Slechts klinisch dode entiteiten proberen nu lollig over te komen. Ik snap je niet. Des te meer doet het me pijn dat velen met je mee lachen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef NED het volgende:
[..]
Ach komop, een grapje moet kunnen toch? Bovendien ga ik er even voor het gemak van uit dat jij Khalid niet persoonlijk kent.
Ow die is dichtquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom naar het radio 1 topic joh.
Godsklere, dat jij ze niet leuk vind is kut voor je.quote:
Boulah.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:24 schreef Mascleta het volgende:
http://www.fcupdate.nl/ni(...)pelen-tegen-rusland/
Kijk daar staat het al
Lees jij telkens een ander topic dan ik ofzo?!?!?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Des te meer doet het me pijn dat velen met je mee lachen.²
We lachen ons allemaal rot ja...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Slechts klinisch dode entiteiten proberen nu lollig over te komen. Ik snap je niet. Des te meer doet het me pijn dat velen met je mee lachen.²
Jajaja, tis al goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga lekker klagen in FB.
Hier kan je normaal posten of anders niet.
misschien heeft zijn vrouw aangegeven dat ze wil dat hij wel speeltquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
WTF, je gaat toch niet het EK spelen als je net je dochtertje hebt verloren? Dan wil je toch bij je vrouw zijn om d'r bij te staan?
Het was ook totaal niet grappig. Dat jij het grappig vindt en wij niet, zegt meer over jouw zeer matige gevoel voor humor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:26 schreef NED het volgende:
[..]
Correctie: JIJ vind ze niet gepast. Ik vond hem treffend en scherp gevonden
misschien dat vrouwlief toestemming heeft gegeven aan hem weten wij veelquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
WTF, je gaat toch niet het EK spelen als je net je dochtertje hebt verloren? Dan wil je toch bij je vrouw zijn om d'r bij te staan?
Laat hem dat lekker zelf uitmaken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
Ieder mens is anders, voor alle keuzes zouden we alleen maar respect voor kunnen/ moeten hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
hmmm ik wacht de persconferentie even afquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:28 schreef maestro1980 het volgende:
NU.nl meld nu ook dat hij (beschikbaar) blijft
en dan ook nog scorenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Zwaar respect voor Boulahrouz als hij gewoon wilt spelen.
En dat bepaal jij?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
Mooie vrouw heeft hij trouwens.. zonde dat het hun moet overkomen!quote:
Zoals ik al gezegd heb: Klagen kan je in FB doen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef NED het volgende:
[..]
Godsklere, dat jij ze niet leuk vind is kut voor je.
IK vond het een leuk grapje en daarom postte ik hem.
Je hoeft niet ieders grappen leuk te vinden hoor.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het was ook totaal niet grappig. Dat jij het grappig vindt en wij niet, zegt meer over jouw zeer matige zieke gevoel voor humor.
mooi planquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:29 schreef nightfall het volgende:
als "we" zaterdag scoren met ze'n allen naar boula toe en aan het einde een lading beertje van het oranje publiek -respect-
Het klinkt als eigen belang, maar als dit team enig succes wil moet hij er gewoon bij zijn. Ik zie het niet zo zitten in stabiele néger Melchiot.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:28 schreef Saeramir het volgende:
helemaal niet onverwacht in mijn ogen. hij leek me al het 'type' dat 'gewoon' doorgaat.. of ie echt speelt is een tweede..
en dat kun jij beter voor hem beslissen... omdat?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
ook geen leuk grapjequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:29 schreef SCH het volgende:
Wilders zal er wel kamervragen over stellen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:30 schreef Xenomaniac het volgende:
Dit is gewoon spam van SCH, radio1 doet er geen reet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |