ach wat sneuquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, hij was echt heel erg dood al stijfAls er ook maar een klein beetje leven in had gezeten was ik er onmiddellijk mee naar de DA gegaan
't Was een mager beestje, we hebben niet kunnen uitvinden wat er precies mee was. qltel heeft hem gisteren ook pas voor het eerst gezien.
Heel veel plezier!!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Mijn bad is bijna vol, dus ik ga zo nog ff lekker chillen en mn nestje in.
Bil is nog geschoren net, mn tas voor morgen is klaar ( ontbijt voor mij, lekkers voor de hondjes, drinken, camera, twee dekens en een boek pfffffffff ). Ik heb er wel veeeeeeeel zin in![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:17 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel partje watermeloen aan Plakwanda geeft
Ze doen het tegenwoordig elke zondag een half uur? Ik kan het goed met ze vinden dus heb daarom juist nog niet 'gezeurd' maar irritant is het wel. Ze hebben notabene een baby van een maand oudquote:Op zondag 22 juni 2008 12:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker wakker worden DML![]()
Heb je er wat van gezegd? Gebeurd dat vaker?
De Metrokaart van Parijs ?quote:Op zondag 22 juni 2008 12:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze doen het tegenwoordig elke zondag een half uur? Ik kan het goed met ze vinden dus heb daarom juist nog niet 'gezeurd' maar irritant is het wel. Ze hebben notabene een baby van een maand oud![]()
Hier ook een rode kat die bij de buurman staat te miauwen dat ie naar binnen wil. Heel zielig. Zo'n beestje de hele nacht buiten en dan bijna dagelijks eeuwen voor de deur moeten miauwen voordat ie naar binnen mag.
Ik heb een bakje brokjes voor 'm neergezet en dat at ie gulzig op.
Had ik een tijdje geleden niet laten zien welke muursticker ik in de slaapkamer had? Mijn freggels slopen die sticker er af![]()
Ik wil nu dus wat schilderen maar heb geen inspiratie. Aan de andere kant hangen foto's van parijs. Iemand een briljant idee voor een bijpassende schildering? Wat niet al te ingewikkeld is, zo goed ben ik niet met mijn handen
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuke Freggels![]()
Ik vind dat ook altijd zoooo zielig, als een kat buiten staat te mauwen dat ie naar binnen wil.
Terwijl die van ons dan heerlijk bij ons op bed liggen en kunnen eten en drinken wanneer ze zin hebben.
Tis ook bij diertjes wel es oneerlijk verdeeld![]()
Zijn er tegenwoordig niet van die sjablonen die je kan overtrekken op de muur en dan inkleuren?
Of vraag Nok anders es
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |