Ook dat ja. Al kun je niet echt met 1 centrumverdediger spelen denk ik, zeker niet met deze backs. Maar haal dan desnoods één van die verdedigende middenvelders eraf.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Erg domme wissel als je twee keer moet scoren. Je bent twee wissels kwijt en doet er een slechte verdediger in.
Ik denk dat het er gewoon op wijst dat de 98 generatie nog steeds een grote vinger in de pap hebben en Domenech er geen bejaarden durft uit te gooien.
Ja bovendien heb je zeker met 10 man heb alle kracht en energie nodig. Je gooit een hoop energie weg als je iemand wisselt die 10 minuten in het veld staat. Dan kun je beter iemand wisselen die 30 minuten in het veld staat.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:57 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ook dat ja. Al kun je niet echt met 1 centrumverdediger spelen denk ik, zeker niet met deze backs. Maar haal dan desnoods één van die verdedigende middenvelders eraf.
Spanje - NL dus in de halve finalequote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:02 schreef Barca het volgende:
Geen Gattuso, geen Pirlo ... lekker dan!
quote:
Dat is toch goed 2 bejaarden minderquote:
We zullen zien.quote:
Domenech zijn kop gata eraf.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar is het wonder van Frankrijk hoor. Anelka!!!
Schrijf maar op : Finale Duitsland - Italië ...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:13 schreef popolon het volgende:
En zo sluipen ze toch weer het toernooi binnen.
Italie gaat weer eens heel ver komen.
Ja, zie ze wel van Spanje winnen. Op typisch Italiaanse wijze. Zelfs zonder Pirlo en Gattuso. Maar met Del Piero en Cameronesi / Di Natale?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:13 schreef popolon het volgende:
En zo sluipen ze toch weer het toernooi binnen.
Italie gaat weer eens heel ver komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |