quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:33 schreef dronkeykong het volgende:
Ik ga alvast mijn autosleutels pakken
guttegut, er moest ook weer eens iets negatiefs geroepen wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:33 schreef Barca het volgende:
Dit is ruk voor mijn EK-toto's.
Leuk hoor 9 punten in de poule. Knock-out fase kan wel eens een teleurstelling worden.
is het leven niet mooiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:34 schreef J.Herrer het volgende:
Denk dat de hele wereld wel klaarkomt op het Nederlands team
Komen Italie en Frankrijk ff strugglen tegen Roemenie met hun overrated sterrenclubje, en Nederland veegt ze met een reserveteam van de mat
Die enkel bij zijn lies?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heeft ie nog steeds last van die enkel dan???
Idd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
guttegut, er moest ook weer eens iets negatiefs geroepen worden
Of Ooijer - Bouma en Heitinga i.p.v. Engelaar.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:34 schreef J.Herrer het volgende:
Komen Italie en Frankrijk ff strugglen tegen Roemenie met hun overrated sterrenclubje, en Nederland veegt ze met een reserveteam van de mat
Klinkt niet slecht idd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of Ooijer - Bouma en Heitinga i.p.v. Engelaar.
no shit.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik denk niet dat Roemenië er nog 3 maakt.
Wordt er ook een wakker.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ga die Turken hier eens het leven zuur maken. Revenge! MWUAHAHAH
Ik zat te denken aan een Turkije overwinningquote:
Uiteraard, maar dat zal aan van Marwijk liggenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd.
"Ja hallo let maar op worden we europees kampioen verliezen we vast in de 1e ronde van het WK!"
Serieus? Ik zit half die wedstrijd te kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:35 schreef venomsnake het volgende:
Afellay speelt groots.
Ja, ze moeten namelijk nog 3 keer scoren willen ze winnen. Er van uit gaande dat Nederland niet meer scoort.quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:37 schreef 1shot1kill het volgende:
9 punten, 9 doelpunten, maar 1 goal tegen, wie had dat verwacht 9 dagen geleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |