Alleen heel even gister overdag. Daarna was het stralend.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:24 schreef Greys het volgende:
Weeralarm in Limburg!![]()
Merk jij daar nog wat van Nok? Hoosbuien enzo?
Oh thanks Prupke, ik had er echt nog nooit van gehoord!
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:59 schreef Greys het volgende:
Jongens, ik ben ècht niet van de scheldwoorden hoor, maar van dit liedje moet ik echt ZO lachen
Het is Robert Long, het is al heel oud, maar ik blijf het leuk vinden. Vooral refrein 2
Is goed johquote:Op maandag 23 juni 2008 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Non![]()
Ik geef het je van de week ff door....we zijn zelf vanaf 5 juli op vakantie, dus het opsturen heeft dan ook geen haast hoor.
Geweldig leuk!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef Greys het volgende:
Ik hou ook mijn ogen open voor je. Ymme!
Oh-oh, heb je het leuk gehad?
Jaaaaa ik had een kippetje in de oven met tijm knoflook en citroen, zo simpel en zooooo lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:06 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt als een uitermate geslaagd weekend ja!
En nu jij schrijft 'een kip in de oven' heb ik meteen zin om dat van de week ook weer eens te maken, een gevulde kip met patatjes en appelmoes
Oh dat ken ik. Vooral als ik een stom potje niet open krijgquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:34 schreef Morretje het volgende:
Klinkt leuk oh-oh! Leuk ook dat de hondjes het zo goed kunnen vinden!![]()
Hier een, ik wilde de kraan van de douche vervangen, krijg ik de hoofdkraan niet dicht.. Ben gewoon niet sterk genoeg..
Ik haat het als ik iets niet kan puur om kracht...
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:35 schreef Greys het volgende:
Wat een snoezige foto!
Maar hoe moet ik die nu zien? Zijn dat bus/treinstoelen? Alleen dan niet in de bus/trein?
de bekende relatiesites al geprobeerd/ daar staan genoeg gladharige teckelsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:34 schreef ymme het volgende:
Ik ga weer even het internet afspeuren naar een gladharige teckel.
Nog steeds niets gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |