Ik bedoel nieuwe spellenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vikings: Battle For Asgard!!!
Die bruutheid![]()
Die bikkelharde gevechten![]()
Die massale belegeringen![]()
Die LoTR x 100 sfeer![]()
Hoofden armen en benen er af hakken![]()
Die aanvallen van die draken![]()
De zenuwslopende sneak missies![]()
Die vijanden![]()
Nou, Vikings is best tof.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En bekijk daarna nog eens zijn sig en alles komt goed.
Top Spin 3 en Race Driver: GRID.quote:
toch maar een keer aanschaffen dan tussen alle games door die ik nu nog heb liggen en die nog uit moeten komen zal vast wel een keer een gat zitten van een paar wekenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Legends is een toffe allleen die game was veeeeeeeeeeeeeeeeeels te makkelijk. Als je Tomb Raider op zijn best wil ervaren moet je deel 1 en 2 spelen. Die staken zo goed in elkaar met name doordat ze een goed balans hadden tussen actie en puzzels. Vrij pittige ook moet ik zeggen. Als ik aan deze delen denk krijg ik spontaan flashbacks naar de theme uit de main menu
Omdat een xbox alleen een FAT32 schrijf herkend, en een FAT32 schijf heeft een maximale bestands grootte van 4GB. En een HD dvd is groter als 4 GB.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:14 schreef kepler het volgende:
[..]
eh? Hij herkent mijn standaard USB-schijf zonder problemenWaarom zou je hem als mac-schijf formatteren?
Hoe moet dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:00 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Omdat een xbox alleen een FAT32 schrijf herkend, en een FAT32 schijf heeft een maximale bestands grootte van 4GB. En een HD dvd is groter als 4 GB.
Als je hem als een mac schijf formatteert word hij ook nog herkend en kande xbox dus wel bestanden groter dan 4GB lezen.
ga doodquote:
Je moet op je tv even op 4:3 klikken (op de afstandsbediening dus) en dan werkt het.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:12 schreef DJ_ het volgende:
dit is gay , fable ondersteund geen 16:9 beeld
dus je moet spelen met grote zwarte balken aan de zijkant van je scherm
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:04 schreef Rossdale het volgende:AQuila het duitse opstokertje
Niet anders van je verwacht
Goh, da's niet duur.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:38 schreef Sackboy het volgende:
Bij Mediamarkt Alphen a/d Rijn:
[ afbeelding ]
aha ok, dat is logischquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:00 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Omdat een xbox alleen een FAT32 schrijf herkend, en een FAT32 schijf heeft een maximale bestands grootte van 4GB. En een HD dvd is groter als 4 GB.
Als je hem als een mac schijf formatteert word hij ook nog herkend en kande xbox dus wel bestanden groter dan 4GB lezen.
Kut spelquote:Op zondag 22 juni 2008 19:03 schreef Leonos het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik Top Spin zou kopen
De warez-versie ja, de originele uit de winkel is tof.quote:
Gewoon op de demo wachten.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:03 schreef Leonos het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik Top Spin zou kopen
quote:Vandaag bracht uitgever Eidos Interactive nieuwe informatie en een release datum van hun nieuwste Tomb Raider game: Tomb Raider: Underworld. Op 28 november kun je aan de slag met dit nieuwste avontuur van Lara Croft.
Komt die binnenkort? Zou wel tof zijn, evenals een demo van Alone in the Dark.quote:
Daar mag je wel vanuit gaan ja. Die van deel 2 kwam ook zo'n twee weken na de release.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Komt die binnenkort? Zou wel tof zijn, evenals een demo van Alone in the Dark.
MS bellenquote:Op zondag 22 juni 2008 20:45 schreef D.zire het volgende:
Ik wil mijn xbox360 verkopen. Maar ik wil eerst mijn live gold abbo opzeggen en mijn creditcardgegevens wissen. Weet iemand hoe dat moet? Want het lukte mij niet.
Abonnement opzeggen kan alleen via Xbox Support.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:45 schreef D.zire het volgende:
Ik wil mijn xbox360 verkopen. Maar ik wil eerst mijn live gold abbo opzeggen en mijn creditcardgegevens wissen. Weet iemand hoe dat moet? Want het lukte mij niet.
Ja, geen stukje maar mijlen grote stukken.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:49 schreef Yankee_One het volgende:
ik vond de demo van Ninja Gaiden II erg tof, maar wel redelijk simpel.
Ik neem aan dat de volledige versie een stukje moeilijker is?
jep voral als je path of the warrior neemtquote:Op zondag 22 juni 2008 20:49 schreef Yankee_One het volgende:
ik vond de demo van Ninja Gaiden II erg tof, maar wel redelijk simpel.
Ik neem aan dat de volledige versie een stukje moeilijker is?
die gozer met die nun-chucks of die mafketel op dat paard ? ( eerste is niet echt een eindbaas )quote:Op zondag 22 juni 2008 22:12 schreef koen_pijl het volgende:
KWam bij Ninja Gaiden 1 al niet voor bij de eerste eindbaas
In ieder geval niet iemand met een paard. Was in een kamer.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die gozer met die nun-chucks of die mafketel op dat paard ? ( eerste is niet echt een eindbaas )
en NG1 was een stuk makkelijker dan NG2 ondanks het regen systeem
ja das die ouwe kerel met die nun-chucks . dat is echt de makkelijkste uit het spelquote:Op maandag 23 juni 2008 00:20 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
In ieder geval niet iemand met een paard. Was in een kamer.
Nou als die al niet lukt bij mijquote:Op maandag 23 juni 2008 00:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja das die ouwe kerel met die nun-chucks . dat is echt de makkelijkste uit het spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |