Psiesquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef nokwanda het volgende:
Uitgerekend dat nummer. Daar GA je ook spontaan van huilen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat weer een rust hier...![]()
Ik heb vannacht over Greys en meneer Greys en een krat bier gedroomd.
Ik weet niet meer precies hoe en wat, maar 't was wel raar
Dinnetje en ik gaan zaterdagquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Please dó tell!
Ik zat vanavond in de kroeg (la la lala laaaaaaaaaaaaaaaaaa) en gisteravond was ik naar Sex and The City the movie. Lekkere film, hoewel 2,5 uur zonder pauze best lang was en ik kreeg er een zere kont van.
Oh enneh... oh-oh...
Islands in the stream, that is what we are... sja la laaaaaaaaaaa
Net besloten dat we eerst de fout gewinkelde spullen terug gaan brengen, daarna gaan eten, daarna nar SATC gaan en dan gaan stappen. Voor ons beiden op die manier jaaaaaren geleden. We slepen haar luv mee naar een salsa tent. We zijn beide behoorlijk bedreven (zij als boreling van de Dom.Rep en ik als dansmulticulti met blackass from childhood)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:35 schreef Greys het volgende:
Jullie gaan zaterdag naar de kroeg of naar S&TC film, Nok???
Of allebei?![]()
Het zal in de bioscoop wel lekker rustig zijn, aangezien Oranje speelt
Toen wij er waren, zat héél de zaal vol, ik wist niet wat ik meemaakte, op een doordeweekse avond zaten we op rij 3, werd er scheel van
Mogge liefjes!
Tis inderdaad alweer bijna weekend
Zou Conleche het lekker hebben in La France? Ik mis 'r een beetje
Shit, wat zielig en verdrietig!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:19 schreef Rewimo het volgende:
qltel had gisteren een zwerfpoesje gezien in de tuin. Loop ik daarstraks de achterdeur uit, ligt er op het stookhout een dood zwart-wit poesjeWaarschijnlijk hetzelfde beestje... Arme poes.
Nee, hij was echt heel erg dood al stijfquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:46 schreef Greys het volgende:
Shit, wat zielig en verdrietig!
Heb je enig idee hoe het poesje aan zijn/haar einde is gekomen? Is het een heel mager beestje of zou er iets anders mee gebeurd zijn?(En hij was toch wel echt dood he en niet bewusteloos ofzo, ik bedoel... er was echt niets meer aan te doen he?
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |