quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:43 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 krijgt KoC niet uitgespeeld op Medium en gaat nu gefrustreerd slapen
Jawel, maar die gebruik ik alleen voor ondergoed, sokken en beddegoed.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Owwwwww, gelukkig maar, en dan wel al op nu!
Veel plezier straks , gewoon snel eten en dan met zn allen een kroeg met een groot scherm opzoeken, dat wordt een hele gave feestelijke dag dan![]()
Hebbie geen wasdroger?
Je gaat vast nog wel ff tukken voor je weg gaat toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel, maar die gebruik ik alleen voor ondergoed, sokken en beddegoed.
De rest hangt lekker buiten.![]()
En ik vind het ook knap van mezelf dat ik opgebleven ben toen meneer Ingetje er uit ging
Een lekkere Hema-slip doet het altijd goed bij het mannelijk geslacht, mocht je tenminste optimaal van je nachtrust willen genietenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:28 schreef Morretje het volgende:
Das altijd..
![]()
Ga hier in de stad ff shoppen voor ondergoed, vind dat ik er wel wat bij kan gebruiken..
Het maakt hier niet veel uit wat ik aantrek wat dat betreft..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een lekkere Hema-slip doet het altijd goed bij het mannelijk geslacht, mocht je tenminste optimaal van je nachtrust willen genieten
Oh mooi, das snel voor TNT van tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:33 schreef Nonneke het volgende:
Hij is er oh-oh !!![]()
Wat een lief kaartje! Ik zal het doekje zo eens bij Pim omknopen, eens kijken wattie van zn nieuwe stoere bandana vind
![]()
Thnx !
Neuj...ze hebben het toch in no-time uitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
Het maakt hier niet veel uit wat ik aantrek wat dat betreft..Wil ook graag een leuke bh, vind die van de Hema niet zo dit seizoen. Zag bij de V&D wel hele leuke.. Mooie felle kleuren enzo..
Ze hebben em alle 3 even gepast voor je !quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh mooi, das snel voor TNT van tegenwoordig![]()
Staat ie Pim goed?
Draagt Frits ook het leed van de hele wereld op zich ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:22 schreef oh-oh het volgende:Ow geweldig!
Hij staat Pim lekker het coolst, vanwege die blije blik dr bij.
Pim is jouw Frits geloof ik![]()
Pim is cool!
En die andere twee ook natuurlijk.
Fashima
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:27 schreef Greys het volgende:![]()
Wat een leuke foto's! Die met die roze muts!
![]()
MissBliss! Had Re leuke spulletjes voor je mee? Lushjes enzo?
Ik ben een stuk minder zenuwachtig voor het voetbal vanavond!
Maes, ook zo'n zin in morgenavond? Sex and The City movie!!!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:50 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOOOOH.
Frits zn bijnaam is Dipje, Depressie, of Kleine Blonde Dood.
NIKS is leuk, en als iets leuk is issie meteen manisch blij.
En hij is zo gay als maar wezen kan, zelfs loopse teven zijn vies.
Hij wordt altijd flieft op hele lelijke reuen![]()
Frits is alleen gelukkig als ie op de bank depressief mag liggen wezen![]()
Maar everybody loves Frits, juist omdat ie zoveel karakter heeft![]()
Frits & Pim moeten maar trouwen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat B-elftal van Nederland mag trouwens wel eens gaan leren het Wilhelmus te zingen
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
jaaaaaaaaaaaa gelukkig !!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:04 schreef oh-oh het volgende:
NON, doosje stond voor de deur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben jij knettergek( en onwijs lief
![]()
).
Billy heeft dus al de hele avond zn dasje om![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De welpies moet ik echt hoog zetten, die willen ze dus alle 4 echt SLOPEN![]()
Knetterwild zijn ze dr mee![]()
Ow ja Frits moch ook ff passen:
[ afbeelding ]
DANK JE WEEEEEEEL![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat B-elftal van Nederland mag trouwens wel eens gaan leren het Wilhelmus te zingen
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |