Een verschil als dag en nacht idd maar toch vind ik die nieuwe trailer ook nog steeds gaafquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Herinneren we ons nog die geweldige E3 trailer van Huxley?
Nieuwe trailer nu:
http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=11556
Is dat de Wii-versie?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer nu:
Waarom hebben die soldaten zwembandjes om de nek?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer nu:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Gamedemon het volgende:
Hoe halen ze het in godsnaam in hun hoofd om de 2 meest kuttige ¨dingen uit ninja gaiden 1 , in 1 level te stoppen + een eindbaas erbij?!?!In dat Rome/Venetië level achtig? Was niet zo lastig vond ik zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Gamedemon het volgende:
Hoe halen ze het in godsnaam in hun hoofd om de 2 meest kuttige ¨dingen uit ninja gaiden 1 , in 1 level te stoppen + een eindbaas erbij?!?!ergelijk he , maar die eindbaas valt opzich nog wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Er is niks mis met spidermanquote:
de spiderman films zijn geweldig ( op 3 na fuck sandman ik wil meer venomquote:
Ja ok, maar kom op... Het is ook gamer.nl....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die gasten sporen niet. Ik vind de game echt vet. En om nou vanwege de camerastand en gameplay zo'n kutcijfer te geven.. Het is niet alsof de game er compleet onspeelbaar door wordt ofzo. Maar ja, my 2 cents
FAIL!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:09 schreef Edwinuss het volgende:
Heb het eigenlijk een beetje gehad met die Tomb Raider, ik kan me deel 3 nog heel goed herinneren en daar hadden ze moeten stoppen.
na, vond het niet super tof.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
FAIL!
Want Legends was weer heel erg goed en heeft de serie weer in ere hersteld en deze gaat op die zelfde toer door
had ik ook vorige weekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:29 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ], echt kansloos . nooit geeft het ding problemen en zo in eens loopt die vast en boem kapot
Legends was een tof spel edje heb je hem uberhaupt wel gespeeld?quote:
JIj ookquote:
Ik vond Legens echt tof maar Anniversary heb ik niet gespeeld is die te vergelijken met legends of meer met die eerste 3 TR's ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Tomb Raider: Legend en Anniversary waren anders behoorlijk goed. En met Uncharted is de lat weer iets hoger gelegd. Ik ben dus wel benieuwd naar Underworld.
Nope...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:40 schreef AQuila360 het volgende:JIj ook![]()
fftjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Legends was een tof spel edje heb je hem uberhaupt wel gespeeld?
Wat gaan we kopen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
fftjes![]()
Ga vanmiddag ook ff spellen kopen
GRAW 2 ??quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
fftjes![]()
Ga vanmiddag ook ff spellen kopen
Ik heb het toch ook gekochtquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:08 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Er is niks mis met spiderman(ik heb het puur over de films, niet over de spellen
)
Wel met mensen die die dingen voor zulke bedragen proberen te verkopen...
quote:Fable 2 lijkt in oktober te komen
De verwachtingen voor het najaar zijn hooggespannen, één van de titels waar deze spanning voor op gaat is Fable 2.
Mogelijkerwijs is nu de datum bekend gemaakt waarin de titel verschijnt, zo is op GameSpot te lezen. Het is deze maand die naar voren komt in een nieuwe Fable 2 video, toch wil Molyneux dit nog niet bevestigen, hij verteld het volgende over de releasedatum:
"When the evenings draw in, and it gets a little chilly, but not very chilly at night."
De maand lijkt niet onlogisch gekozen, Too Human staat gepland voor augustus, Viva Pinata: Trouble in Paradise voor september en Gears of War 2 en Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts worden verwacht in november, hiermee zou Fable 2 het gat in oktober goed opvullen.
duitsland wil de mijne niet hebben omdat die amerikaans isquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:31 schreef taart het volgende:
[..]
had ik ook vorige week![]()
Gelukkig is hij nu alweer onderweg terug vanuit Duitsland.
van mij mag het.quote:
Morphiequote:Op woensdag 25 juni 2008 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hallo
Is Top Spin 3 het aanschaffen waard?
Cybje!quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Morphie![]()
![]()
Wacht gewoon lekker op de demo en oordeel dan. Dat doe ik ook namelijk
Laat me maar even weten wanneer jullie weer gaan CoD4'enquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Cybje!
Ja ik wacht daar denk ik wel ff opEcht erg, m'n Xbox 360 is sinds begin mei niet meer aangeweest
Ben met GTA IV ook nog maar op 30%
Binnenkort moeten we maar weer eens GTA IV / CoD4 online gamen
Ik game er de laatste tijd ook maar barweinig opquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Cybje!
Ja ik wacht daar denk ik wel ff opEcht erg, m'n Xbox 360 is sinds begin mei niet meer aangeweest
Ben met GTA IV ook nog maar op 30%
Binnenkort moeten we maar weer eens GTA IV / CoD4 online gamen
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:58 schreef DJ_ het volgende:
mm heb een mail van microsoft uit amerika
Uiteraard!quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat me maar even weten wanneer jullie weer gaan CoD4'en
Haha nou bij mij staat m'n vriendin met stip op 1 en buiten dat heb ik het druk met school en is er ook nog het EKquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik game er de laatste tijd ook maar barweinig opMaar ja voetbal heb ik nou eenmaal met stip op nummer 1 zitten
![]()
GTA IV moet ook ik nog uitspelen (zit ook rond de 30%) en ben nu nog bezig met MGS 4. Alleen zit nu nog in een drukke periode
![]()
Maar als het vakantie zover is moeten we inderdaad weer eens online gaan blazen
Morph... je bent terugquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hallo
Is Top Spin 3 het aanschaffen waard?
Jaquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaAltijd leuk hier in het Xbox 360 Topic
die was toch alleen bij alphen aan de rijn ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:07 schreef Sackboy het volgende:
Inderdaad, haal dan gewoon zo'n Arcadepack voor 150 euro bij de MM.
tja zo'n ding hoort gewoon te werkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Wat een gedoe toch allemaal als je je 360 hebt geïmporteerd ()
nu mag hetquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:14 schreef AQuila360 het volgende:
En om alvast in de stemming te komen voor vanavond:
Deutschland, Deutschland über alles
über alles in der Welt,
wenn es stets zu Schutz und Trutze
brüderlich zusammenhält.
Von der Maas bis an die Memel,
von der Etsch bis an den Belt,
|: Deutschland, Deutschland über alles,
über alles in der Welt! :|
nee of die arcade versie moet op meerdere locaties 150 euro kostenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:24 schreef AQuila360 het volgende:
Maar DJ we kunnen dus voorlopig geen worms spelen als ik het goed begrijp?
Natuurlijk is Top Spin 3 ook gewoon met z'n vieren offline te spelen. Iets dat garant staat voor vele uurtjes lol.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:24 schreef Syrex_NL het volgende:
Kan iemand mij vertellen, is het mogelijk om Top Spin 3 met zn vieren te spelen? Dus niet via live maar gewoon met 4 personen tegelijk thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |