In ieder geval beelden/geluid van de echte persconferentie. Dat hadden ze in 3 kwartier mákkelijk in elkaar kunnen knutselen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:47 schreef Roi het volgende:
[..]
Je had nog op een jankende Boula gehoopt
Uiteraard! Geen beter vermaak dan leedvermaak!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:47 schreef Roi het volgende:
[..]
idd alleen hoe breng je het plan over op het publiekquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:50 schreef wiggahlipz het volgende:
Wat zou een massaal gezongen YNWA heerlijk zijn zaterdag bij opkomst van Boulahrouz op 't veld!
Ik kijk er niet eens meer van op, na de Spits-poll van gisteren en de vermelding op wikipedia dat Boulahrouz de training had verlaten vanwege dopinggebruik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:48 schreef Blawh het volgende:
Wat een niveau hier zeg van sommigen. Pleur je gezeik, commentaar, ... zoals sjimz al zei in FB en bagger niet dit topic vol svp.Er zijn ook mensen die niet op die 'grapjes' zitten te wachten en het serieus willen volgen.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:51 schreef Kriegel het volgende:
En daar gaat ie bij Van Bronckhorst en daar gaat ie!
Wat een onzin zeg, zijn dochtertje is DOOD, what the fuck maakt zo'n stom SPELLETJE als voetbal dan nog uit...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:50 schreef Jetze het volgende:
Mensen, zo raar is het toch niet dat Boulahrouz wil spelen? Het zou me eerder tegenvallen als hij de brui eraan had gegeven. Het getuigt inderdaad van een sterk karakter dat hij zich ook door dergelijk nieuws niet uit het veld laat slaan, maar dat verwacht je ook wel van topsporters, voor wie een EK gewoon meer is dan een competitiewedstrijd. Erg goed om te lezen dat hij niet tegenvalt.
F*ck, wilde net vragen of mensen die te vaak het woordje "hun" gebruiken niet geband konden worden....quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:47 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:48 schreef SCH het volgende:
Je had de Zwitserse arts verwacht en een reactie van de Marokkaanse koning???
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:53 schreef ASroma het volgende:
boulah boulah boulah boulahrouz! boulah boulah boulah boulahrouz! boulah boulah boulah boulahrouz!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef M0NTANA het volgende:
Europees kampioen worden voor Khalid Boulahrouz en partner dan maar.
lul niet zo slap joh, hij kan zelf wel bepalen wat goed voor hem isquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:52 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, zijn dochtertje is DOOD, what the fuck maakt zo'n stom SPELLETJE als voetbal dan nog uit...
Ik ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef superworm het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die nog steeds Radio 1 luistert
Die was om 2 uur al, maar radio 1 heeft alleen rond kwart voor drie een paar minuten met een verslaggever gewauweld, meer niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:56 schreef dieselnoi het volgende:
Was er al een persconferentie? Want ik luister al ruim 10minuten naar radio 1 maar ik heb nog niets gehoord.
Hij moet dat inderdaad zelf bepalen, maar daar ging het me ook niet om. Het ging me om de insinuatie dat het zwak van hem zou zijn als hij naar huis was gegaan, daarom reageerde ik zo fel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
lul niet zo slap joh, hij kan zelf wel bepalen wat goed voor hem is
bovendien heeft ie afleiding zo
Voor een professionele voetballer is voetbal meer dan een spelletje. En zeker een Europees Kampioenschap. Het is het meest eervolle, hoogst haalbare voor een voetballer. Reken maar dat zijn familie supertrots op hem is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:52 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, zijn dochtertje is DOOD, what the fuck maakt zo'n stom SPELLETJE als voetbal dan nog uit...
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ookGod heeft geen voorkeur.
Maar dat valt toch nog steeds compleet in het niet bij het verlies van een kind? Als hij wil doorgaan moet hij dat doen omdat hij dat zelf wil, niet omdat hij dan sterker lijkt of omdat andere mensen dat van hem verwachten...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:57 schreef FriescheHengst het volgende:
[..]
Voor een professionele voetballer is voetbal meer dan een spelletje. En zeker een Europees Kampioenschap. Het is het meest eervolle, hoogst haalbare voor een voetballer. Reken maar dat zijn familie supertrots op hem is.
Ik hoop dat de Russen zaterdag slempend in hunner tranen het veld mogen verlaten.
Voor jou is het een dom spelletje. Voor Boulahrouz is het zijn beroep, en waarschijnlijk ook een enorm deel van zijn leven. Ik kan er wel inkomen dat hij snel op het veld wil staan. Iedereen mag het op zijn of haar eigen manier verwerken, en als dit hetgene is waar Boulahrouz voor kiest, kunnen wij niets anders doen dan daar respect voor hebben. Hetzelfde als hij niet wilde spelen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:52 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Eerst wordt er hier geroepen dat de pers er niet teveel aandacht aan moet geven. En dan dit weer. Wat wil je nou?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:56 schreef superworm het volgende:
[..]
Die was om 2 uur al, maar radio 1 heeft alleen rond kwart voor drie een paar minuten met een verslaggever gewauweld, meer niet.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:51 schreef DANILXL het volgende:
[..]
idd alleen hoe breng je het plan over op het publiek
hij zal ongetwijfeld doorgaan omdat hij dat zelf wilquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:59 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar dat valt toch nog steeds compleet in het niet bij het verlies van een kind? Als hij wil doorgaan moet hij dat doen omdat hij dat zelf wil, niet omdat hij dan sterker lijkt of omdat andere mensen dat van hem verwachten...
1. sms je vrienden die er al zitten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:51 schreef DANILXL het volgende:
[..]
idd alleen hoe breng je het plan over op het publiek
Ik verwacht iig quotes van Van Basten en Van der Sar. Waar is anders de persconferentie voor?!quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Eerst wordt er hier geroepen dat de pers er niet teveel aandacht aan moet geven. En dan dit weer. Wat wil je nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |