Jij bent autist?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:36 schreef NED het volgende:
[..]
Ehmz..... voor ONS! Niet voor hen. Komop zeg, ik weet zeker dat er minstens 10 gezinnen in Nederland hetzelfde mee maken op dit moment. Ze winnen toch ook niet speciaal voor hen?
Nee, het EK winnen doe je voor Nederland en voor alle Nederlanders en niet voor 1 iemand in het bijzonder omdat hij of zij nou toevallig net iets kuts heeft meegemaakt
Hoe teringdom ben jij wel niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:29 schreef nightfall het volgende:
als "we" zaterdag scoren met ze'n allen naar boula toe en aan het einde een lading beertje van het oranje publiek -respect-
31 en een EK winnen doe je voor je land en medelanders en niet voor 1 iemand in het bijzonder.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij bent echt een fucking debiel he. Hoe oud ben je? 10?.
Kutzender idd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:40 schreef tralalala het volgende:
Zijn er echt mensen die graag naar radio 1 luisteren ?Gaat echt helemaal nergens over (behalve langs de lijn dan)
Juistquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou moest ik weer lachen, humor helpt in deze zware tijden.
Verre van. Ik ben realistisch, dat is wat heel anders. Kut voor hem, maar life goes on, ook voor hem en zn vrouwquote:
Als je het over zijn voetballende kwaliteiten hebt dan is het gebruik van het woord neger in deze context overbodigquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik het over zijn voetballende kwaliteiten. Je kunt niet ontkennen dat Boulahrouz van een hoger kaliber is. Ja toch?²
Die groep wil echt niet voor ons wereldkampioen worden hoor, dat willen ze voor hunzelf. En nu dus ook voor de vrouw van Boulahrouz. Dát is realistisch.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:40 schreef NED het volgende:
[..]
31 en een EK winnen doe je voor je land en medelanders en niet voor 1 iemand in het bijzonder.
En nee, ik ben geen debiel. Ik vind het oprecht lullig voor hem en zijn vrouw en respect dattie mee wil en kan spelen. Niets dan lof voor de beste man, maar om dan maar meteen te stellen dat ze het EK voor hem en zn vrouw moeten winnen is onzin.
Er zijn 16 miljoen Nederlanders die onze jongens steunen. Voor hen probeer je kampioen te worden en niet voor een dood kindje.
Ga jij maar mee dan met je herhaalde verzoekenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:40 schreef Scorpie het volgende:
Mag ik aub een ban voor Bansheeboy met zijn flames en denigrerende opmerkingen richting alles wat niet Marrokaans is?
Ligt eraan, soms ben je de muziek even zat op de weg en dan vind ik discussieprogramma's wel weer interessant.quote:
Ja klopt, dat zijn we dan gelukkig eens.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je het over zijn voetballende kwaliteiten hebt dan is het gebruik van het woord neger in deze context overbodig
Post jij de luistercijfers hier als ze bekend zijnquote:
Nou, hup, trap die gozer dan uit dit topic. Geef hem een ban en laat hem terugkomen na het EK. Dr is altijd gezeik met die Bansheeboy, treed er nou eens tegen op.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je het over zijn voetballende kwaliteiten hebt dan is het gebruik van het woord neger in deze context overbodig
Ik vind het maar links gelul altijdquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:42 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ligt eraan, soms ben je de muziek even zat op de weg en dan vind ik discussieprogramma's wel weer interessant.
Kap zelf eens joh.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, hup, trap die gozer dan uit dit topic. Geef hem een ban en laat hem terugkomen na het EK. Dr is altijd gezeik met die Bansheeboy, treed er nou eens tegen op.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:29 schreef SCH het volgende:
Wilders zal er wel kamervragen over stellen
Jazeker, topverdediger! Ik vind hem als mens ook erg mooi en teder.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:43 schreef Blawh het volgende:
Alleen een korte analyse dus van Tiggeler.
Wat een held is Boula.
Jij bent minstens zo irritant met je constante banverzoek in dit topic.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, hup, trap die gozer dan uit dit topic. Geef hem een ban en laat hem terugkomen na het EK. Dr is altijd gezeik met die Bansheeboy, treed er nou eens tegen op.
Kijk uit Swets, je mag niet lachen in dit topic, want de wereld is bijna vergaan en we verliezen het EK nu!quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga je nou op elk bericht zo in waar deze woorden of woorden van gelijke strekking in voorkomen?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jazeker, topverdediger! Ik vind hem als mens ook erg mooi en teder.²
Boulahrouz is voor mij een held. Dat je dat niet wil kan ik niks aan doen. Hij is een voorbeeld voor ons allen. Ik gun hem wel het allerbeste.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:40 schreef Scorpie het volgende:
Mag ik aub een ban voor Bansheeboy met zijn flames en denigrerende opmerkingen richting alles wat niet Marrokaans is?
Je had nog op een jankende Boula gehooptquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef superworm het volgende:
Dat was het? Wat teleurstellend.
Ik voel me exact hetzelfde.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een reeks zeg, eerst condeleances, dan een abortusdiscussie, dan een persconferentie die maar niet begint en nu een lunatic en banverzoeken
.
Je had de Zwitserse arts verwacht en een reactie van de Marokkaanse koning???quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef superworm het volgende:
Dat was het? Wat teleurstellend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |