quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:43 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 krijgt KoC niet uitgespeeld op Medium en gaat nu gefrustreerd slapen
Jawel, maar die gebruik ik alleen voor ondergoed, sokken en beddegoed.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Owwwwww, gelukkig maar, en dan wel al op nu!
Veel plezier straks , gewoon snel eten en dan met zn allen een kroeg met een groot scherm opzoeken, dat wordt een hele gave feestelijke dag dan![]()
Hebbie geen wasdroger?
Je gaat vast nog wel ff tukken voor je weg gaat toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel, maar die gebruik ik alleen voor ondergoed, sokken en beddegoed.
De rest hangt lekker buiten.![]()
En ik vind het ook knap van mezelf dat ik opgebleven ben toen meneer Ingetje er uit ging
Een lekkere Hema-slip doet het altijd goed bij het mannelijk geslacht, mocht je tenminste optimaal van je nachtrust willen genietenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:28 schreef Morretje het volgende:
Das altijd..
![]()
Ga hier in de stad ff shoppen voor ondergoed, vind dat ik er wel wat bij kan gebruiken..
Het maakt hier niet veel uit wat ik aantrek wat dat betreft..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een lekkere Hema-slip doet het altijd goed bij het mannelijk geslacht, mocht je tenminste optimaal van je nachtrust willen genieten
Oh mooi, das snel voor TNT van tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:33 schreef Nonneke het volgende:
Hij is er oh-oh !!![]()
Wat een lief kaartje! Ik zal het doekje zo eens bij Pim omknopen, eens kijken wattie van zn nieuwe stoere bandana vind
![]()
Thnx !
Neuj...ze hebben het toch in no-time uitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
Het maakt hier niet veel uit wat ik aantrek wat dat betreft..Wil ook graag een leuke bh, vind die van de Hema niet zo dit seizoen. Zag bij de V&D wel hele leuke.. Mooie felle kleuren enzo..
Ze hebben em alle 3 even gepast voor je !quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh mooi, das snel voor TNT van tegenwoordig![]()
Staat ie Pim goed?
Draagt Frits ook het leed van de hele wereld op zich ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:22 schreef oh-oh het volgende:Ow geweldig!
Hij staat Pim lekker het coolst, vanwege die blije blik dr bij.
Pim is jouw Frits geloof ik![]()
Pim is cool!
En die andere twee ook natuurlijk.
Fashima
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:27 schreef Greys het volgende:![]()
Wat een leuke foto's! Die met die roze muts!
![]()
MissBliss! Had Re leuke spulletjes voor je mee? Lushjes enzo?
Ik ben een stuk minder zenuwachtig voor het voetbal vanavond!
Maes, ook zo'n zin in morgenavond? Sex and The City movie!!!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:50 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOOOOH.
Frits zn bijnaam is Dipje, Depressie, of Kleine Blonde Dood.
NIKS is leuk, en als iets leuk is issie meteen manisch blij.
En hij is zo gay als maar wezen kan, zelfs loopse teven zijn vies.
Hij wordt altijd flieft op hele lelijke reuen![]()
Frits is alleen gelukkig als ie op de bank depressief mag liggen wezen![]()
Maar everybody loves Frits, juist omdat ie zoveel karakter heeft![]()
Frits & Pim moeten maar trouwen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat B-elftal van Nederland mag trouwens wel eens gaan leren het Wilhelmus te zingen
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
jaaaaaaaaaaaa gelukkig !!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:04 schreef oh-oh het volgende:
NON, doosje stond voor de deur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben jij knettergek( en onwijs lief
![]()
).
Billy heeft dus al de hele avond zn dasje om![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De welpies moet ik echt hoog zetten, die willen ze dus alle 4 echt SLOPEN![]()
Knetterwild zijn ze dr mee![]()
Ow ja Frits moch ook ff passen:
[ afbeelding ]
DANK JE WEEEEEEEL![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat B-elftal van Nederland mag trouwens wel eens gaan leren het Wilhelmus te zingen
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ai dat is shit, ik kan ook echt geen dag zonder.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:54 schreef Nonneke het volgende:
mogguh![]()
ik ben mn hooikoortspilletjes kwijt, al sinds gister, heb ondertussen het idee dat mn hoofd eraf valt en mn neus ieder moment kan ontploffenbeter vind ik die dingen snel
Als je echt niks weet mag je mijn ramen gaan lappenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:40 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen![]()
't Zonnetje schijnt hier weer lekker.. Eens bedenken wat ik vandaag ga doen..
Je bent tè goed... oh-oh!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je echt niks weet mag je mijn ramen gaan lappen
Ramen lappen is zooo overrated..quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je echt niks weet mag je mijn ramen gaan lappen
Ben je jaloers?quote:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)in_streekvervoer.xmlquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ramen lappen is zooo overrated..Stel dat het gaat regenen..
![]()
![]()
Non, wat was de conclusie van het interview.. Heb het niet gezien
billendoekjes of snoetepoetsers ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:50 schreef MissBliss het volgende:
Hier is het helemaal geen lekker weer
Greys: Nee ik kan haar moeilijk uit de bak jagen, ik ben al blij dat ze het tenminste wel ín de bak doet
Verder weet ik niet echt een oplossing voor Poeppootje
Ja, binnenkort mag ze weer eens lekker in bad!
Voor het schoonmaakwerk is zoiets wel handig jaquote:
Ik doe geen Sonja, ik praat er alleen de eierkoek mee goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:49 schreef Nonneke het volgende:
Doe jij Sonja, Greys ?Je wapperd al bijna weg ! wat wil jij in godsnaam nog weg-sonja'en ?
Ik heb 7 SAS-dagen in de week![]()
Ooooooohw ik was al bang dat we je straks moesten gaan vast zetten met lijnen en tentharingen zodat je niet zou wegwaaienquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe geen Sonja, ik praat er alleen de eierkoek mee goed![]()
Gisteravond at ik tijdens het voetbal kijken boterkoek, Bolognese chips en cashewnoten door elkaar, dus eh...
[ afbeelding ]
Ik dacht het al te zien, dat er tijdens de voetbalwedstrijd iemand met een shirt voor zijn neus ging zitten op de bank, maar het was dus echt zo! Rafaël van der Fart wordt ie al genoemd, die heeft gewoon zitten ruften
Hier de bewegende beelden, gelukkig zonder geur
Ja ok, maar niet meer zo lelijk als bovenstaande foto'squote:Op woensdag 18 juni 2008 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind zn hoofd nog wel een beetje raar hoor...
oh-ohquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:39 schreef oh-oh het volgende:
-knip- heel verhaal over niet zo goed mikkende hondjes..
Het klinkt leuker dan het is als je het daadwerkelijk meemaakt met die mispissers.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
oh-oh![]()
![]()
Die verhalen van jou zijn echt hilarisch!!
Toevallig had ik het afgelopen weekend met mijn schoonzus nog over Rafael, zij vond dat hij een gezicht had alsof hij een hazenlip heeft gehad. Dat heeft hij niet, maar zijn gezicht lijkt wel zo..
En Sylvie doet me aan die andere muts denken, eh.. Georgina, die kan ook erg goed domme uitspraken doen en dom overkomen..
Walgelijk zulke mensen, ik heb zo'n collega.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:32 schreef nokwanda het volgende:
Vind dat kindje niet zo lelijk. Het heeft babyslaapoogjes en een pasgeborenbabyzuigmondje. Gewoon een pasgeboren wurmpie dus.
Ben net een beetje geflipt in de buurtwinkel. Winkelmeisje vertelt steeds van de poezen van haar moeder. Oepsnestje en zo. Dus ik vroeg al steeds: waarom niet laten helpen dan, want ze was al meer dan oud genoeg. Niet eens een betje. Maar nu zijn de poesjen immers al alles. Ik flipte echt nu. Heb gezegd dat haar moeder een nasty shithead is en dat ze echt slecht voor haar dier is en dat ze dan beter geen poes kan hebben als ze zoiets doet dat dus gewoon echt zwaar kut is. En dat ze dat vooral ook tegen haar moeder moet zeggen van mij. (winkelmeisje is volwassen overigens). Daarna gezegd: ja, hoort es, jij kunt daar niks aan doen, maar jij vindt dat blijkbaar ook normaal. Daarna maar afgerekend en weggegaan
*test*quote:
ik begin daar niet meer aan, binnen notime heb ik hartkloppingen en sta ik dozen te scheuren achterquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie em lekker wel MB![]()
![]()
![]()
![]()
Non, wat een truttekut-collega zeg! Daar zou ik contstant discussie mee hebben
Psiesquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef nokwanda het volgende:
Uitgerekend dat nummer. Daar GA je ook spontaan van huilen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat weer een rust hier...![]()
Ik heb vannacht over Greys en meneer Greys en een krat bier gedroomd.
Ik weet niet meer precies hoe en wat, maar 't was wel raar
Dinnetje en ik gaan zaterdagquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Please dó tell!
Ik zat vanavond in de kroeg (la la lala laaaaaaaaaaaaaaaaaa) en gisteravond was ik naar Sex and The City the movie. Lekkere film, hoewel 2,5 uur zonder pauze best lang was en ik kreeg er een zere kont van.
Oh enneh... oh-oh...
Islands in the stream, that is what we are... sja la laaaaaaaaaaa
Net besloten dat we eerst de fout gewinkelde spullen terug gaan brengen, daarna gaan eten, daarna nar SATC gaan en dan gaan stappen. Voor ons beiden op die manier jaaaaaren geleden. We slepen haar luv mee naar een salsa tent. We zijn beide behoorlijk bedreven (zij als boreling van de Dom.Rep en ik als dansmulticulti met blackass from childhood)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:35 schreef Greys het volgende:
Jullie gaan zaterdag naar de kroeg of naar S&TC film, Nok???
Of allebei?![]()
Het zal in de bioscoop wel lekker rustig zijn, aangezien Oranje speelt
Toen wij er waren, zat héél de zaal vol, ik wist niet wat ik meemaakte, op een doordeweekse avond zaten we op rij 3, werd er scheel van
Mogge liefjes!
Tis inderdaad alweer bijna weekend
Zou Conleche het lekker hebben in La France? Ik mis 'r een beetje
Shit, wat zielig en verdrietig!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:19 schreef Rewimo het volgende:
qltel had gisteren een zwerfpoesje gezien in de tuin. Loop ik daarstraks de achterdeur uit, ligt er op het stookhout een dood zwart-wit poesjeWaarschijnlijk hetzelfde beestje... Arme poes.
Nee, hij was echt heel erg dood al stijfquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:46 schreef Greys het volgende:
Shit, wat zielig en verdrietig!
Heb je enig idee hoe het poesje aan zijn/haar einde is gekomen? Is het een heel mager beestje of zou er iets anders mee gebeurd zijn?(En hij was toch wel echt dood he en niet bewusteloos ofzo, ik bedoel... er was echt niets meer aan te doen he?
![]()
)
ach wat sneuquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, hij was echt heel erg dood al stijfAls er ook maar een klein beetje leven in had gezeten was ik er onmiddellijk mee naar de DA gegaan
't Was een mager beestje, we hebben niet kunnen uitvinden wat er precies mee was. qltel heeft hem gisteren ook pas voor het eerst gezien.
Heel veel plezier!!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Mijn bad is bijna vol, dus ik ga zo nog ff lekker chillen en mn nestje in.
Bil is nog geschoren net, mn tas voor morgen is klaar ( ontbijt voor mij, lekkers voor de hondjes, drinken, camera, twee dekens en een boek pfffffffff ). Ik heb er wel veeeeeeeel zin in![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:17 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel partje watermeloen aan Plakwanda geeft
Ze doen het tegenwoordig elke zondag een half uur? Ik kan het goed met ze vinden dus heb daarom juist nog niet 'gezeurd' maar irritant is het wel. Ze hebben notabene een baby van een maand oudquote:Op zondag 22 juni 2008 12:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker wakker worden DML![]()
Heb je er wat van gezegd? Gebeurd dat vaker?
De Metrokaart van Parijs ?quote:Op zondag 22 juni 2008 12:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze doen het tegenwoordig elke zondag een half uur? Ik kan het goed met ze vinden dus heb daarom juist nog niet 'gezeurd' maar irritant is het wel. Ze hebben notabene een baby van een maand oud![]()
Hier ook een rode kat die bij de buurman staat te miauwen dat ie naar binnen wil. Heel zielig. Zo'n beestje de hele nacht buiten en dan bijna dagelijks eeuwen voor de deur moeten miauwen voordat ie naar binnen mag.
Ik heb een bakje brokjes voor 'm neergezet en dat at ie gulzig op.
Had ik een tijdje geleden niet laten zien welke muursticker ik in de slaapkamer had? Mijn freggels slopen die sticker er af![]()
Ik wil nu dus wat schilderen maar heb geen inspiratie. Aan de andere kant hangen foto's van parijs. Iemand een briljant idee voor een bijpassende schildering? Wat niet al te ingewikkeld is, zo goed ben ik niet met mijn handen
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuke Freggels![]()
Ik vind dat ook altijd zoooo zielig, als een kat buiten staat te mauwen dat ie naar binnen wil.
Terwijl die van ons dan heerlijk bij ons op bed liggen en kunnen eten en drinken wanneer ze zin hebben.
Tis ook bij diertjes wel es oneerlijk verdeeld![]()
Zijn er tegenwoordig niet van die sjablonen die je kan overtrekken op de muur en dan inkleuren?
Of vraag Nok anders es
Hier is het 't zelfde weer. Ben nog niet buiten geweest. Is een t-shirt te doen?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Is het bij jullie ook zulk raar weer? Warm, benauwd, harde wind en af en toe een flauw zonnetje.
Over 2 weken hebben we vakantie, dan wil ik graag 25 graden en heeeeel veel zon!
Ben ik effe benieuwd hoe het gaat met de doedelzak en het pijpen.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:42 schreef Greys het volgende:
Het was nog een gejat grapje ook, had hem niet eens zelf verzonnen
quote:Op zondag 22 juni 2008 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.ziggo.nl/nieuws/curieus/artikel/00055732
![]()
![]()
Zo erg was het hier nou ook weer niet. Maar vanochtend kwam de zon net behoorlijk door. Toen ik net mijn was buiten had opgehangen en ik boven bezig was storte het ineens uit de lucht met flinke donderslagen.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:46 schreef Greys het volgende:
Nok, hahahaha. Ik zal het haar even vragen
Hier schijnt de zon, maar ik las dat in het Oosten van het land er noodweer is geweest met hagelstenen zo groot als pingpongballen????????
Nee, dat heb je goed gezien, die loopt rond. De schoen wikkelt voor je af (dat is voor mij persoonlijk heel belangrijk). Daar moet je aan wennen, het is heel raar om er voor het eerst op te lopen. Daarom mag je ze ook uitproberen bij de winkels die ze verkopen. Krijg je een testpaar voor een weekquote:Op zondag 22 juni 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
Ik had nog nooit van MBT's gehoord
Die zool van die onderste loopt helemaal rond, loopt dat dan niet 'wankel'?
Of is dat gezichtsbedrog op de foto?
Wie of wat is dat?quote:
Zie mijn lage eerdere post op deze paginaquote:
Dank jequote:Op zondag 22 juni 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
Je mag hier alles roepen wat je maar wilt Prupke
Maar ik heb geen idee wat het is. Hij/zij is wel mooi!
Alleen heel even gister overdag. Daarna was het stralend.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:24 schreef Greys het volgende:
Weeralarm in Limburg!![]()
Merk jij daar nog wat van Nok? Hoosbuien enzo?
Oh thanks Prupke, ik had er echt nog nooit van gehoord!
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:59 schreef Greys het volgende:
Jongens, ik ben ècht niet van de scheldwoorden hoor, maar van dit liedje moet ik echt ZO lachen
Het is Robert Long, het is al heel oud, maar ik blijf het leuk vinden. Vooral refrein 2
Is goed johquote:Op maandag 23 juni 2008 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Non![]()
Ik geef het je van de week ff door....we zijn zelf vanaf 5 juli op vakantie, dus het opsturen heeft dan ook geen haast hoor.
Geweldig leuk!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef Greys het volgende:
Ik hou ook mijn ogen open voor je. Ymme!
Oh-oh, heb je het leuk gehad?
Jaaaaa ik had een kippetje in de oven met tijm knoflook en citroen, zo simpel en zooooo lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:06 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt als een uitermate geslaagd weekend ja!
En nu jij schrijft 'een kip in de oven' heb ik meteen zin om dat van de week ook weer eens te maken, een gevulde kip met patatjes en appelmoes
Oh dat ken ik. Vooral als ik een stom potje niet open krijgquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:34 schreef Morretje het volgende:
Klinkt leuk oh-oh! Leuk ook dat de hondjes het zo goed kunnen vinden!![]()
Hier een, ik wilde de kraan van de douche vervangen, krijg ik de hoofdkraan niet dicht.. Ben gewoon niet sterk genoeg..
Ik haat het als ik iets niet kan puur om kracht...
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:35 schreef Greys het volgende:
Wat een snoezige foto!
Maar hoe moet ik die nu zien? Zijn dat bus/treinstoelen? Alleen dan niet in de bus/trein?
de bekende relatiesites al geprobeerd/ daar staan genoeg gladharige teckelsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:34 schreef ymme het volgende:
Ik ga weer even het internet afspeuren naar een gladharige teckel.
Nog steeds niets gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |