Krijgen ze 't nog druk in Scheveningenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je iemand ziet die kuilen graaft moet je de politie bellen.
Nope, dat gaat over kuilen graven, privédetectives en sixties-muziek.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:22 schreef franklop het volgende:
Denk ik al begonnen, zal wel integraal op radio 1 worden uitgezonden ofzo.
Dat is niet relevant. Denk je dat Boulahrouz dat nu prio vindt? Ik denk het niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:22 schreef alors het volgende:
Zijn vrouw is trouwens niet Marokkaans maar Turks of half Turks, dus ik betwijfel of het kindje wel in Marokko wordt begraven...
dat dus, sterkte Boulahrouzquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef Triggershot het volgende:
Ina Lilahi wa Ilayhi radjioen voor zijn dochter.
Dan is het nog niet begonnen he.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:22 schreef franklop het volgende:
Denk ik al begonnen, zal wel integraal op radio 1 worden uitgezonden ofzo.
integraal is dus later, maar dan net doen alsof t live is zeg maarquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Nope, dat gaat over kuilen graven, privédetectives en sixties-muziek.
"Wij zijn van Allah, en tot Hem zullen wij wederkeren."quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:23 schreef DANILXL het volgende:
lekkere timing weer van radio 1
Ach komop, een grapje moet kunnen toch? Bovendien ga ik er even voor het gemak van uit dat jij Khalid niet persoonlijk kent.quote:
Respect.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef Mascleta het volgende:
Khalid Boulahrouz behoort 'gewoon' tot de selectie van Nederland voor de kwartfinale tegen Rusland, zaterdag in Basel. De verdediger verloor vandaag zijn te vroeg geboren kind, maar wil desondanks bij de groep blijven. Dat maakte bondscoach Marco van Basten donderdag bekend. "Khalid heeft gezegd, dat ik op hem kan rekenen."
Bron: FCupdate
Top van hem.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:24 schreef Mascleta het volgende:
http://www.fcupdate.nl/ni(...)pelen-tegen-rusland/
Kijk daar staat het al
Grapje wel, maar vond dit nogal ongepast.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef NED het volgende:
[..]
Ach komop, een grapje moet kunnen toch? Bovendien ga ik er even voor het gemak van uit dat jij Khalid niet persoonlijk kent.
Correctie: JIJ vind ze niet gepast. Ik vond hem treffend en scherp gevondenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:23 schreef NED het volgende:
-Dat zijn op dit moment geen geslaagde grappen.-
Deze grapjes zijn niet geslaagd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef NED het volgende:
[..]
Ach komop, een grapje moet kunnen toch? Bovendien ga ik er even voor het gemak van uit dat jij Khalid niet persoonlijk kent.
Het was niet grappig. Bovendien vond ik het, en ik denk vele anderen ook, nogal smakeloos.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef NED het volgende:
[..]
Ach komop, een grapje moet kunnen toch?
Kom naar het radio 1 topic joh.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die vent dronken joh...
* Triggershot zich bij aansluitquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Wij zijn van Allah, en tot Hem zullen wij wederkeren."
Insha Allah.
Doet me pijn dat velen semi-grappig zijn terwijl het wereldje, hoe stabiel het ook was, van Boulahrouz is ingestort.²
In ONZ misschien ja, maar bij een dergelijk onderwerp is dit toch wel retetriest. En moet je iemand persoonlijk kennen om te bedenken dat die mensen steenkapot zijn van het verlies van hun kindje?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef NED het volgende:
[..]
Ga lekker klagen in FB.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:26 schreef NED het volgende:
[..]
Correctie: JIJ vind ze niet gepast. Ik vond hem treffend en scherp gevonden
Slechts klinisch dode entiteiten proberen nu lollig over te komen. Ik snap je niet. Des te meer doet het me pijn dat velen met je mee lachen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef NED het volgende:
[..]
Ow die is dichtquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom naar het radio 1 topic joh.
Godsklere, dat jij ze niet leuk vind is kut voor je.quote:
Boulah.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:24 schreef Mascleta het volgende:
http://www.fcupdate.nl/ni(...)pelen-tegen-rusland/
Kijk daar staat het al
Lees jij telkens een ander topic dan ik ofzo?!?!?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Des te meer doet het me pijn dat velen met je mee lachen.²
We lachen ons allemaal rot ja...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Slechts klinisch dode entiteiten proberen nu lollig over te komen. Ik snap je niet. Des te meer doet het me pijn dat velen met je mee lachen.²
Jajaja, tis al goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga lekker klagen in FB.
Hier kan je normaal posten of anders niet.
misschien heeft zijn vrouw aangegeven dat ze wil dat hij wel speeltquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
WTF, je gaat toch niet het EK spelen als je net je dochtertje hebt verloren? Dan wil je toch bij je vrouw zijn om d'r bij te staan?
Het was ook totaal niet grappig. Dat jij het grappig vindt en wij niet, zegt meer over jouw zeer matige gevoel voor humor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:26 schreef NED het volgende:
[..]
Correctie: JIJ vind ze niet gepast. Ik vond hem treffend en scherp gevonden
misschien dat vrouwlief toestemming heeft gegeven aan hem weten wij veelquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
WTF, je gaat toch niet het EK spelen als je net je dochtertje hebt verloren? Dan wil je toch bij je vrouw zijn om d'r bij te staan?
Laat hem dat lekker zelf uitmaken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
Ieder mens is anders, voor alle keuzes zouden we alleen maar respect voor kunnen/ moeten hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
hmmm ik wacht de persconferentie even afquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:28 schreef maestro1980 het volgende:
NU.nl meld nu ook dat hij (beschikbaar) blijft
en dan ook nog scorenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Zwaar respect voor Boulahrouz als hij gewoon wilt spelen.
En dat bepaal jij?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
Mooie vrouw heeft hij trouwens.. zonde dat het hun moet overkomen!quote:
Zoals ik al gezegd heb: Klagen kan je in FB doen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef NED het volgende:
[..]
Godsklere, dat jij ze niet leuk vind is kut voor je.
IK vond het een leuk grapje en daarom postte ik hem.
Je hoeft niet ieders grappen leuk te vinden hoor.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het was ook totaal niet grappig. Dat jij het grappig vindt en wij niet, zegt meer over jouw zeer matige zieke gevoel voor humor.
mooi planquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:29 schreef nightfall het volgende:
als "we" zaterdag scoren met ze'n allen naar boula toe en aan het einde een lading beertje van het oranje publiek -respect-
Het klinkt als eigen belang, maar als dit team enig succes wil moet hij er gewoon bij zijn. Ik zie het niet zo zitten in stabiele néger Melchiot.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:28 schreef Saeramir het volgende:
helemaal niet onverwacht in mijn ogen. hij leek me al het 'type' dat 'gewoon' doorgaat.. of ie echt speelt is een tweede..
en dat kun jij beter voor hem beslissen... omdat?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
ook geen leuk grapjequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:29 schreef SCH het volgende:
Wilders zal er wel kamervragen over stellen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:30 schreef Xenomaniac het volgende:
Dit is gewoon spam van SCH, radio1 doet er geen reet aan.
offtopic en eigenlijk ook nogal ongepast: ik vind je avatar gewoon echt super!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
In ONZ misschien ja, maar bij een dergelijk onderwerp is dit toch wel retetriest. En moet je iemand persoonlijk kennen om te bedenken dat die mensen steenkapot zijn van het verlies van hun kindje?
Dat bepaal jij toch niet. Ik zie het wel voor me:quote:
Waarom dat accentje op neger? Achterlijke...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het klinkt als eigen belang, maar als dit team enig succes wil moet hij er gewoon bij zijn. Ik zie het niet zo zitten in stabiele néger Melchiot.²
Beertjes? Voor wie? Dat pepert het er alleen maar meer in lijkt mij. Gewoon YNWA zingen en het daar bij laten.quote:
Ik denk juist dat ze met zn allen Boulah willen steunen en gaan knallen voor Boulah en zn vrouwquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:31 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ook geen leuk grapje![]()
on topic: heel rot, echter ik hoop niet (is misschien een vervelende gedachte) dat het de prestaties van oranje beschadigt, het gaat dit EK nu net zo goed.
Die Bansheeboy is gewoon zo'n typische hypocriete teringlul die wel zeikt als anderen het over Marokkanen hebben maar er zelf als de kippen bij is om op negers te kotsen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom dat accentje op neger? Achterlijke...
Ja en dan een rooie kaart oplopen omdat hij een of andere rus finaal doormidden trapt en dan de halve finale missenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef charleen het volgende:
Klasse dat hij zaterdag gaat spelen, ik verwacht niet anders dan dat hij zal knetteren daar! Volgens mij is het nog goed ook voor hem met het oog op het verwerkingsproces, heerlijk de boosheid over dit wat hem nu moest overkomen, op die Russen afreageren....
Huh?? Nee, hoezo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lees jij telkens een ander topic dan ik ofzo?!?!?
ik denk dat ik de mening van veel topicgangers en mods verwoord, en nu weer een niet leuk grapje. Je bent een vervelende gast (niet alleen in dit topic)quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet. Ik zie het wel voor me:
Wilders: "Minister, wat vindt u er nou van dat juist een Marokkaan weer de stabiliteit in de samenleving, in dit geval de oranjevreugde, weet te bederven. Wat denkt u daar tegen te gaan doen"
Die reportages zijn echt voor mensen die zich ontzettend vervelen, zoals bejaarden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef SCH het volgende:
Luister nou maar eens naar echte informatie, stelletje lapzwansen
Omdat die malloot denkt dat je neger zo schrijft omdat je het uitspreekt als neeger.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom dat accentje op neger? Achterlijke...
Kijk, dit is nou eens een bericht. Hij betuigt medeleven, zonder beperkende elementen hierin aan te brengen. Hulde.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef maril het volgende:
Sterkte voor Boulah en zn vrouw.
Misschien dat zn vrouw ook wel een stem heeft in deze?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
Ehmz..... voor ONS! Niet voor hen. Komop zeg, ik weet zeker dat er minstens 10 gezinnen in Nederland hetzelfde mee maken op dit moment. Ze winnen toch ook niet speciaal voor hen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef M0NTANA het volgende:
Europees kampioen worden voor Khalid Boulahrouz en partner dan maar.
Kun je nu niet gewoon stoppen met die domme berichten. Je weet dat mensen gaan reageren als je zulke dingen post. Uitlokken noemen we dat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het klinkt als eigen belang, maar als dit team enig succes wil moet hij er gewoon bij zijn. Ik zie het niet zo zitten in stabiele néger Melchiot.²
Inmiddels weer bij Hannekequote:
Iedereen vond zijn grap smakeloos, jij zegt dat iedereen met hem meelacht.quote:
Ik lees steeds verwekkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Misschien dat zn vrouw ook wel een stem heeft in deze?Misschien is het juist wel goed voor het verwerken
Ja, laten we hem knuffelbeertjes geven. En een kinderwagen. En foto's van gelukkige pappa's met hun kroost.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:29 schreef nightfall het volgende:
als "we" zaterdag scoren met ze'n allen naar boula toe en aan het einde een lading beertje van het oranje publiek -respect-
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef NED het volgende:
[..]
Ja en dan een rooie kaart oplopen omdat hij een of andere rus finaal doormidden trapt en dan de halve finale missen
Jij bent echt een fucking debiel he. Hoe oud ben je? 10?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:36 schreef NED het volgende:
[..]
Ehmz..... voor ONS! Niet voor hen. Komop zeg, ik weet zeker dat er minstens 10 gezinnen in Nederland hetzelfde mee maken op dit moment. Ze winnen toch ook niet speciaal voor hen?
Nee, het EK winnen doe je voor Nederland en voor alle Nederlanders en niet voor 1 iemand in het bijzonder omdat hij of zij nou toevallig net iets kuts heeft meegemaakt
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Inmiddels weer bij Hannekeop BNR zit.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef M0NTANA het volgende:
Ik denk dat toch er wel een 'groot' verschil zit in je dochtertje verliezen die bij wijze van spreken al 4 jaar is dan een ongeboren kind verliezen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
Ga je nou op elk bericht zo in waar deze woorden of woorden van gelijke strekking in voorkomen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk, dit is nou eens een bericht. Hij betuigt medeleven, zonder beperkende elementen hierin aan te brengen. Hulde.![]()
²
hou je bek eens en rot liever opquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk, dit is nou eens een bericht. Hij betuigt medeleven, zonder beperkende elementen hierin aan te brengen. Hulde.![]()
²
Zeker wetenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk dat toch er wel een 'groot' verschil zit in je dochtertje verliezen die bij wijze van spreken al 4 jaar is dan een ongeboren kind verliezen.
Hoe erg het laatste ook is.
Ik het over zijn voetballende kwaliteiten. Je kunt niet ontkennen dat Boulahrouz van een hoger kaliber is. Ja toch?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die Bansheeboy is gewoon zo'n typische hypocriete teringlul die wel zeikt als anderen het over Marokkanen hebben maar er zelf als de kippen bij is om op negers te kotsen.![]()
Jij bent autist?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:36 schreef NED het volgende:
[..]
Ehmz..... voor ONS! Niet voor hen. Komop zeg, ik weet zeker dat er minstens 10 gezinnen in Nederland hetzelfde mee maken op dit moment. Ze winnen toch ook niet speciaal voor hen?
Nee, het EK winnen doe je voor Nederland en voor alle Nederlanders en niet voor 1 iemand in het bijzonder omdat hij of zij nou toevallig net iets kuts heeft meegemaakt
Hoe teringdom ben jij wel niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:29 schreef nightfall het volgende:
31 en een EK winnen doe je voor je land en medelanders en niet voor 1 iemand in het bijzonder.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij bent echt een fucking debiel he. Hoe oud ben je? 10?.
Kutzender idd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:40 schreef tralalala het volgende:
Zijn er echt mensen die graag naar radio 1 luisteren ?Gaat echt helemaal nergens over (behalve langs de lijn dan)
Juistquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou moest ik weer lachen, humor helpt in deze zware tijden.
Verre van. Ik ben realistisch, dat is wat heel anders. Kut voor hem, maar life goes on, ook voor hem en zn vrouwquote:
Als je het over zijn voetballende kwaliteiten hebt dan is het gebruik van het woord neger in deze context overbodigquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik het over zijn voetballende kwaliteiten. Je kunt niet ontkennen dat Boulahrouz van een hoger kaliber is. Ja toch?²
Die groep wil echt niet voor ons wereldkampioen worden hoor, dat willen ze voor hunzelf. En nu dus ook voor de vrouw van Boulahrouz. Dát is realistisch.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:40 schreef NED het volgende:
[..]
31 en een EK winnen doe je voor je land en medelanders en niet voor 1 iemand in het bijzonder.
En nee, ik ben geen debiel. Ik vind het oprecht lullig voor hem en zijn vrouw en respect dattie mee wil en kan spelen. Niets dan lof voor de beste man, maar om dan maar meteen te stellen dat ze het EK voor hem en zn vrouw moeten winnen is onzin.
Er zijn 16 miljoen Nederlanders die onze jongens steunen. Voor hen probeer je kampioen te worden en niet voor een dood kindje.
Ga jij maar mee dan met je herhaalde verzoekenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:40 schreef Scorpie het volgende:
Mag ik aub een ban voor Bansheeboy met zijn flames en denigrerende opmerkingen richting alles wat niet Marrokaans is?
Ligt eraan, soms ben je de muziek even zat op de weg en dan vind ik discussieprogramma's wel weer interessant.quote:
Ja klopt, dat zijn we dan gelukkig eens.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je het over zijn voetballende kwaliteiten hebt dan is het gebruik van het woord neger in deze context overbodig
Post jij de luistercijfers hier als ze bekend zijnquote:
Nou, hup, trap die gozer dan uit dit topic. Geef hem een ban en laat hem terugkomen na het EK. Dr is altijd gezeik met die Bansheeboy, treed er nou eens tegen op.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je het over zijn voetballende kwaliteiten hebt dan is het gebruik van het woord neger in deze context overbodig
Ik vind het maar links gelul altijdquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:42 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ligt eraan, soms ben je de muziek even zat op de weg en dan vind ik discussieprogramma's wel weer interessant.
Kap zelf eens joh.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, hup, trap die gozer dan uit dit topic. Geef hem een ban en laat hem terugkomen na het EK. Dr is altijd gezeik met die Bansheeboy, treed er nou eens tegen op.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:29 schreef SCH het volgende:
Wilders zal er wel kamervragen over stellen
Jazeker, topverdediger! Ik vind hem als mens ook erg mooi en teder.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:43 schreef Blawh het volgende:
Alleen een korte analyse dus van Tiggeler.
Wat een held is Boula.
Jij bent minstens zo irritant met je constante banverzoek in dit topic.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, hup, trap die gozer dan uit dit topic. Geef hem een ban en laat hem terugkomen na het EK. Dr is altijd gezeik met die Bansheeboy, treed er nou eens tegen op.
Kijk uit Swets, je mag niet lachen in dit topic, want de wereld is bijna vergaan en we verliezen het EK nu!quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga je nou op elk bericht zo in waar deze woorden of woorden van gelijke strekking in voorkomen?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jazeker, topverdediger! Ik vind hem als mens ook erg mooi en teder.²
Boulahrouz is voor mij een held. Dat je dat niet wil kan ik niks aan doen. Hij is een voorbeeld voor ons allen. Ik gun hem wel het allerbeste.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:40 schreef Scorpie het volgende:
Mag ik aub een ban voor Bansheeboy met zijn flames en denigrerende opmerkingen richting alles wat niet Marrokaans is?
Je had nog op een jankende Boula gehooptquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef superworm het volgende:
Dat was het? Wat teleurstellend.
Ik voel me exact hetzelfde.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een reeks zeg, eerst condeleances, dan een abortusdiscussie, dan een persconferentie die maar niet begint en nu een lunatic en banverzoeken
.
Je had de Zwitserse arts verwacht en een reactie van de Marokkaanse koning???quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef superworm het volgende:
Dat was het? Wat teleurstellend.
In ieder geval beelden/geluid van de echte persconferentie. Dat hadden ze in 3 kwartier mákkelijk in elkaar kunnen knutselen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:47 schreef Roi het volgende:
[..]
Je had nog op een jankende Boula gehoopt
Uiteraard! Geen beter vermaak dan leedvermaak!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:47 schreef Roi het volgende:
[..]
idd alleen hoe breng je het plan over op het publiekquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:50 schreef wiggahlipz het volgende:
Wat zou een massaal gezongen YNWA heerlijk zijn zaterdag bij opkomst van Boulahrouz op 't veld!
Ik kijk er niet eens meer van op, na de Spits-poll van gisteren en de vermelding op wikipedia dat Boulahrouz de training had verlaten vanwege dopinggebruik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:48 schreef Blawh het volgende:
Wat een niveau hier zeg van sommigen. Pleur je gezeik, commentaar, ... zoals sjimz al zei in FB en bagger niet dit topic vol svp.Er zijn ook mensen die niet op die 'grapjes' zitten te wachten en het serieus willen volgen.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:51 schreef Kriegel het volgende:
En daar gaat ie bij Van Bronckhorst en daar gaat ie!
Wat een onzin zeg, zijn dochtertje is DOOD, what the fuck maakt zo'n stom SPELLETJE als voetbal dan nog uit...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:50 schreef Jetze het volgende:
Mensen, zo raar is het toch niet dat Boulahrouz wil spelen? Het zou me eerder tegenvallen als hij de brui eraan had gegeven. Het getuigt inderdaad van een sterk karakter dat hij zich ook door dergelijk nieuws niet uit het veld laat slaan, maar dat verwacht je ook wel van topsporters, voor wie een EK gewoon meer is dan een competitiewedstrijd. Erg goed om te lezen dat hij niet tegenvalt.
F*ck, wilde net vragen of mensen die te vaak het woordje "hun" gebruiken niet geband konden worden....quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:47 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:48 schreef SCH het volgende:
Je had de Zwitserse arts verwacht en een reactie van de Marokkaanse koning???
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:53 schreef ASroma het volgende:
boulah boulah boulah boulahrouz! boulah boulah boulah boulahrouz! boulah boulah boulah boulahrouz!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef M0NTANA het volgende:
lul niet zo slap joh, hij kan zelf wel bepalen wat goed voor hem isquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:52 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, zijn dochtertje is DOOD, what the fuck maakt zo'n stom SPELLETJE als voetbal dan nog uit...
Ik ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef superworm het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die nog steeds Radio 1 luistert
Die was om 2 uur al, maar radio 1 heeft alleen rond kwart voor drie een paar minuten met een verslaggever gewauweld, meer niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:56 schreef dieselnoi het volgende:
Was er al een persconferentie? Want ik luister al ruim 10minuten naar radio 1 maar ik heb nog niets gehoord.
Hij moet dat inderdaad zelf bepalen, maar daar ging het me ook niet om. Het ging me om de insinuatie dat het zwak van hem zou zijn als hij naar huis was gegaan, daarom reageerde ik zo fel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
lul niet zo slap joh, hij kan zelf wel bepalen wat goed voor hem is
bovendien heeft ie afleiding zo
Voor een professionele voetballer is voetbal meer dan een spelletje. En zeker een Europees Kampioenschap. Het is het meest eervolle, hoogst haalbare voor een voetballer. Reken maar dat zijn familie supertrots op hem is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:52 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, zijn dochtertje is DOOD, what the fuck maakt zo'n stom SPELLETJE als voetbal dan nog uit...
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ookGod heeft geen voorkeur.
Maar dat valt toch nog steeds compleet in het niet bij het verlies van een kind? Als hij wil doorgaan moet hij dat doen omdat hij dat zelf wil, niet omdat hij dan sterker lijkt of omdat andere mensen dat van hem verwachten...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:57 schreef FriescheHengst het volgende:
[..]
Voor een professionele voetballer is voetbal meer dan een spelletje. En zeker een Europees Kampioenschap. Het is het meest eervolle, hoogst haalbare voor een voetballer. Reken maar dat zijn familie supertrots op hem is.
Ik hoop dat de Russen zaterdag slempend in hunner tranen het veld mogen verlaten.
Voor jou is het een dom spelletje. Voor Boulahrouz is het zijn beroep, en waarschijnlijk ook een enorm deel van zijn leven. Ik kan er wel inkomen dat hij snel op het veld wil staan. Iedereen mag het op zijn of haar eigen manier verwerken, en als dit hetgene is waar Boulahrouz voor kiest, kunnen wij niets anders doen dan daar respect voor hebben. Hetzelfde als hij niet wilde spelen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:52 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Eerst wordt er hier geroepen dat de pers er niet teveel aandacht aan moet geven. En dan dit weer. Wat wil je nou?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:56 schreef superworm het volgende:
[..]
Die was om 2 uur al, maar radio 1 heeft alleen rond kwart voor drie een paar minuten met een verslaggever gewauweld, meer niet.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:51 schreef DANILXL het volgende:
[..]
idd alleen hoe breng je het plan over op het publiek
hij zal ongetwijfeld doorgaan omdat hij dat zelf wilquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:59 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar dat valt toch nog steeds compleet in het niet bij het verlies van een kind? Als hij wil doorgaan moet hij dat doen omdat hij dat zelf wil, niet omdat hij dan sterker lijkt of omdat andere mensen dat van hem verwachten...
1. sms je vrienden die er al zitten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:51 schreef DANILXL het volgende:
[..]
idd alleen hoe breng je het plan over op het publiek
Ik verwacht iig quotes van Van Basten en Van der Sar. Waar is anders de persconferentie voor?!quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Eerst wordt er hier geroepen dat de pers er niet teveel aandacht aan moet geven. En dan dit weer. Wat wil je nou?
Gewoon beginnen te blerren, de rest doet daarna meteen meequote:Op donderdag 19 juni 2008 15:01 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
1. sms je vrienden die er al zitten.
2. Zorg dat de NOS dit vanavond meldt
3. voeg je eigen ideeën toe
Volgens mij herhalen ze het journaal idd. Sowieso kun je het na uitzending direct terugkijken op de site van NOS.quote:
Neem je het hem dan kwalijk, dat Khalid wil spelen zaterdag? Of vind je hem gevoelloos of iets dergelijks? Weinig weet ik van de Amerikaanse cultuur, en het is verder ook alleen maar ter illustratie van het cultuurverschil met ons, maar wordt er met veel respect gekeken naar mensen die gewoon door blijven gaan met hun werk en dergelijke, ook de dag na zo'n persoonlijk drama.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:52 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
De dag is toch niet om?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:01 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik verwacht iig quotes van Van Basten en Van der Sar. Waar is anders de persconferentie voor?!
Op de radio werd het heel goed verwoord. Dit Oranje is net als een familie voor Khalid en dat heeft hij ongetwijfeld in zijn keuze meegenomen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:04 schreef DJ_Ryow het volgende:
niet om lullig te doen, maar soms moet je na een tragische gebeurtenis juist doorgaan en niet huilend in een hoekje gaan zitten. daarom vind ik het heel goed dat Boulah blijft. hij krijgt ongetwijfeld hardstikke veel steun van teamgenoten en supporters, en zal alle vrijheid hebben om bij z'n vrouw te zijn. dit is absoluut de beste oplossing
Ik denk dat hij het absoluut zelf wil, en zich in die overtuiging alleen maar gesterkt voelt door zijn familie en omgeving. En ook wij, het Nederlandse volk, moeten 100% achter hem staan hierin, en hem niet afvallen door zijn motivatie om te blijven spelen in twijfel te trekken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:59 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar dat valt toch nog steeds compleet in het niet bij het verlies van een kind? Als hij wil doorgaan moet hij dat doen omdat hij dat zelf wil, niet omdat hij dan sterker lijkt of omdat andere mensen dat van hem verwachten...
Ik drukte net op het kruisje, dus de helft van de luisteraars is weer weg. Sorry SCH.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
De luistercijfers gaan omhoog bij Radio 1![]()
Yep diep respect voor hem, hij laat zien dat hij een sterke persoonlijkheid is...quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:10 schreef ShadyLane het volgende:
Elke beslissing was te begrijpen geweest, maar deze had ik inderdaad wel verwacht en kan ik zeer waarderen.
Waarschijnlijk zat Van der Sar er als vertegenwoordiger van de spelers, doordat hij aanvoerder is, bij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:06 schreef DeeCruise het volgende:
Alleen het begin van de persconferentie is uitgezonden... Ben benieuwd of van der Sar ook zijn mond open gedaan heeft in de volledige uitzending (die we dus pas vanavond te zien krijgen)
wtf ben jij voor een josti zeg? Kun je alleen maar smilies en een willekeurige naam tussen 2 smilies plaatsen?quote:
Ja, zeker nog wel een stuk of 15 keer en anders komen de beelden ook wel op ek2008.nos.nlquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:04 schreef Leonos het volgende:
Word het na dit journaal herhaald?
quote:Oranje steunde 'Boulah' in ziekenhuis
LAUSANNE - Meerdere spelers van het Nederlands elftal hebben Khalid Boulahrouz en zijn vrouw de afgelopen dagen bezocht in het ziekenhuis. ,,Waar het kon hebben we hem gesteund,’’ zei donderdag doelman en aanvoerder Edwin van der Sar.
Edwin van der Sar. FOTO ANP
Van der Sar was er woensdagavond ook zelf, samen met Ruud van Nistelrooy. Eerder waren Nigel de Jong en Robin van Persie, Boulahrouz’ maatjes in de selectie, in het ziekenhuis aanwezig.
Het te vroeg geboren dochtertje van Boulahrouz overleed in Lausanne kort na de bevalling. Van der Sar: ,,Het is een heel moeilijke situatie. Ik vond dat Khalid zich heel sterk heeft gedragen. Ik denk ook dat hij hier toch weer goed uit gaat komen.’’
,,Hij had zijn familie in eerste instantie ook niet bij zich, daarom denk ik dat het goed was dat wij er voor hem waren,’’ vervolgde de doelman.
ad.nl
Zal wel veel van de tribunes klinken zaterdag.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:53 schreef ASroma het volgende:
boulah boulah boulah boulahrouz! boulah boulah boulah boulahrouz! boulah boulah boulah boulahrouz!
Ik weet uit eigen ervaring dat de klap na zo'n verlies pas later komt. Vlak na het slechte nieuws is er alleen ongeloof dat binnen een paar dagen omslaat naar erg verdriet, en dan is het juist belangrijk dat je iemand hebt op wie je kunt bouwen en die je vertrouwt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:50 schreef Jetze het volgende:
Mensen, zo raar is het toch niet dat Boulahrouz wil spelen? Het zou me eerder tegenvallen als hij de brui eraan had gegeven. Het getuigt inderdaad van een sterk karakter dat hij zich ook door dergelijk nieuws niet uit het veld laat slaan, maar dat verwacht je ook wel van topsporters, voor wie een EK gewoon meer is dan een competitiewedstrijd. Erg goed om te lezen dat hij niet tegenvalt.
quote:
een knuffel is wel het laatste dat je op het veld moet gooien natuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:21 schreef Jetze het volgende:
Goeie teksten van Van Basten! Hoop dat de Nederlandse stadiongangers hieruit opmaken dat de zaak hiermee is afgedaan en er gewoon gevoetbald gaat worden zaterdag. Dus geen knuffels en steunbetuigende liederen. Althans, dat lees ik eruit.
dat zal toch voor iedereen anders zijn lijkt mij...quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring dat de klap na zo'n verlies pas later komt. Vlak na het slechte nieuws is er alleen ongeloof dat binnen een paar dagen omslaat naar erg verdriet, en dan is het juist belangrijk dat je iemand hebt op wie je kunt bouwen en die je vertrouwt.
Maargoed, hij moet het idd zelf weten.
Dat denk ik ook.quote:,,Hij had zijn familie in eerste instantie ook niet bij zich, daarom denk ik dat het goed was dat wij er voor hem waren,’’ vervolgde de doelman.
De beslissende 6-3quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:26 schreef FreddyVork het volgende:
Hij speelt zaterdag zijn beste wedstrijd ooit, maakt in 88e minuut de beslissende 6-3 en in een multi-religieus gebed gaan de Nederlanders en Russen gezamenlijk het veld af na een waar voetbalfeest.
Ik denk niet dat we tranen gaan zien bij hem. Gebaseerd op het beeld dat ik heb van hem.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:24 schreef NED het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Tevens denk ik wel dat ie flink wat emoties zal laten zien zaterdag. Ongeacht of we winnen of verliezen. Denk dat er dan toch wel eea loskomt bij hem.
Ik had drie dagen geleden al zo'n visioen dat Boulahrouz in de slotfase opstoomde en snoeihard de 4-0 binnen schoot de Russen. Vond het al vreemd dat de Russen in mijn visioen zaten aangezien ik er van overtuigd was dat Zweden de volgende tegenstanderzou zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:26 schreef FreddyVork het volgende:
Hij speelt zaterdag zijn beste wedstrijd ooit, maakt in 88e minuut de beslissende 6-3 en in een multi-religieus gebed gaan de Nederlanders en Russen gezamenlijk het veld af na een waar voetbalfeest.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
wtf ben jij voor een josti zeg? Kun je alleen maar smilies en een willekeurige naam tussen 2 smilies plaatsen?
Einde aan de angst voor een aansluitingstreffer, zo is het meer bedoeld.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Van 5-3 naar 6-3 is niet beslissend, knuppel. Dan heb je sowieso gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |