De doelman.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:21 schreef Merkie het volgende:
Heeft Roemenië al eens de bal gehad de afgelopen 20 minuten?
Dit team is de tweede keuze van Van Basten, dus Nederland 2. Snap niet wat er respectloos aan is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Nederland heeft niet eens een echt B-elftal. Dit team is leuk experimenteel; maar er staan geen klojo's in het veld,
Zoals jij het brengt lijkt het net alsof ze 11 rukkers naar het gras hebben gestuurd. Beetje respectloos.
Die indruk heb ik ook. Ze zijn nog plichtmatiger naar het veld gekomen dan Oranje (b)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een tamme zooi. Heb geen moment de indruk dat ze er in geloven idd
Leuk he, voetbalquote:
Het is nog altijd 'verpestte'.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:21 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik pas me makkelijk aan!
ps het is verpeste
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is nog altijd 'verpestte'.Maar je blijft een matige user.
Eh? Ik heb bewust Nederland 2 gepost, omdat dat bepaald geen B-spelers zijn. Maar het is een feit dat spelers als Huntelaar, Afellay en De Cler 2e keus zijn achter de bekende namen tegen Italië en Frankrijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Nederland heeft niet eens een echt B-elftal. Dit team is leuk experimenteel; maar er staan geen klojo's in het veld,
Zoals jij het brengt lijkt het net alsof ze 11 rukkers naar het gras hebben gestuurd. Beetje respectloos.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eh? Ik heb bewust Nederland 2 gepost, omdat dat bepaald geen B-spelers zijn. Maar het is een feit dat spelers als Huntelaar, Afellay en De Cler 2e keus zijn achter de bekende namen die tegen Italië en Frankrijk speelden.
Ik heb er zo'n 100 gezien afgelopen jaarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mogen we op een volgend EK of WK gewoon weer dit soort topics ook in VBL posten? Echt ik zie hier opmerkingen.. serieus...
Elk persoon die toch 10 tot 20 wedstrijden ziet per jaar, die weet gewoon dat dit een minder flitsende pot kan worden doordat Roemenië totaal anders speelt dan Italië en Frankrijk.
Omelet du fromagequote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Stel idioten, wij hebben geen b team, huilies.
Eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Precies. Maar het klootjesvolk is weer verwend geraakt en verwacht weer een partij als tegen Frankrijk of Italië. Die wedstrijden konden alleen zo mooi worden omdat die landen ook naar voren voetbalden. Tegen Roemenië is dit prima en Nederland speelt ook zeker niet slecht.
Ben niet bang, maar wel ongerust over die wedstrijd. Itali"e zal een stuk beter voor de dag komen. Btw eerst maar eens Zweden terzijde schuiven, om maar eens op de zaken vooruit te lopen. En misschien treffen we wel Spanje. Dat is lang geleden!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zeg ik
gaat mooi worden tegen Italie
Leuke Jip en Janneke redenatiequote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Ons B team is beter dan het A team van italie en frankrijk
De Cler is m.i. de 3e linksback achter Broncko en Bouma.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
De Cler is inderdaad bedroevend.
Gelukkig hebben we nog een kakkerlak in de selectie die wél fatsoenlijk kan ballen.
idd, ga koken mutsquote:
was helemaal verwardquote:
Triest...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
De Cler is inderdaad bedroevend.
Gelukkig hebben we nog een kakkerlak in de selectie die wél fatsoenlijk kan ballen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:28 schreef Solidius het volgende:
Ja wat is het nou, Vennegoor of Hesselink?
Ja meer is er ook nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Cler is m.i. de 3e linksback achter Broncko en Bouma.
'Ze noemden mij altijd het breekijzer'quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:27 schreef Rikketik het volgende:
Vennegoor.Tof dat hij z'n minuutjes nog krijgt. Stelt niet veel voor, maar hé, je kunt later stoere verhalen vertellen tegen je kleinkinderen.
niet?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:28 schreef GGMM het volgende:
Ik denk niet dat Roemenië er nog 2 maakt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:28 schreef Solidius het volgende:
Ja wat is het nou, Vennegoor of Hesselink?
... Het begint met een s en eindigt op erf.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:28 schreef 1shot1kill het volgende:
Domme grap nummer 15: Ze zuigen daar wel bij de NOS, ze weten niet eens of het nou Vennegoor OF Hesselink is die er in komt.
Schotelerf?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:29 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
... Het begint met een s en eindigt op erf.
Ik kijk hoor! Maar heb maar twee ogen. Die staan soms niet op de tv als ik bijvoorbeeld dit berichtje typ.quote:
Scherfquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:29 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Serf?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:29 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ontzagwekkende bijnaam toch? Pakt 'ie zo'n echt breekijzer uit het schuurtje en laat-ie de kinderen even zien wat het breekijzer gaat doen als ze hun groenten niet opvreten.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:30 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik kijk hoor! Maar heb maar twee ogen. Die staan soms niet op de tv als ik bijvoorbeeld dit berichtje typ.
Bij nederland wel, bij Italië daarjuist niet, dan zelf maar gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:32 schreef roburt het volgende:
wow wat zijn die scores op de FP snel geupdate
valt me nog tegen hier...quote:
Ik denk dat ie een relatie met Bruni gaat nemen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mutu gaat na dit EK weer flink aan de coke denk ik
Heeft ie nog steeds last van die enkel dan???quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:27 schreef Steeven het volgende:
Dat hakje.
En Snoeks, wat lult 'ie dom joh de hele tijd. 'Melchiot valt lekker in'
Nou, dat dacht ik dus niet, Snoeks. Die gozer kan amper een bal aannemen. Het is wel duidelijk dat Van Basten die enkel in uiterste nood gebruiken mag.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:33 schreef dronkeykong het volgende:
Ik ga alvast mijn autosleutels pakken
guttegut, er moest ook weer eens iets negatiefs geroepen wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:33 schreef Barca het volgende:
Dit is ruk voor mijn EK-toto's.
Leuk hoor 9 punten in de poule. Knock-out fase kan wel eens een teleurstelling worden.
is het leven niet mooiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:34 schreef J.Herrer het volgende:
Denk dat de hele wereld wel klaarkomt op het Nederlands team
Komen Italie en Frankrijk ff strugglen tegen Roemenie met hun overrated sterrenclubje, en Nederland veegt ze met een reserveteam van de mat
Die enkel bij zijn lies?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heeft ie nog steeds last van die enkel dan???
Idd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
guttegut, er moest ook weer eens iets negatiefs geroepen worden
Of Ooijer - Bouma en Heitinga i.p.v. Engelaar.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:34 schreef J.Herrer het volgende:
Komen Italie en Frankrijk ff strugglen tegen Roemenie met hun overrated sterrenclubje, en Nederland veegt ze met een reserveteam van de mat
Klinkt niet slecht idd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of Ooijer - Bouma en Heitinga i.p.v. Engelaar.
no shit.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik denk niet dat Roemenië er nog 3 maakt.
Wordt er ook een wakker.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ga die Turken hier eens het leven zuur maken. Revenge! MWUAHAHAH
Ik zat te denken aan een Turkije overwinningquote:
Uiteraard, maar dat zal aan van Marwijk liggenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd.
"Ja hallo let maar op worden we europees kampioen verliezen we vast in de 1e ronde van het WK!"
Serieus? Ik zit half die wedstrijd te kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:35 schreef venomsnake het volgende:
Afellay speelt groots.
Ja, ze moeten namelijk nog 3 keer scoren willen ze winnen. Er van uit gaande dat Nederland niet meer scoort.quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:37 schreef 1shot1kill het volgende:
9 punten, 9 doelpunten, maar 1 goal tegen, wie had dat verwacht 9 dagen geleden?
Tis niet echt een boeiende wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Viva Hollandia.![]()
Waar is het volkslied gebleven?
dat was de wedstrijd niet waard denk ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Viva Hollandia.![]()
Waar is het volkslied gebleven?
Frankrijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een Turkije overwinning![]()
Bij dit Roemenie hadden we ze er zelf in moeten schieten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:36 schreef Susi het volgende:
Netjes dat Nederland het niet nodig acht Roemenië te laten winnen
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:38 schreef Stephan123 het volgende:
Wilhellemussie van Nâhassouwen,
Zijt gij van Duihuihuitsen bloed?
De elleboog door de mouwen,
Het haar al door de hoed.
Zijt gij Wilhellemus?
Zijt gij Wilhellemus?
Wel dat is goed.
Kuijt i.p.v. Van Persie en ik teken er voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus we zijn er uit
---------------------- Sar
Boulahrouz - Ooijer - Bouma - v. Bronckhorst
------------ de Jong ---- Heitinga
v. Persie -------- Sneijder ------- Robben
----------------- v. Nistelrooy
Can i get a AMEN?
Ik ben blij dat jij geen bondscoach bent.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kuijt i.p.v. Van Persie en ik teken er voor.
Geen Van der Vaart?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus we zijn er uit
Can i get a AMEN?
Heb je soms naar het plafond gekeken tijdens de wedstrijden tegen Italië en Frankrijk?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij geen bondscoach bent.
Ik stuur je wel een dvd van Nederland - Italiequote:
nou tracteer ons maarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:39 schreef dronkeykong het volgende:
JAAAAAAAAAAAHHHH 90 euro gewonnen met de blinde pool![]()
![]()
Ik mis Kuyt. Vooral in die opstelling erg belangrijk denk ik voor de balans. Nu toch iets teveel mooi-weer voetballers.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus we zijn er uit
Can i get a AMEN?
Ben je blind?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij geen bondscoach bent.
Engelaar speelde erg goed vandaag,quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kuijt i.p.v. Van Persie en ik teken er voor.
Dat betekent niet dat dat onze sterkste opstelling is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je soms naar het plafond gekeken tijdens de wedstrijden tegen Italië en Frankrijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |