die was toch alleen bij alphen aan de rijn ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:07 schreef Sackboy het volgende:
Inderdaad, haal dan gewoon zo'n Arcadepack voor 150 euro bij de MM.
tja zo'n ding hoort gewoon te werkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Wat een gedoe toch allemaal als je je 360 hebt geïmporteerd ()
nee of die arcade versie moet op meerdere locaties 150 euro kostenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:24 schreef AQuila360 het volgende:
Maar DJ we kunnen dus voorlopig geen worms spelen als ik het goed begrijp?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:26 schreef AQuila360 het volgende:
Dicht!
En omdat Morph weer terug is een linkje naar het nieuwe deel
Yep.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die was toch alleen bij alphen aan de rijn ?
quote:
mja ik zit in apeldoorn , en dat is niet echt 15km er vandaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Yep.
Maar misschien kan je met die 15km laagste prijsgarantie wat regelen in omringende vestigingen
vieze turkije suporterquote:
ik en in elk geval DJ_ zijn voor de terugkeer van de originele TTquote:
Wat was de orginele TT, ik heb hem niet gezienquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ik en in elk geval DJ_ zijn voor de terugkeer van de originele TT
eenschquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ik en in elk geval DJ_ zijn voor de terugkeer van de originele TT
Een of andere nazi-tekst , iets met Deutschland uber allesquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:46 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Wat was de orginele TT, ik heb hem niet gezien
Zo jammer want het was echt een toffe TT en deze valt half weg en is stomquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:52 schreef Rossdale het volgende:
Pech
Ik ben geen Turkije supporter. Ik ben een "maak AQuila360 vanavond lekker depressief" supporter
iets van 400 dollar hoort niet dood te gaan naar anderhalf jaar casual gebruik .quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh dus jij gaat er altijd vanuit dat een apparaat never nooit een mankement toont?
Aha. Nouja als je 360 van de boot is gevallen, laat het me weten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
iets van 400 dollar hoort niet dood te gaan naar anderhalf jaar casual gebruik .
tuurlijk alles gaat kapot . maar naar anderhalf jaar terwijl er never nooit iets geks mee
is gedaan nee dat hoort niet
gaat met het vliegtuigquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aha. Nouja als je 360 van de boot is gevallen, laat het me weten.
quote:FIFA 09 krijgt datum
Zoals ieder jaar mogen we ook dit keer uit kijken naar een nieuwe FIFA, Electronic Arts heeft nu ook de Europese datum bekend gemaakt.
FIFA 09 verschijnt op de PC, PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation Portable, Nintendo DS, Nintendo Wii en Xbox 360. Houd de eerste week van oktober maar alvast vrij in je agenda, het spel verschijnt namelijk op de derde van deze maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |