offtopic en eigenlijk ook nogal ongepast: ik vind je avatar gewoon echt super!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
In ONZ misschien ja, maar bij een dergelijk onderwerp is dit toch wel retetriest. En moet je iemand persoonlijk kennen om te bedenken dat die mensen steenkapot zijn van het verlies van hun kindje?
Dat bepaal jij toch niet. Ik zie het wel voor me:quote:
Waarom dat accentje op neger? Achterlijke...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het klinkt als eigen belang, maar als dit team enig succes wil moet hij er gewoon bij zijn. Ik zie het niet zo zitten in stabiele néger Melchiot.²
Beertjes? Voor wie? Dat pepert het er alleen maar meer in lijkt mij. Gewoon YNWA zingen en het daar bij laten.quote:
Ik denk juist dat ze met zn allen Boulah willen steunen en gaan knallen voor Boulah en zn vrouwquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:31 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ook geen leuk grapje![]()
on topic: heel rot, echter ik hoop niet (is misschien een vervelende gedachte) dat het de prestaties van oranje beschadigt, het gaat dit EK nu net zo goed.
Die Bansheeboy is gewoon zo'n typische hypocriete teringlul die wel zeikt als anderen het over Marokkanen hebben maar er zelf als de kippen bij is om op negers te kotsen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom dat accentje op neger? Achterlijke...
Ja en dan een rooie kaart oplopen omdat hij een of andere rus finaal doormidden trapt en dan de halve finale missenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef charleen het volgende:
Klasse dat hij zaterdag gaat spelen, ik verwacht niet anders dan dat hij zal knetteren daar! Volgens mij is het nog goed ook voor hem met het oog op het verwerkingsproces, heerlijk de boosheid over dit wat hem nu moest overkomen, op die Russen afreageren....
Huh?? Nee, hoezo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lees jij telkens een ander topic dan ik ofzo?!?!?
ik denk dat ik de mening van veel topicgangers en mods verwoord, en nu weer een niet leuk grapje. Je bent een vervelende gast (niet alleen in dit topic)quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet. Ik zie het wel voor me:
Wilders: "Minister, wat vindt u er nou van dat juist een Marokkaan weer de stabiliteit in de samenleving, in dit geval de oranjevreugde, weet te bederven. Wat denkt u daar tegen te gaan doen"
Die reportages zijn echt voor mensen die zich ontzettend vervelen, zoals bejaarden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef SCH het volgende:
Luister nou maar eens naar echte informatie, stelletje lapzwansen
Omdat die malloot denkt dat je neger zo schrijft omdat je het uitspreekt als neeger.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom dat accentje op neger? Achterlijke...
Kijk, dit is nou eens een bericht. Hij betuigt medeleven, zonder beperkende elementen hierin aan te brengen. Hulde.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef maril het volgende:
Sterkte voor Boulah en zn vrouw.
Misschien dat zn vrouw ook wel een stem heeft in deze?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
WTF, je gaat toch niet het EK spelen als je net je dochtertje hebt verloren? Dan wil je toch bij je vrouw zijn om d'r bij te staan?
Ehmz..... voor ONS! Niet voor hen. Komop zeg, ik weet zeker dat er minstens 10 gezinnen in Nederland hetzelfde mee maken op dit moment. Ze winnen toch ook niet speciaal voor hen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef M0NTANA het volgende:
Europees kampioen worden voor Khalid Boulahrouz en partner dan maar.
Kun je nu niet gewoon stoppen met die domme berichten. Je weet dat mensen gaan reageren als je zulke dingen post. Uitlokken noemen we dat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het klinkt als eigen belang, maar als dit team enig succes wil moet hij er gewoon bij zijn. Ik zie het niet zo zitten in stabiele néger Melchiot.²
Inmiddels weer bij Hannekequote:
Iedereen vond zijn grap smakeloos, jij zegt dat iedereen met hem meelacht.quote:
Ik lees steeds verwekkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Misschien dat zn vrouw ook wel een stem heeft in deze?Misschien is het juist wel goed voor het verwerken
Ja, laten we hem knuffelbeertjes geven. En een kinderwagen. En foto's van gelukkige pappa's met hun kroost.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:29 schreef nightfall het volgende:
als "we" zaterdag scoren met ze'n allen naar boula toe en aan het einde een lading beertje van het oranje publiek -respect-
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef NED het volgende:
[..]
Ja en dan een rooie kaart oplopen omdat hij een of andere rus finaal doormidden trapt en dan de halve finale missen
Jij bent echt een fucking debiel he. Hoe oud ben je? 10?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:36 schreef NED het volgende:
[..]
Ehmz..... voor ONS! Niet voor hen. Komop zeg, ik weet zeker dat er minstens 10 gezinnen in Nederland hetzelfde mee maken op dit moment. Ze winnen toch ook niet speciaal voor hen?
Nee, het EK winnen doe je voor Nederland en voor alle Nederlanders en niet voor 1 iemand in het bijzonder omdat hij of zij nou toevallig net iets kuts heeft meegemaakt
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Inmiddels weer bij Hannekeop BNR zit.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef M0NTANA het volgende:
Europees kampioen worden voor Khalid Boulahrouz en partner dan maar.
Ik denk dat toch er wel een 'groot' verschil zit in je dochtertje verliezen die bij wijze van spreken al 4 jaar is dan een ongeboren kind verliezen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
WTF, je gaat toch niet het EK spelen als je net je dochtertje hebt verloren? Dan wil je toch bij je vrouw zijn om d'r bij te staan?
Ga je nou op elk bericht zo in waar deze woorden of woorden van gelijke strekking in voorkomen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk, dit is nou eens een bericht. Hij betuigt medeleven, zonder beperkende elementen hierin aan te brengen. Hulde.![]()
²
hou je bek eens en rot liever opquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk, dit is nou eens een bericht. Hij betuigt medeleven, zonder beperkende elementen hierin aan te brengen. Hulde.![]()
²
Zeker wetenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk dat toch er wel een 'groot' verschil zit in je dochtertje verliezen die bij wijze van spreken al 4 jaar is dan een ongeboren kind verliezen.
Hoe erg het laatste ook is.
Ik het over zijn voetballende kwaliteiten. Je kunt niet ontkennen dat Boulahrouz van een hoger kaliber is. Ja toch?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die Bansheeboy is gewoon zo'n typische hypocriete teringlul die wel zeikt als anderen het over Marokkanen hebben maar er zelf als de kippen bij is om op negers te kotsen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |