quote:Ik heb de volgende games te ruil aangeboden:
Dead Rising
Over G Fighters
2006 FIFA World Cup
Ghost Recon Advanced Warfighter
Viva Pinata
Assassin's Creed
Mass Effect
Saint's Row
Rainbow Six: Vegas
Ik zoek Burnout Paradise, Ace combat 6, Blue Dragon, The Orange Box, Hitman: Blood Money, Lost, Overlord, Scene it, Spiderman 3, Stranglehold, TMNT of Viking: Battle for Asgard.
Maar het liefst heb ik Lost of Ace combat 6
En ik verkoop geen games, ik ruil ze alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Rainbow Six Vegas 2 ruilen tegen twee van mijn games? (Zie openingspostquote:Op maandag 21 april 2008 13:39 schreef eqjim het volgende:
Ik heb ook Gears of War nog liggen en Rainbow Six Vegas 2.
Mijn inbox van me PM doet het niet meer, kan dus geen geld overmaken.quote:Op maandag 21 april 2008 13:07 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ace Combat 6 is verkocht aan Leonos.
Niemand heeft PM schat... is uitgeschakeld...quote:Op maandag 21 april 2008 22:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mijn inbox van me PM doet het niet meer, kan dus geen geld overmaken.
Kan je het misschien mailen?
[quote]Op maandag 21 april 2008 22:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mijn inbox van me PM doet het niet meer, kan dus geen geld overmaken.
Kan je het misschien mailen?
quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Maar aan de andere kant kan Rossdale me nu geen erotische getinte voorstellen via PM meer doen
You got mailquote:Op maandag 21 april 2008 22:43 schreef FREAKY_ME het volgende:
Sorry, volgens mij was alles geregeld (ik heb alles hier klaar liggen om morgen op de post te doen) Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben staat mijn e-mail adres een paar posts hierboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |