heb:quote:
Oh, kreeg het van iemand op msn. Ik dacht dat het nieuws was.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat een enorm verouderd gerucht, vol met fouten. HD-DVD drive? Nee. HDMI input? Nee. TV-shows opnemen zonder antenne-ingang? Nee.
Eerderquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
daar heb ik allemaal geen tijd voor om op te letten
en ik heb er toch weinig hoop op . ben al aan het kijken of het goedkoper is om een nieuwe te importeren ( 240 euro uit canada )
of een nieuwe hier in de winkel te kopen 199 euro .
er zijn 2 spellen die ik heb die niet regio vrij zijn en die zijn samen 50 euro
alleen kan ik dan niet meer amerikaanse spellen importeren die eerder uit zijn in amerika
Het is geen onzin want er is wel een Xbox Ultimate!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oh, kreeg het van iemand op msn. Ik dacht dat het nieuws was.
Niet dus
als ik niet zeker weet of die regiovrij is ja ,quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Eerder![]()
Volgens mij heb ik je al een aantal keren weken zien wachten op een spel en waren ze hier al lang uit
[..]
Het is geen onzin want er is wel een Xbox Ultimate!
die eerste twee ok, maar TV-shows opnemen kan prima zonder antenne-ingang:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat een enorm verouderd gerucht, vol met fouten. HD-DVD drive? Nee. HDMI input? Nee. TV-shows opnemen zonder antenne-ingang? Nee.
Dus die is AQuila approved?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:26 schreef Sackboy het volgende:
Die Prizefighter demo kan me echt niet bekoren.
Het kan in geen enkel opzicht tippen aan Fight Night Round 3. En het lijkt wel of ze alles van dat spel hebben geprobeerd te kopiëren. Zelfs het menu lijkt er erg op.
Die gasten sporen niet. Ik vind de game echt vet. En om nou vanwege de camerastand en gameplay zo'n kutcijfer te geven.. Het is niet alsof de game er compleet onspeelbaar door wordt ofzo. Maar ja, my 2 centsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Alone in the Dark Review:
http://www.gamer.nl/doc.php/46318/Alone-in-the-Dark-X360/2
Die game is NIETquote:
Hey dit ziet er wel leuk zo met z'n vieren zombies knallenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Left 4 Dead Teaser
SD: http://www.gametrailers.com/player/35383.html
HD: http://www.gametrailers.com/player/35384.html
Street Survival Gameplay
SD: http://www.gametrailers.com/player/35423.html
HD: http://www.gametrailers.com/player/35424.html
Tongue Torture Gameplay
SD: http://www.gametrailers.com/player/35425.html
HD: http://www.gametrailers.com/player/35426.html
Subway Salvation Gameplay
SD: http://www.gametrailers.com/player/35427.html
HD: http://www.gametrailers.com/player/35428.html
Scale and Survive Gameplay
SD: http://www.gametrailers.com/player/35429.html
HD: http://www.gametrailers.com/player/35430.html
Painkillers Gameplay
SD: http://www.gametrailers.com/player/35431.html
HD: http://www.gametrailers.com/player/35432.html
Interview w/ Mike Booth (Project Lead of Left 4 Dead)
SD: http://www.gametrailers.com/player/35433.html
HD: http://www.gametrailers.com/player/35434.html
Release: 4-11-2008
Een verschil als dag en nacht idd maar toch vind ik die nieuwe trailer ook nog steeds gaafquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Herinneren we ons nog die geweldige E3 trailer van Huxley?
Nieuwe trailer nu:
http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=11556
Is dat de Wii-versie?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer nu:
Waarom hebben die soldaten zwembandjes om de nek?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer nu:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Gamedemon het volgende:
Hoe halen ze het in godsnaam in hun hoofd om de 2 meest kuttige ¨dingen uit ninja gaiden 1 , in 1 level te stoppen + een eindbaas erbij?!?!In dat Rome/Venetië level achtig? Was niet zo lastig vond ik zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Gamedemon het volgende:
Hoe halen ze het in godsnaam in hun hoofd om de 2 meest kuttige ¨dingen uit ninja gaiden 1 , in 1 level te stoppen + een eindbaas erbij?!?!ergelijk he , maar die eindbaas valt opzich nog wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Er is niks mis met spidermanquote:
de spiderman films zijn geweldig ( op 3 na fuck sandman ik wil meer venomquote:
Ja ok, maar kom op... Het is ook gamer.nl....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die gasten sporen niet. Ik vind de game echt vet. En om nou vanwege de camerastand en gameplay zo'n kutcijfer te geven.. Het is niet alsof de game er compleet onspeelbaar door wordt ofzo. Maar ja, my 2 cents
FAIL!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:09 schreef Edwinuss het volgende:
Heb het eigenlijk een beetje gehad met die Tomb Raider, ik kan me deel 3 nog heel goed herinneren en daar hadden ze moeten stoppen.
na, vond het niet super tof.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
FAIL!
Want Legends was weer heel erg goed en heeft de serie weer in ere hersteld en deze gaat op die zelfde toer door
had ik ook vorige weekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:29 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ], echt kansloos . nooit geeft het ding problemen en zo in eens loopt die vast en boem kapot
Legends was een tof spel edje heb je hem uberhaupt wel gespeeld?quote:
JIj ookquote:
Ik vond Legens echt tof maar Anniversary heb ik niet gespeeld is die te vergelijken met legends of meer met die eerste 3 TR's ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Tomb Raider: Legend en Anniversary waren anders behoorlijk goed. En met Uncharted is de lat weer iets hoger gelegd. Ik ben dus wel benieuwd naar Underworld.
Nope...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:40 schreef AQuila360 het volgende:JIj ook![]()
fftjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Legends was een tof spel edje heb je hem uberhaupt wel gespeeld?
Wat gaan we kopen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
fftjes![]()
Ga vanmiddag ook ff spellen kopen
GRAW 2 ??quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
fftjes![]()
Ga vanmiddag ook ff spellen kopen
Ik heb het toch ook gekochtquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:08 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Er is niks mis met spiderman(ik heb het puur over de films, niet over de spellen
)
Wel met mensen die die dingen voor zulke bedragen proberen te verkopen...
quote:Fable 2 lijkt in oktober te komen
De verwachtingen voor het najaar zijn hooggespannen, één van de titels waar deze spanning voor op gaat is Fable 2.
Mogelijkerwijs is nu de datum bekend gemaakt waarin de titel verschijnt, zo is op GameSpot te lezen. Het is deze maand die naar voren komt in een nieuwe Fable 2 video, toch wil Molyneux dit nog niet bevestigen, hij verteld het volgende over de releasedatum:
"When the evenings draw in, and it gets a little chilly, but not very chilly at night."
De maand lijkt niet onlogisch gekozen, Too Human staat gepland voor augustus, Viva Pinata: Trouble in Paradise voor september en Gears of War 2 en Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts worden verwacht in november, hiermee zou Fable 2 het gat in oktober goed opvullen.
duitsland wil de mijne niet hebben omdat die amerikaans isquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:31 schreef taart het volgende:
[..]
had ik ook vorige week![]()
Gelukkig is hij nu alweer onderweg terug vanuit Duitsland.
van mij mag het.quote:
Morphiequote:Op woensdag 25 juni 2008 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hallo
Is Top Spin 3 het aanschaffen waard?
Cybje!quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Morphie![]()
![]()
Wacht gewoon lekker op de demo en oordeel dan. Dat doe ik ook namelijk
Laat me maar even weten wanneer jullie weer gaan CoD4'enquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Cybje!
Ja ik wacht daar denk ik wel ff opEcht erg, m'n Xbox 360 is sinds begin mei niet meer aangeweest
Ben met GTA IV ook nog maar op 30%
Binnenkort moeten we maar weer eens GTA IV / CoD4 online gamen
Ik game er de laatste tijd ook maar barweinig opquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Cybje!
Ja ik wacht daar denk ik wel ff opEcht erg, m'n Xbox 360 is sinds begin mei niet meer aangeweest
Ben met GTA IV ook nog maar op 30%
Binnenkort moeten we maar weer eens GTA IV / CoD4 online gamen
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:58 schreef DJ_ het volgende:
mm heb een mail van microsoft uit amerika
Uiteraard!quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat me maar even weten wanneer jullie weer gaan CoD4'en
Haha nou bij mij staat m'n vriendin met stip op 1 en buiten dat heb ik het druk met school en is er ook nog het EKquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik game er de laatste tijd ook maar barweinig opMaar ja voetbal heb ik nou eenmaal met stip op nummer 1 zitten
![]()
GTA IV moet ook ik nog uitspelen (zit ook rond de 30%) en ben nu nog bezig met MGS 4. Alleen zit nu nog in een drukke periode
![]()
Maar als het vakantie zover is moeten we inderdaad weer eens online gaan blazen
Morph... je bent terugquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hallo
Is Top Spin 3 het aanschaffen waard?
Jaquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaAltijd leuk hier in het Xbox 360 Topic
die was toch alleen bij alphen aan de rijn ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:07 schreef Sackboy het volgende:
Inderdaad, haal dan gewoon zo'n Arcadepack voor 150 euro bij de MM.
tja zo'n ding hoort gewoon te werkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Wat een gedoe toch allemaal als je je 360 hebt geïmporteerd ()
nu mag hetquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:14 schreef AQuila360 het volgende:
En om alvast in de stemming te komen voor vanavond:
Deutschland, Deutschland über alles
über alles in der Welt,
wenn es stets zu Schutz und Trutze
brüderlich zusammenhält.
Von der Maas bis an die Memel,
von der Etsch bis an den Belt,
|: Deutschland, Deutschland über alles,
über alles in der Welt! :|
nee of die arcade versie moet op meerdere locaties 150 euro kostenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:24 schreef AQuila360 het volgende:
Maar DJ we kunnen dus voorlopig geen worms spelen als ik het goed begrijp?
Natuurlijk is Top Spin 3 ook gewoon met z'n vieren offline te spelen. Iets dat garant staat voor vele uurtjes lol.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:24 schreef Syrex_NL het volgende:
Kan iemand mij vertellen, is het mogelijk om Top Spin 3 met zn vieren te spelen? Dus niet via live maar gewoon met 4 personen tegelijk thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |