Idd, en dat is iets wat KJH nog moet leren. Ruud deed dat op die leeftijd ook niet, daarin is Ruud dus completer dan KJH.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:07 schreef Zwansen het volgende:
Huntelaar speelde zeker niet geweldig. Maar hij staat erin om te scoren. En dat doet ie gewoon. Ruud speelde tegen Italie ook niet geweldig, maar pakte ook zn goal mee.
Als een spits scoort doet ie het goed, klaar. Als ie niet scoort, moet ie zich op een andere manier nuttig maken, zoals Ruud deed.
Ik vond jouw opmerking gevatter en grappiger.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh crap
is dat tegenwoordig niet op z'n Turksquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Geniaal om op zn Italiaans nog ff 2 maal te scoren in de 91e en 94e minuut. 2 keer Mutu.
Zal ie dan ook worden ontslagen bij zn club?
kan gebeurenquote:
Zoals die Zuid-Koreaan Ahn die in 2002 gezeik kreeg bij Perugia (?) omdat ie Italië met een kopgoal uit het WK stootte..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Geniaal om op zn Italiaans nog ff 2 maal te scoren in de 91e en 94e minuut. 2 keer Mutu.
Zal ie dan ook worden ontslagen bij zn club?
Melchiot heeft het ook koud, hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:12 schreef Bakakame het volgende:
Waarom loopt Huntelaar rond met lange mouwen en de rest niet?
Ach, die moeten eerst Spanje zien te verslaan, wordt ook nog een hele klusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:12 schreef SHE het volgende:
Ik had het mijn lieve Roemenen zo gegund. Maar als ze dan te onder gaan, dan wil ik wel dat Oranje ze ook verplettert. Thumbs up voor de achterban van Roemenie, ze weten dat ze naar huis gaan, maar blijven vrolijk zingen. Dat is leuk![]()
God hebbe uw ziel met Italie straks; dat kan nog weleens heel vervelend gaan worden.
terecht toch niveau is nu slecht. Als zaterdag maar beter isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:13 schreef Longmen het volgende:
Al die negativiteit over oranje hierStaan zaterdag allemaal weer vooraan in de polonaise
Een basisspeler uit de Premier League is een versterking voor elk Nederlands teamquote:
Hij heeft last van exceemquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:12 schreef Bakakame het volgende:
Waarom loopt Huntelaar rond met lange mouwen en de rest niet?
Een ploeg die hier in NL gewoon zou mee draaien in de top 5 en mss wel hogerquote:
Dat is idd opvallend!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:12 schreef SHE het volgende:
Ik had het mijn lieve Roemenen zo gegund. Maar als ze dan te onder gaan, dan wil ik wel dat Oranje ze ook verplettert. Thumbs up voor de achterban van Roemenie, ze weten dat ze naar huis gaan, maar blijven vrolijk zingen. Dat is leuk![]()
Kijken of de oranje achterban dan ook blijft zingen!quote:God hebbe uw ziel met Italie straks; dat kan nog weleens heel vervelend gaan worden.
Wat denk jezelf? Ik had niets anders verwacht dan zo'n pot.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
terecht toch niveau is nu slecht. Als zaterdag maar beter is
Fijn dat je me vergeeftquote:
Aaawwwwwwwwquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vond jouw opmerking gevatter en grappiger.
volgens mij zijn we gewoon verwend vorige weekquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd. Maar omdat Nederland nu mt een B-elftal speelt krijgen ze maximaal 2 punten. www.voetbalprimeur.nl.quote:
Helemaal niet. Nederland speelt best aardig en houdt het tempo er redelijk in. Dat Roemenië nou speelt alsof ze allang door zijn helpt de wedstrijd neit echt nee, maar Nederland speelt vrij behoorlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jij zou alleen maar kunnen dromen van een club als Wiganquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:15 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd. Maar omdat Nederland nu mt een B-elftal speelt krijgen ze maximaal 2 punten. www.voetbalprimeur.nl.
Staat bij het nieuws van 7 juni geloof ik, de openingsdag.
Nederland speelt ook niet slecht; de wedstrijd is gewoon slecht.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Nederland speelt best aardig en houdt het tempo er redelijk in. Dat Roemenië nou speelt alsof ze allang door zijn helpt de wedstrijd neit echt nee, maar Nederland speelt vrij behoorlijk.
En omdat zij niet moeten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:16 schreef Karrs het volgende:
Ligt net zoveel aan Roemenië als aan Oranje, dat 't zo slecht is. Hoewel je voor Oranje niets kunt zeggen, omdat dit niet de basisspelers zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |