quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:28 schreef Solidius het volgende:
Ja wat is het nou, Vennegoor of Hesselink?
... Het begint met een s en eindigt op erf.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:28 schreef 1shot1kill het volgende:
Domme grap nummer 15: Ze zuigen daar wel bij de NOS, ze weten niet eens of het nou Vennegoor OF Hesselink is die er in komt.
Schotelerf?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:29 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
... Het begint met een s en eindigt op erf.
Ik kijk hoor! Maar heb maar twee ogen. Die staan soms niet op de tv als ik bijvoorbeeld dit berichtje typ.quote:
Scherfquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:29 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Serf?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:29 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ontzagwekkende bijnaam toch? Pakt 'ie zo'n echt breekijzer uit het schuurtje en laat-ie de kinderen even zien wat het breekijzer gaat doen als ze hun groenten niet opvreten.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:30 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik kijk hoor! Maar heb maar twee ogen. Die staan soms niet op de tv als ik bijvoorbeeld dit berichtje typ.
Bij nederland wel, bij Italië daarjuist niet, dan zelf maar gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:32 schreef roburt het volgende:
wow wat zijn die scores op de FP snel geupdate
valt me nog tegen hier...quote:
Ik denk dat ie een relatie met Bruni gaat nemen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mutu gaat na dit EK weer flink aan de coke denk ik
Heeft ie nog steeds last van die enkel dan???quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:27 schreef Steeven het volgende:
Dat hakje.
En Snoeks, wat lult 'ie dom joh de hele tijd. 'Melchiot valt lekker in'
Nou, dat dacht ik dus niet, Snoeks. Die gozer kan amper een bal aannemen. Het is wel duidelijk dat Van Basten die enkel in uiterste nood gebruiken mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |