Hoelang geld die actie?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:38 schreef Sackboy het volgende:
Bij Mediamarkt Alphen a/d Rijn:
[ afbeelding ]
23 t/m 29 juni.quote:
Aankondiging op E3 dusquote:'Ondersteunende studio bevestigt ontwikkeling Forza 3'
De opvolger van racegame Forza Motorsport 2 wordt binnenkort onthuld. Een medewerker van die Indiase ontwikkelstudio Dhruva Interactive zou hebben bevestigd dat de ontwikkeling van Forza Motorsport 3 al in volle gang is.
Volgens de de anonieme bron van de Engelstalige blog The Angry Pixel zijn geruchten dat het spel op meerdere dvd's staat niet juist. De bron vertelde The Angry Pixel dat het spel in principe op één dvd verschijnt, maar onduidelijk bleef of er op andere manieren, bijvoorbeeld via downloads, extra content op te halen is voor het spel. Forza 3 zou volgens Dhruva binnen afzienbare tijd officieel aangekondigd worden. The Angry Pixel schrijft deze informatie toe aan een niet bij naam genoemde 'inside man' die toegang zou hebben tot de Indiase ontwikkelstudio, dan wel zelf een medewerker van de studio is. Microsoft reageerde, zoals gebruikelijk, niet op de geruchten.
Ligt niet aan jou. Het loopt qua graphics nog steeds mijlenver achter op Fifa.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:21 schreef Digixz het volgende:
Ziet dat er nou nog steeds niet uit of ligt dat aan mij?
Same old story....quote:Op maandag 23 juni 2008 12:05 schreef Sackboy het volgende:
Pro Evolution Soccer 2009
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vind het er praat uit zien, maar ben ook maar een leekquote:Op maandag 23 juni 2008 12:21 schreef Digixz het volgende:
Ziet dat er nou nog steeds niet uit of ligt dat aan mij?
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:05 schreef Sackboy het volgende:
als je 2006 had gezegt dan had ik je ook geloofd , het is gewoon precies het zelfde spel wat ze elk jaar uitbrengen op wat speler veranderingen na . waarom kopen mensen die meuk nou steedsquote:Op maandag 23 juni 2008 12:05 schreef Sackboy het volgende:
Ik hoop dat Konami er precies 0 verkoopt dit jaar, dat verdienen ze met hun matige updates.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:26 schreef EvertonPride het volgende:
Iedere jaar is er toch duidelijk een gameplay verbetering terwijl je vantevoren denkt dat men niet de gameplay op sommige fronten kan verbeteren. Meeste mensen vinden FIFA er werelds uit zien t.o.v. PES maar daar ben ik het niet mee eens. Ik vind FIFA mooier eruit zien als een cartoonachtige omgeving, maar PES scoort toch meer met realistische graphics. Maargoed wil geen discussie starten want iedereen heeft zijn eigen smaak.
Op deze link staan meer screenshots en zie je toch dat de screens er goed uitzien, de screens die hier zijn gepost.. zijn wat waziger.
http://www.insidegamer.nl(...)ie-van-PES-2009.html
Omdat ze de 2008 editie al in 2007 hadden uitgebrachtquote:Op maandag 23 juni 2008 16:36 schreef Sala-adin het volgende:
Wat ik niet snap is dus waarom ze een 2009 editie uitbrengen in 2008
Inderdaad. Was tot PES 2008 echt een fan van de serie maar dat is na het debacle dat PES 2008 heet echt over. Fix eerst die MP mode voordat je met een nieuwe versie begint.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Konami er precies 0 verkoopt dit jaar, dat verdienen ze met hun matige updates.
Ik was tot PES 5 fan van de serie. Beide next-gen delen (PES 6 en PES 2008) waren bagger imho.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:49 schreef Un4 het volgende:
[..]
Inderdaad. Was tot PES 2008 echt een fan van de serie maar dat is na het debacle dat PES 2008 heet echt over. Fix eerst die MP mode voordat je met een nieuwe versie begint.
Gaat voor mij hoogswaarschijnlijk gewoon Fifa 09 worden eind dit jaar. Euro 2008 is in ieder geval al erg goed.
PS2 enginequote:Op maandag 23 juni 2008 12:05 schreef Sackboy het volgende:
Met PES 6 heb ik nog wel plezier gehad online. Met PES 2008 was dit onmogelijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik was tot PES 5 fan van de serie. Beide next-gen delen (PES 6 en PES 2008) waren bagger imho.
Gelukkig komt Fifa 09 op 3 oktober
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:46 schreef Sackboy het volgende:
Anywayz, boxart van Banjo:
[ afbeelding ]
Die neus
Precies hetzelfde voor mij, wat was 2008 slecht zegquote:Op maandag 23 juni 2008 18:49 schreef Un4 het volgende:
[..]
Inderdaad. Was tot PES 2008 echt een fan van de serie maar dat is na het debacle dat PES 2008 heet echt over. Fix eerst die MP mode voordat je met een nieuwe versie begint.
Gaat voor mij hoogswaarschijnlijk gewoon Fifa 09 worden eind dit jaar. Euro 2008 is in ieder geval al erg goed.
Welke vehicles?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:33 schreef Un4 het volgende:
Toch ook maar Top Spin 3 besteld. Ben nog aan het twijfelen of ik Bad Company oppik want heb dan met Frontlines en BC twee vrijwel identieke shooters. En bij Frontlines is de DLC gratis; vandaag weer nieuwe maps inclusief nieuwe wapens en vehicles uitgekomen.
A10 airplane, jeep met raketwerpers erop en een helicopter geloof ik.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:49 schreef Un4 het volgende:
[..]
A10 airplane, jeep met raketwerpers erop en een helicopter geloof ik.
* DJ_ plaatst pre-orderquote:Op maandag 23 juni 2008 18:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Anywayz, boxart van Banjo:
[ afbeelding ]
Die neus
Told ya. Bad Company is niets meer dan een theebiscuit.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:33 schreef Un4 het volgende:
Net Battlefield demo maar een geprobeerd. Niet echt onder de indruk helaas. Blijf wel bij Frontlines die ook Clan support en Conquest mode krijgt, voor niks.
Waarom heb je een demo nodig dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:02 schreef Game_Error het volgende:
Krijgen we nog een keer een demo van guitar hero Aerosmith? of moet ik het spel maar op goed geluk kopen? want deeltje 3 vond ik belachelijk geniaal.
Laat maar komen, ik laat me graag overhalen.quote:
Ik ben hem aan het reviewen, best leuke gamequote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laat maar komen, ik laat me graag overhalen.
Red Factionquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:54 schreef Sackboy het volgende:
Gameplayfootage van UFC 2009 Undisputed deel 1 en deel 2
Gameplayfootage van Red Faction: Guerrilla
Ziet er beide wel goed uit
Doe dan gewoon COD 4?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:34 schreef Edwinuss het volgende:
Is het de moeite waard om COD 2 of 3 in huis te halen voor de multiplayer?
COD 4 heb ik en speel ik. ! En daarom ben ik een beetje opzoek naar iets nieuws. Halo is helaas niks voor mij.quote:
Ik vind al dat aliengedoe enzo ook niks, maar de multiplayer van halo is gewoon geniaal, ondanks die gare beesten en wapens enzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
COD 4 heb ik en speel ik. ! En daarom ben ik een beetje opzoek naar iets nieuws. Halo is helaas niks voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |