Walgelijk zulke mensen, ik heb zo'n collega.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:32 schreef nokwanda het volgende:
Vind dat kindje niet zo lelijk. Het heeft babyslaapoogjes en een pasgeborenbabyzuigmondje. Gewoon een pasgeboren wurmpie dus.
Ben net een beetje geflipt in de buurtwinkel. Winkelmeisje vertelt steeds van de poezen van haar moeder. Oepsnestje en zo. Dus ik vroeg al steeds: waarom niet laten helpen dan, want ze was al meer dan oud genoeg. Niet eens een betje. Maar nu zijn de poesjen immers al alles. Ik flipte echt nu. Heb gezegd dat haar moeder een nasty shithead is en dat ze echt slecht voor haar dier is en dat ze dan beter geen poes kan hebben als ze zoiets doet dat dus gewoon echt zwaar kut is. En dat ze dat vooral ook tegen haar moeder moet zeggen van mij. (winkelmeisje is volwassen overigens). Daarna gezegd: ja, hoort es, jij kunt daar niks aan doen, maar jij vindt dat blijkbaar ook normaal. Daarna maar afgerekend en weggegaan
*test*quote:
ik begin daar niet meer aan, binnen notime heb ik hartkloppingen en sta ik dozen te scheuren achterquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie em lekker wel MB![]()
![]()
![]()
![]()
Non, wat een truttekut-collega zeg! Daar zou ik contstant discussie mee hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |